Update YabbSE super mod

Started by J.A.F._Doorhof, October 14, 2003, 10:42:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Dat idee had ik ook al.

Het ziet er leuk uit, maar het is nu wel een stuk drukker geworden wat betreft info, moet er nog aan wennen denk ik.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

suyver

Quote from: Rob_Dingen on October 14, 2003, 11:19:00De update voor de eerst ongelzen post vind ik super en scheelt me veel gezoek.

Euhhh.... dat hadden we al hoor Rob! Op heb vorige board kon je op de 'new' ikoontjes klikken en dan kwam je meteen bij de eerste ongelezen post in die bepaalde thread.  ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Sullivan

Quote from: suyver on October 14, 2003, 11:21:40
Euhhh.... dat hadden we al hoor Rob! Op heb vorige board kon je op de 'new' ikoontjes klikken en dan kwam je meteen bij de eerste ongelezen post in die bepaalde thread.  ;)

-Freek.

Freek, hij bedoelt het NEW labeltje bij de reply zelf. Dit was er nog niet. Alleen in het overzichtsscherem van de topics.

mvg,
Frank

Yanmik

Vind het geheel ook wat trager.
Ergens normaal want er moet meer ingeladen worden.
Bij instellingen profielpagina:
wat is 'deactiveer shoutbox' en 'deactiveer censuur' ?
wysiwyg editor zitten ngo fouten in (img sources die niet juist staan?)

QuoteDe New labels is erg handig bij de reply's zelf
wat is dat en waar zie je dat?
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

suyver

De notify mails zijn ook veel mooier geworden: je krijgt nu ook meteen de eerste reply in je mailbox erbij. Ideaal!

@willem1: hoe heb jij je avatar terug gekregen?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Roland

De Quickreply is geweldig. De rest moet ik eerst eens even rustig bekijken :)

Yanmik

Geen idee hoe die avatar terug juist is.
Heb er zelf niets voor veranderd.
Zag eerst ook de avatar van die hond maar nadien terug mijn eigen X  :)
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Oracle

Wat lachen ineens...

Ik ga naar HTForum.nl, en zie dat ik begroet wordt met 'Good evening'  ;D

Dat was al een hint dat er wat veranderd is...

Ik zie ook een hoop nieuwe dingen bijhet intikken van de replies...

Wel wennen, maar ik vind een upgrade altijd wel leuk. Lekker zoeken naar nieuwe features!  8)

Groet,
Mark

(die nu dus ook even zijn profiel gaat bekijken, en aanpassen!)

suyver

Bij de user-stats (onderaan main page) staat nu bij iedereen 'Admin Disabled' en ook iets in de trand van 'Applaud: 127 Smite: 127' Wat moeten we hiermee?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Sullivan

Quote from: willem1 on October 14, 2003, 11:23:47
Vind het geheel ook wat trager.
Ergens normaal want er moet meer ingeladen worden.
Bij instellingen profielpagina:
wat is 'deactiveer shoutbox' en 'deactiveer censuur' ?
wysiwyg editor zitten ngo fouten in (img sources die niet juist staan?)wat is dat en waar zie je dat?

Als je naar het scherm gaat waar de berichten te lezen zijn, staat er achter de titel een label NEW in het rood. Dit geeft in 1 oogopslag bij welk bericht je kan gaan lezen, omdat deze voor jou nieuw zijn.

mvg,
Frank

Oracle

Overigens heb ik mijn avatar ook gewoon gehouden. Ik heb er in ieder geval niets voor hoeven aan te passen...

???

Groet,
Mark

Roland

Poeh ... mooie grijze balk als je een je met je muis in een cell komt :(

Oracle

Valt me trouwens op dat Frank member number 81 heeft. Ik had vewacht No 1...

:)

Groet,
Mark

suyver

#38
Quote from: willem1 on October 14, 2003, 11:28:50
Geen idee hoe die avatar terug juist is.
Heb er zelf niets voor veranderd.
Zag eerst ook de avatar van die hond maar nadien terug mijn eigen X  :)

Heel raar, ik heb geen idee hoe ik dit nu weer ok krijg.

O, en jij weet vast ook wel dat dit een lama is, en geen hond!  :cwm41: ;D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

@Mark.
Ik heb mijn naam gewijzigt van Moderator in J.A.F. Doorhof ik denk dat het daar weg komt.

Wat voor kleur willen we de balk nu ?
Geen geel, geen blauw, blijkbaar ook geen grijs..,.....ik weet het niet meer  ;D

Snelheid zou nu iets beter moeten zijn.
De tijdsaanduiding ben ik mee bezig, dat komt wel goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

suyver

Ik vind de grijze kleur wel ok. Beter dan geel i.i.g.

Wel grappig: door het opschonen van het 'te koop' board heeft Frank nu weer <20.000 posts. ;D

-Freek.

PS: quick-reply rules!
Never underestimate the predictability of stupidity...

Roland

Van mij hoeft die balk geen andere kleur te hebben dan de andere cells, maar goed :)

Oracle

#42
Quote from: J.A.F._Doorhof on October 14, 2003, 11:36:07
@Mark.
Ik heb mijn naam gewijzigt van Moderator in J.A.F. Doorhof ik denk dat het daar weg komt.

:)

Overigens: ik heb net even in mijn profile wat zaken aangepast (o.a. de member map, waardoor ik nu het vlaggetje heb), maar ik ben dus ook mijn avatar kwijt nu. Er is geen mogelijkheid dat weer ergens in te geven. Of zie ik dat over het hoofd?  ???

Er staat wel dat je een adres kunt opgeven, maar nergens een invul box.

Iemand een idee?

De balk zou ik overigens iets lichter van kleur maken, dan het blauw van de niet geselecteerde topics. Maar da's persoonlijk ;)

Groet,
Mark

Sullivan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 14, 2003, 11:36:07
@Mark.
Ik heb mijn naam gewijzigt van Moderator in J.A.F. Doorhof ik denk dat het daar weg komt.

Wat voor kleur willen we de balk nu ?
Geen geel, geen blauw, blijkbaar ook geen grijs..,.....ik weet het niet meer  ;D

Snelheid zou nu iets beter moeten zijn.
De tijdsaanduiding ben ik mee bezig, dat komt wel goed.

MvrGr.
Frank

Frank kan je ook kiezen voor geen kleur. Dit is het meest rusitge. Anders zou ik kiezen voor een zachte kleur blauw.

De informatie over welke gebruikers een bepaalde board gebruiken, hoeft van mij ook niet. Maakt het beginscherm alleen maar langer.

mvg,
Frank

blue-eyes

Das de vraag die een ieder heeft Mark!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Yanmik

QuoteWat voor kleur willen we de balk nu ?
Het donkerder blauw waar ook de titel van het topic in staat.
Zo blijf je met dezelfde blauwe kleuren werken.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Oracle

OK. Maar het ging mji dus ook erom dat dat dus komt doordat je je profile wijzigt. Doe je dat niet, dan houd je gewoon je avatar.

:)

Groet,
Mark

suyver

Wel raar: hier heb ik geen (Zwitsers) vlaggetje naast mijn naam, maar in de 'whos online' sectie wel. Overigens flauw van Frank dat hij zijn current-action op hidden heeft gezet. ;)

En aangezien ik mijn avatar niet meer terug weet te vinden, doen we het maar zo: ;D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

De balk is al weg.
Het avator verhaal zou ik echt niet weten, ik heb mijn avator op een eigen plek op het web staan en die doet het nog ???

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

suyver

Mijn avatar staat ook ergens anders, en toch ben ik heb kwijt. Komt inderdaad doordat ik mijn profile heb aangepast.

Never underestimate the predictability of stupidity...