Win je eigen home cinema

Started by home@the movies, March 20, 2011, 21:58:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi Iedereen,

Op 2 en 3 April organiseert audiovideo2day hun jaarlijkse beurs in Hotel congrescentrum Ter Elst te Edegem.http://www.audiovideo2day.eu/nl
Home@The movies/cinedream zal hier aanwezig zijn met maar liefst 3 volledig ingerichte Home cinema ruimtes, gaande van budget tot het neusje van de zalm.
Naar aanleiding hiervan organiseren we een wedstrijd waarmee bezoekers die in een van onze drie ruimtes langskomen een volledige home cinema set kunnen winnen bestaande uit een Epson TW3200 projector, Onkyo TX-SR308 receiver, Kingpin manueel projectiescherm, Klipsch HDT300 5.1 speakerset, Blu ray speler, en een Home Cinema zetel. (of een set van dezelfde waarde +- 2500 euro)
Een zeer goede reden dus om langs te komen en het deelnemingsformulier in te vullen, in een ander post in het sponsortopic lees je meer over wat je in de verschillende Home Cinema ruimtes kan verwachten, tot dan.

Met vriendelijke groeten

Werner
www.homeatthemovies.be
www.cinedream.be


Miesepies

 :clapping:

Nice!  Goeie actie...jammer dat ik niet langs kan komen!

clicquot

Super Werner, ik ga toch eens komen piepen denk ik!

home@the movies

#3
Hi Iedereen,

Mijn excuses dat het even heeft geduurd alvorens we de winnaar bekend maakten maar ik ben even geveld geweest door een hardnekkige griep  

Bij deze dus; de gelukkige winnaar
Eric
Muller
Nederland
Binnenkort de foto's
Hij wint de Home Cinema ter waarde van 2500 euro, van harte proficiat aan de winnaar en hartelijk dank aan alle deelnemers, volgende keer maar weer opnieuw proberen  

Vriendelijke groeten

Werner
Luc
Peter

Cinedream

roland p

#4
.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

vJac

Wat was het goede antwoord?  ;D gefeliciteerd Eric
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!