Huiskamer monitors 'window licker'

Started by simsatit, January 23, 2011, 12:12:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Mooi gemaakt joh! moet ff wennen aan de vensterbank constructie, maar speakers zien er schitterend afgewerkt uit!
JBL PRX Power!

knubbe

Leuke, originele constructie ! En knap afgewerkt hoor !
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

simsatit

Quote from: Raphie on December 15, 2011, 17:56:42
Mooi gemaakt joh! moet ff wennen aan de vensterbank constructie, maar speakers zien er schitterend afgewerkt uit!

Dank je Raphie,
Ik moest ook even wennen aan mijn creatie, in het echt ziet het er wat minder plomp uit, wel denk ik dat ik de kleur nog aanpas terzijnertijd, misschien zelfs wat aan de vorm van de constructie doe (het is hout).
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Interficior

Wauw simon, dat is echt heel mooi geworden met dat fineer! Het zal ook echt waanzinnig goed staan in je interieur!
Take it or lease it

simsatit

Quote from: Interficior on December 17, 2011, 10:00:08
Wauw simon, dat is echt heel mooi geworden met dat fineer! Het zal ook echt waanzinnig goed staan in je interieur!

Thanks Camiel!
het fineren was niet gemakkelijk met die ronde vormen maar ik ben tevreden met het resultaat, nu nog lakken, het speakerdoekje maken, pootjes afwerken en dan eindelijk klaar..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

yorkie13

Over luidsprekerdoek gesproken<

ik zag gisteren bij S&C diverse tinten grijs liggen , weer eens wat anders dan traditioneel zwart.

WickedGame

Origineel design en moet zeggen ik vind dit wel heel mooi eruit zien. Als net zo klinkt als dat ze eruit zien  :worship:

simsatit

Quote from: RA SUBS on December 18, 2011, 15:22:20
Over luidsprekerdoek gesproken<

ik zag gisteren bij S&C diverse tinten grijs liggen , weer eens wat anders dan traditioneel zwart.

Ik heb van dat spierwitte doek, eerst eens kijken hoe dat staat, een grijstint zo misschien ook wel mooi zijn.
Eerst ben ik op zoek naar sterke magneetjes, ik heb magneetjes onder het fineer maar de stalen rondjes die erbij horen zitten niet echt super vast, ik dacht dus andere magneetjes te
gebruiken en die vast te lijmen aan het frame van het speakerdoek, iemand een tip??

Quote from: WickedGame on December 18, 2011, 15:27:09
Origineel design en moet zeggen ik vind dit wel heel mooi eruit zien. Als net zo klinkt als dat ze eruit zien  :worship:

Thanks!
de sound is heel best, de akoestiek iets minder zo geplaatst maar dat wist ik vantevoren.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

painore

Ik zie dat je een soort mal gebruikt waar het schuurpapier in vast zit om ze rond te krijgen, zijn deze gewoon in de winkel te verkrijgen of heb je ze zelf gemaakt?
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

simsatit

Quote from: painore on December 19, 2011, 13:32:32
Ik zie dat je een soort mal gebruikt waar het schuurpapier in vast zit om ze rond te krijgen, zijn deze gewoon in de winkel te verkrijgen of heb je ze zelf gemaakt?

Zelf gemaakt door 2 lagen buigtriplex te lijmen in een contramal, allemaal handwerk;) !
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.