Update YabbSE super mod

Started by J.A.F._Doorhof, October 14, 2003, 10:42:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

De 'recent posts' werkt niet meer.

Oracle

We kunnen de avatar uitschakelen, en de oorspronkelijke in de footer van je bericht zetten... ???

Groet,
Mark

suyver

Quote from: Mark Lemmens on October 14, 2003, 11:46:29
We kunnen de avatar uitschakelen, en de oorspronkelijke in de footer van je bericht zetten... ???

Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je hiermee bedoeld SB. euhh.... Mark. ;)

Maar ik wil mijn avatar wel houden, anders zoek ik wel een ander forum! :D

Never underestimate the predictability of stupidity...

Sullivan

Quote from: suyver on October 14, 2003, 11:43:50
...En aangezien ik mijn avatar niet meer terug weet te vinden, doen we het maar zo: ;D

-Freek.

Oh ben jij het... ;D

@frank
Mooi dat de balk weg is!

mvg,
Frank

Roland

QuoteGebruiker(s) op dit forum: suyver, Mark Lemmens, J.A.F._Doorhof, Sullivan, bmateijsen, willem1

Als je nu behoorlijk in de thread 'Te Koop' zit of een ander topic die veel wordt gelezen, dan krijg je volgens mij enorme lijsten met mensen, wat zorgt voor een snellere beeldvulling.

Zolang die rij die langer wordt dan 3 regels vind ik het wel prima, maar misschien neemt het voor sommige mensen teveel plek in.

Even aankijken maar :)

Roland

Quote@frank
Mooi dat de balk weg is!
Zeker een stuk beter zo  8)

Oracle

Quote from: suyver on October 14, 2003, 11:48:07
Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je hiermee bedoeld SB. euhh.... Mark. ;)

Maar ik wil mijn avatar wel houden, anders zoek ik wel een ander forum! :D



Nou, wat ik bedoelde is: de lama weghalen (dus iets als "no pic" als avatar), en dan ipv je signature "visit my homepage", een link naar je avatar.

Maar dat kan niet zie ik net, want als je in je profile "no pic" kiest, dan pakt hij dus juist de lama...  ;D  ???

Er zal vast wel een oplossing komen, en anders schakelen we de FNV in, voor een actie!  ;)

Groet,
Mark

blue-eyes

Nog even in het kader van de snelheid, iets off topic ben ik bang ;) .

Ik heb net het aantal hits bekeken. We gaan nu over de 600.000 per maand heen...........  Dat is 4-5 maalzoveel als een jaar geleden! En de lijn is nog steeds sterk stijgende! Wat ga je daaraan doen Frank?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Quote from: Roland on October 14, 2003, 11:49:16
Als je nu behoorlijk in de thread 'Te Koop' zit of een ander topic die veel wordt gelezen, dan krijg je volgens mij enorme lijsten met mensen, wat zorgt voor een snellere beeldvulling.

Zal wel meevallen: most online is meestal maximaal 60 a 70 personen. En die zitten echt niet allemaal in het zelfde board.

Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

Ik denk wel dat de quickreply er voor gaat zorgen dat het aantal posts enorm gaat toenemen! Het is nu echt heel gemakkelijk om ergens op te reageren!

En snel!

Maar ja, daarom is het ook een quick-reply! ;)

Groet,
Mark

(nu nog alle yabbse codes uit mijn hoofd leren! :) )

J.A.F._Doorhof

Hi,

De avators kun je weer toevoegen.

Houdt er aub rekening mee dat er RUIM 186 nieuwe instellingen zijn, ik kan niet alles tegelijkertijd.

Eerste waar ik naar ga kijken is de recent posts.

Avators is nu opgelost, en de balk is nu weg.

Wat heeft er nog meer haast ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

O ja Suyver?

zie "knip en plak" (heb net ververst):

Goede avond, blue-eyes, je hebt 11 persoonlijke berichten , 0 zijn nieuw.

Staat nog steeds goedenavond!
Oktober 14, 2003, 11:54:01
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Dank je wel voor het snel aanpassen Frank!
Verder is er niet echt iets wat veel haast heeft, behalve dus 'recent posts'.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Sullivan

Quote from: Mark Lemmens on October 14, 2003, 11:50:37
Er zal vast wel een oplossing komen...

Tot die tijd verander ik mijn profile maar niet, ik wel mijn identiteit behouden :).

mvg,
Frank

blue-eyes

Idem ditto Suyver. Alleen "recent post" heeft haast wat mij betreft Frank!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

#65
Quote from: blue-eyes on October 14, 2003, 11:55:15
O ja Suyver?

zie "knip en plak" (heb net ververst):

Goede avond, blue-eyes, je hebt 11 persoonlijke berichten , 0 zijn nieuw.

Staat nog steeds goedenavond!
Oktober 14, 2003, 11:54:01

Dat ging over de forum-tijd. Die staat wel goed: als ik dit post is het 11.58 en dat klopt inderdaad met de tijd die bij mijn post staat. Dat 'goedenavond' heeft vast een andere oorsprong. Amerikaanse tijd o.i.d.?

Overigens heb ik nog steeds geen Zwitsers vlaggetje naast mijn naam staan...  :'( ;)

-Freek.

Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

En inderdaad : de avatar's werken weer!

Snelle actie, Frank! :)

Groet,
Mark

(en nu het belangrijkste weer werkt, eens rustig op het board neuzen... ;) )

Oracle

Overigens is het maximaal aantal berichten in je inbox (de PM-en dus) nu 15.

Ik zit op 17, en zag dat mijn inbox 113% vol zit! ;D

Frank: blijft dit zo? Zo ja, dan zal ik opschonen...

Groet,
Mark

Bart_M

leuke en goede nieuwe features. :)

blue-eyes

Quote from: suyver on October 14, 2003, 11:59:14
Leuke nieuwe avatar, blue-eyes!

-Freek.

Even de "citeer" functie testen ;)

Merci Freek! Tja, dat we dezelfde hadden kon natuurlijk niet! Daarom maar een ander gezocht. Die auto kan ik hier zelf wel zien en hij stond er al weer zolang. Overigens de tekst eronder maar aangepast: drive vervangen door walk ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Yes! We hebben een Zwitsers vlaggetje! ;D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Recent is opgelost, Mailbox is ook opgelost.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Dan mag je nu stoppen Frank! ;)

We zijn uitermate tevreden ;D

Maar ik ben wel nieuwschierig hoe je de enorme aanwas van views gaat aanpakken.......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Hoe bedoel je views ??

:cwm31:
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Oracle

#74
En zoals gezegd (m.i.) ook de vele reply's door de quick-reply functie...

Groet,
Mark