Ervaringen Online.nl

Started by Berend Jansen, January 28, 2011, 09:24:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Berend Jansen

Omdat we gaan verhuizen naar een pand in het z.g. buitengebied kunnen we geen Ziggo-diensten meer afnemen.
Een goed alternatief lijkt Online.nl, vooral vanwege de hd-zenders
Heeft iemand ervaring met deze aanbieder (kwaliteit decoder en modem enz.)?
Receiver: Denon DRA-1000
Cd-speler: Denon DCD-755AR
Speakers A: Tannoy Reveal passive, speakers B: Eltax Monitor III Anniversary
Sub: Mordaunt Short 308

frank2

waarom geen satelliet? meeste HD zenders en het goedkoopste abbo. (10,= p/mnd)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

eduard


celerontje

Je bedoeld zeker een gecombineerd pakket van satelliet-TV via Canal Digitaal en internet via ADSL. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black

Online is een goede organisatie. Continuiteit oid weet ik niet, maar wel een goede organisatie.

Berend Jansen

#5
Quote from: celerontje on January 28, 2011, 20:52:46
Je bedoeld zeker een gecombineerd pakket van satelliet-TV via Canal Digitaal en internet via ADSL. ;)

Precies.

Vraagje erbij: is het mogelijk om een Humax 5050 hd-decoder/-recorder te gebruiken i.c.m. een schotel?
Receiver: Denon DRA-1000
Cd-speler: Denon DCD-755AR
Speakers A: Tannoy Reveal passive, speakers B: Eltax Monitor III Anniversary
Sub: Mordaunt Short 308

frank2

nee is alleen geschikt voor dvb-c (cable)
Koop liever een Technisat S1 hs ontvanger of een ander type, zijn zeer goed, nooit problemen. Wel een ci module erbij kopen en een CD kaart
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Toontje68

#7
Heb zelf jaren ervaring met Online  ;). Prima provider, nooit geen problemen. Had hiervoor @Home, kabel dus, maar ben overgestapt op Online i.c.m. satelliet ontvangst. Werd deze week gebeld door een Canal digital medewerker die vroeg om van hun het complete pakket te nemen. Neem aan dat het internet en bellen via Online gaan dan..
Weet niet wat voor een mail adres het dan gaat worden, waarschijnlijk iets met canal digital.nl ?
Ik zou Online aan bevelen igg :clapping:

thom2508

online.nl

ik heb hier zeer slechte ervaring mee het is zelfs zo ver uit de hand gelopen dat wij nu bij tele2 zitten online beloofde ons het paket binnen 3 weken te leveren wij moesten allen even onze provider opzeggen zo gedaan leek alles nog goed te gaan en toen we na 2 weken nog geen brief of mail hadden gezien maar eens even bellen  de medewerker verzekerde ons dat alles in orde was en toen ik een week voor de oplevering en wij dus nog een week internet hadden ik begon hoger op te vragen werd mij dood luek verteld ja helaas kon het toch niet geleverd worden toen werd ik natuurlijk boos en vroeg hogerop deze man vroeg mij hoe wij dit konden oplossen en ik zie lever mij een paket binnen 1 week want dan worden wij afgesloten ja dat kan ik niet regelen meneer toen vroeg ik hem of hij dan persoonlijk mij een mail kon stuuren om te bevestigen dat ik niet had besteld ook dat wou hij niet toen heb ik maar op gehangen en hem medegedeeld wat mijn mening over hun helpdesk was
ik raad online te zeerste af het is een onderneming die nog niet op niveu is en dat waarschijnlijk ook voorlopig niet zal zijn