Poll: Nieuw Kids Turbo 1.000.000 bezoekers

Started by koosnaampje-audiofiel, January 20, 2011, 15:07:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ik heb hem gezien

Ja
17 (27%)
Nee
28 (44.4%)
Staat in de planning
16 (25.4%)
Ik woon in maaskantje en heb de opnames bijgewoond
2 (3.2%)

Total Members Voted: 63

koosnaampje-audiofiel

Jullie mening aub.

Ik ben geweest en vond hem leuk.
Klipsch, Denon.

angel1978

Heb 'm thuis geprobeerd ( gedownload ) en het toch zeker een minuut volgehouden..
Blij dat ik daar geen bioscoopgeld aan gespendeerd heb.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: angel on January 20, 2011, 15:09:05
Heb 'm thuis geprobeerd ( gedownload ) en het toch zeker een minuut volgehouden..
Dat is niet gek met Cam kwaliteit.... :tongue2:
Klipsch, Denon.

angel1978

was het maar de kwaliteit van het beeld waarom ik 'm heb afgezet  ???

celerontje

Whahaha, dit was natuurlijk ook één van de weinige Nederlandse films waarbij 't wachten was op een CAM versie. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

frankp

Ben naar de voorpremiere geweest in Rotterdam, met een setje van Dj Paul  :pompom:
Vermakelijke avond en heb tijdens de film soms echt in een scheur gelegen!

ddejonge

Quote from: frankp on January 20, 2011, 16:31:23
Ben naar de voorpremiere geweest in Rotterdam, met een setje van Dj Paul  :pompom:

Altijd gezellig!  :headbanging:
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

oplettend luisteraartje

Quote from: frankp on January 20, 2011, 16:31:23
Vermakelijke avond en heb tijdens de film soms echt in een scheur gelegen!
Het was toch niet De winter van 1963? Want dan zou je balen als een gieter.  :D

frankp

Quote from: frankp on January 20, 2011, 16:31:23
Vermakelijke avond en heb tijdens de film soms echt in een deuk gelegen!

Fixed ;)

VlisChris

Heb hem ook gezien. Leuk voor een keertje met heerlijk botte ennlage humor.
Kan alleen niet zeggen dat ik me geroepen voel om nu naar de serie te gaan kijken.
Film krijgt mede door het intermezzo (wie hem gezien heeft weet wat ik bedoel) krijgt de film een 7-
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

celerontje

Quote from: oplettend luisteraartje on January 21, 2011, 12:36:33
Het was toch niet De winter van 1963? Want dan zou je balen als een gieter.  :D
Heb de BD hier in m'n handen en zo heet-ie toch echt niet! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

oplettend luisteraartje


Oud lid

Simpele humor KAN leuk zijn. De laag-bij-de-grondse humor van New Kids is NIET leuk. Een keer meegekeken naar een aflevering met mijn zoon. Walgelijk! Ik krijg dan ook de neiging om die mannetjes even "die Fresse" te "polieren". Kijken of ze dan nog zeggen: da hedde goe gedaan K*T!

Erwin B

Raphie

Dit is geen humor maar gewoon lomp proleten gedrag van de gemiddelde hooligan. snap niet wat mensen er grappig aan vinden, nog zieliger zijn mensen die het cool vinden en na gaan lopen doen (ook al een aantal voorbeelden hier van op het forum gelezen  :D
JBL PRX Power!

oplettend luisteraartje

Het is wel degelijk humor, alleen niet iedereen kan er om lachen.
Het steekt op een zeer directe manier de draak met deze lompheid. Dat mensen die zelf al tot zulk lomp gedrag geneigd zijn dit niet herkennen en het gaan nadoen, doet niets af aan de dubbele bodem.
Vroegah - opa vertelt  ;) - had je iets soortgelijks met Koot en Bie als die typetjes neerzetten. Je had mensen die begrepen waar het over ging en je had mensen die alleen lachten om het rare typetje.

Raphie

Maar dat gedrag tentoonstellen vind ik persoonlijk geen humor, een wat is volgens jou de "dubbele bodem"  behalve gewoon lomp doen om de lachers op je hand te krijgen? Een agent van z'n dienst pistool beroven en door de kop knallen en dan roepen "ha ie nie gedacht he vrouwelijk geslachtsdeel... is toch niet echt grappig?!?
JBL PRX Power!

S@m


Oud lid

Quote from: oplettend luisteraartje on February  1, 2011, 11:39:53
Het is wel degelijk humor, alleen niet iedereen kan er om lachen.
Het steekt op een zeer directe manier de draak met deze lompheid. Dat mensen die zelf al tot zulk lomp gedrag geneigd zijn dit niet herkennen en het gaan nadoen, doet niets af aan de dubbele bodem.
Vroegah - opa vertelt  ;) - had je iets soortgelijks met Koot en Bie als die typetjes neerzetten. Je had mensen die begrepen waar het over ging en je had mensen die alleen lachten om het rare typetje.


Koot en Bie was iets heel anders. Dit is echt niet om de door jou aangedragen reden in elkaar geflanst. Het is treurig dat L de Behanger Oelewapper weer geld rook. Zo'n zak tabak wordt ook nog in een koffiereclame als "geniaal" "regisseur" neergezet...

oplettend luisteraartje

Quote from: Erwin B on February  1, 2011, 13:14:38
Koot en Bie was iets heel anders. Dit is echt niet om de door jou aangedragen reden in elkaar geflanst. Het is treurig dat L de Behanger Oelewapper weer geld rook. Zo'n zak tabak wordt ook nog in een koffiereclame als "geniaal" "regisseur" neergezet...
Mijn punt ging niet om het vergelijken van New Kids en Koot en Bie. Het ging er mij alleen om dat je om meerdere lagen kunt lachen. De oppervlakkige laag of de laag eronder.
Ik heb de hele set DVD's van Koot en Bie, maar van New Kid zal ik nooit iets kopen.

frankp

En naast het zien van deze film in de bios, ga ik ook de Blu-ray aanschaffen.

Releasedatum: 12 april
Prijs: 14,99  :o
Maar wel in 1080P en met DTS-HD audio  :clapping:

(en natuurlijk eind van het jaar naar New Kids Nitro!!!)

SV..S

die film hoef ik niet te zien om te weten dat hij hoog in mijn top 10 (schamen om Nederlander te zijn) staat.
samen met frans bouwer, frans duits en andere overbodige woordenboeken ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Melbury

Quotefrans bouwer, frans duits 

Heb je iets tegen fransen en duitsers?   ;)

SV..S

Quote from: Melbury on April 10, 2011, 22:28:45
Heb je iets tegen fransen en duitsers?   ;)
had ik er maar iets tegen!
ik heb van alles geprobeerd, spuitbussen, muizenvallen, rattenklemmen en valstrikken, maar niks werkt >:D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

rednax1

Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

Xstream

Ik vond de film niet geweldig.
De serie vond ik wel heel sterk / vermakelijk. Vooral door de typetjes die zo herkenbaar zijn van uit "mijn tijd".
Maar waar de serie scoort met korte sketches waar je met een korte punchline het fris kan houden, is een speelfilm toch een heel ander verhaal.

Natuurlijk, dezelfde onzin, zeker ook een paar keer goed moeten lachen, maar het verhaal, tja. Niet dat ik nou een meesterlijk verhaal had verwacht, maar het is wel een zwak punt van de film. Er waren echt wel mogelijkheden om er wat meer van te maken.
Ook vond ik de humor veelal wat lineair en teveel in een herhaal patroon vervallen. Het had wel iets gevatter gemogen.

Maarja, we hebben het hier over New Kids, ook geen reden om verwachtingen te hebben. Maar het stuk met Reinout Oerlemans was echt te makkelijk en verpeste voor mij grotendeels de film.
Doe mij de sketches maar, daar zijn ze beter in.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub