You Call It Magic

Started by Raphie, January 21, 2011, 19:12:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

doe mee in een remix competitie van het Nuvea Digital label op soundcloud, zou het wel leuk vinden als jullie ook even luisteren  8)


mijn versie vind je hier

Het orgineel staat hier

als je zoekt op de titel vind je ook nog de overige inzendingen
JBL PRX Power!

AbZ

Hey!  Heb net ff geluisterd.  Veel beter dan het origineel.  Niet met andere inzendingen vergeleken.  Ben niet thuis in house (no pun intended), maar het heeft idd een lekkere retro touch.  Met die lange opbouwlijnen word ik soms wel wat ongeduldig, maar ja Wagner mag ook tijdrekken he.  Werkt misschien beter met een pilletje.  Weet niet hoe lang het mag/moet zijn?  Met beetje snoeien/inkorten (4 ipv 5 min?) zouden de sterke punten wel beter blijven hangen denk ik.


Overigens hebben we dit soort subtiele postings wel gemist hoor  :D
Quote from: Raphie on January 21, 2011, 14:55:18
Ben ff 2mnd weg, 2e hands sectie staat in een keer vol met Classe Delta meuk  :D
wordt hard afschrijven als ik het zo lees :D


en jullie nog van harte gefeliciteerd, als ik me niet vergis  :coffee:

Raphie

bijna, waren vanavond al wel in het ziekenhuis, maar ze mag nog een weekje zitten, dus hopelijk ergens volgende week bevallen
JBL PRX Power!

AbZ

O dan zou ik maar snel weer gaan jansenen of dat gaat wellicht vanzelf.  All the best!

p.s. schoot me nog wat te binnen.  Na 0'41" moest ik opeens aan Kim Wilde denken (early eighties, house kwam in NL pas 5 jaar later of zo).  Iets met een synth/basloopje.  Werkt goed.   En een tijdje geleden had je ook 2 of 3 stukjes gepost.  Linkjes werkten later niet meer maar had dit wel beluisterd.  Vond die met een soort Ibiza sound zeer geslaagd.

Raphie

JBL PRX Power!