Nieuwe functies HTForum.nl

Started by Oracle, October 14, 2003, 13:58:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Als je weet hoe dit te gebruiken is dit juist heel handig.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#126
Wat ook erg "handig" ;)  is, is de optie om je eigen account te mogen verwijderen.
Wie durft dat eens bij zichzelf uit te proberen?

Zou FrankD dat speciaal hebben geactiveerd voor UB4b die zich nogal eens in dan weer uitschrijft ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

R

Quote from: christiaan sauer on February 14, 2004, 12:07:35
Wel mis ik het een beetje dat je ziet of iemand in een topic is of niet. Je ziet niet meer wie er aanwezig is.
En het "new" mis ik behoorlijk :).
Voor de rest is de snelheid nu wel gewoon geweldig :D

Ja die mis ik ook heel erg. Zou het nog komen?

J.A.F._Doorhof

Ik weet niet of het nog komt, we zullen het bij SMF vermelden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rick-DTS

Wat ik mis is dat je bij een topic notification in je email al kon zien wat de reactie was.
Deze kon je dan lezen en hoefde je niet meer naar de site te gaan. Erg prettig.
Komt deze functie nog terug ?

Rick

J.A.F._Doorhof

Er is een nieuwe versie van SMF die zal binnenkort geïnstalleerd worden maar dat durf ik niet zelf :D
Ik laat dat over aan SMF ivm sommige mods die hier draaien.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rick-DTS

Zeer prettig. We wachten rustig af.


Harry HT

Hallo,

Ik heb de statistieken van het forum bekeken.

Tot m'n verbazing kwam mijn naam ook voor in een top 10 lijstje, n.l. most time online. :)

Hoe wordt zoiets gemeten? Ik laat bijvoorbeeld niet m'n pc dag en nacht aan staan.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

J.A.F._Doorhof

Ik neem aan dat de uren worden gelogt die je online bent.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Harry HT

Hallo,
Quote from: J.A.F._Doorhof on February 29, 2004, 18:46:21
Ik neem aan dat de uren worden gelogt die je online bent.
Okee, maar stopt het meetellen van de online minuten niet indien ik na een X aantal minuten niet meer actief(surfen/posten) ben op het forum?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Ik denk dat als jij je pc aanzet, en je gaat naar het forum, en je laat het forum een aantal uur open staan zonder dat je er wat mee doet dat de teller gewoon doortikt :).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Melvin

Dat kan dus technisch helaas niet.

Harry HT

Hallo,
Quote from: Melvin on March  1, 2004, 10:02:11
Dat kan dus technisch helaas niet.
Bedoel je Christiaan zijn topic of mijn topic?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ed-S

Toch nog een kleine vraag, ik weet niet waar ik hem anders moet stellen.
Voorheen kon je goed zien in welke post je een reply had gegeven doormiddel van kleuren, nu kan ik een beetje erg kleurenblind zijn (of zie het over het hoofd)  ;D maar zijn de kleuren van normale post en post waarin je heb geschreven niet hetzelfde?  ???

Digit,
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp