Hong Kong Legends, Gen-X cops voor € 4,99.

Started by J.A.F._Doorhof, May 28, 2002, 13:36:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gekocht voor de docu over het vernieuwen/oplappen van oude films (viel wat tegen), en om eens te kijken wat dit label kon doen met de oudere films.

Gratis krijg je de film Gen-X cops erbij.

En ik moet eerlijk zeggen, dat alleen deze film de moeite van de € 4,99 al meer dan waard is. Een redelijke goede politie film met een HELE flinke dosis humor en een paar prachtige rollen van oa, één van de hoofdrol spelers uit Bio Zombie (sorry dat ik de naam zo niet weet  ;D).

Beeldkwaliteit vondt ik toch wel wat tegenvallen, had meer een supertransfer verwacht op de Demo DVD, maar ja mischien is het source materiaal wel beroerd.

Dus als je de DVD nog ziet staat, zou ik hem direct aanschaffen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Ik heb al zo'n 12 HKL DVD's. De transfers zijn, gezien het bronmateriaal, erg goed.
Als je deze leuk vindt, moet je zeker de andere HKL titels overwegen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Veel Hong Kong humor is voor ons veel te flauw.
Jackie Chan DVDs hebben een soort fysieke slapstickhumor, die zijn m.i. wel leuk. De meest bizarre (HKL) DVD die ik heb is City Hunter. Erg over the top, maar wel leuk.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Ik vondt de humor in Gen-X-cop juist heel erg leuk.

City Hunter zal ik eens naar gaan zoeken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Bij Play zijn ze in het algemeen goedkoop te krijgen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#6
http://www.dddhouse.com

 ;D ;D
Goedkoper kan niet !
En dan heb je de originele.
Kwaliteit kan ik je binnen 7 dagen meer over vertellen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Oops, je hebt toch niet de chinese versie gekocht, terwijl HKL hem helemaal heeft opgeknapt? Wat zonde!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Die titel heb ik niet besteld, maar wel wat andere.

Kijk of je nu € 4,00 tot € 8,00 voor een DVD betaald of € 24,00 dan kies ik in dat geval wel voor een eventueel wat mindere beeldkwaliteit.

Maar ze leveren ook een high-end merk, die kosten 30$HK meer, en bevatten ook DTS etc. Maar ik moet daar nog in duiken, heb nu een proeforder van 6 DVD's besteld en dan zie ik wel hoe de kwaliteit is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

Verleden week heb ik er ook 6dvd's bij DDD  :)besteld, laat mijn bevindingen wel weten als ze binnen zijn.