Afmetingen 140 liter sub?

Started by Tuijnis, October 13, 2003, 10:23:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brandon

Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Tuijnis

Brandon,

Heb je mijn andere topic al gelezen? Kun jij wat duidelijkheid hierover geven? (zie verschillen 15"en12") aangezien jij ervaringen hebt, met in ieder geval de 12" en wellicht ook met een 15"?

Gr,
Michael.


Brandon

Sorry,

heb geen ervaring met 15"! Kan dus geen uitspraak doen over verschillen en/of overeenkomsten. Zal je andere topic even lezen misschien dat ik dan een steentje kan bijdragen... ;)

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Tuijnis


Brandon

Hoi,

heb trouwens wel een 15" gehoord, dit was de CinemaSub5 deze stond bij Speakerland in Groningen. daar stond de XA10S van Peerless tevens en deze vond ik toen beter. De redenen weet ik niet meer, maar heb toen besloten om met Peerless te gaan werken. Je moet trouwens wel in de gaten houden dat je drie verschillende systemen met mekaar vergelijkt, namelijk het gesloten systeem bij Frank, een systeem met radiator en een systeem met baspoort. Je kunt op basis van deze vergelijking geen uitspraak doen of een 12" beter dan wel slechter is dan een 15". Dit hangt volledig af van het systeem waarin je het wilt toepassen en je eigen eisen die je stelt! Een nadeel van een gesloten systeem vind ik de grootte  8)....dit hoeft voor jouw wellicht geen vereiste te zijn... ;). Ik zou trouwens wel voor de HS500 gaan, aangezien je bij deze hobby (HT) altijd verder wilt (verder=vooruit=vaak groter). Met een HS500 heb je veel vermogen en een proffesionele opbouw van de versterker (fan en gescheiden ringkerntrafo)....

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Tuijnis

OK, de HS500 staat vast dan ;) Nu nog het tweede gedeelte :)
Jouw Sub7 is wél erg mooi ook ;D

Gr.
Michael.

Brandon

zoals eerder vermeld, hij staat dus te koop.......Pm me anders wat je er voor over hebt.....Je kunt natuurlijk langskomen om te luisteren...

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Tuijnis

Ok, we zullen zien. Ik ga zondag eerst naar de VAD beurs, om WAT wijzer te worden :) Ik stuur je een zeker PM als ik intresse heb, OK?
Gr.
Michael.

Tuijnis

#33
Hi,

Topic is is niet meer van toepassing.
We hebben de XA-12S met de HS500 gekocht, van Brandon.

Bedankt voor de reacties.

Gr,
Michael.

Doerak

#34
Quote from: Tuijnis on October 19, 2003, 20:39:18
Hi,

Topic is is niet meer van toepassing.
We hebben de XLS12 met de HS500 gekocht, van Brandon.

Bedankt voor de reacties.

Feli,

Wel ff je signature aanpassen ;) (Rel eruit, Peerless erin).

Sullivan

Gefeliciteerd!

Mooie aanwinst!

Tevreden?

mvg,
Frank

Tuijnis

HAHA ;D
Ga ik gelijk doen...bedankt.
Gr.,
Michael.

Vigier

Michael,

TOPPIE AANKOOP! Join the club zou ik zeggen! Ik draai zelf met 2x XLS12 actieve en 4x XLS10 passieve units... Van deze aankoop ga je zeker GEEN spijt krijgen!

Groet, Joris