Leeftijd Dell Latitude D520 laptop achterhalen

Started by Stefan S., January 18, 2011, 20:59:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan S.

Even een kleine vraag van mijn kant. Weet iemand hoe ik de leeftijd van een Dell Latitude D520 kan achterhalen??
Ik ben al een tijdje aan het surfen, echter kan niet echt een antwoord vinden  :(

Cooldude82

volgens mij tussen de 4 en 6 jaar? zit een asset tag op de bodemsticker deze kan je op www.dell.com ingeven bij support

Stefan S.

Quote from: Cooldude82 on January 18, 2011, 21:03:11
volgens mij tussen de 4 en 6 jaar? zit een asset tag op de bodemsticker deze kan je op www.dell.com ingeven bij support

Goede tip, ik ga het gelijk even checken  :thumbs-up:

Stefan S.

En gevonden via de asset tag tip van cooldude82, thanks!!

Laptop is van 28/08/2006.....lekker zo'n werkgever die deze laptop verschaft voor mijn nieuwe buitendienstfunctie, morgen maar eens een punt maken  :P

Erik

Wat is er mis mee, is die laptop een onderdeel van je salaris of andere beloning.

Je zegt toch ook niet tegen je baas ik wil geen buro en stoel van meer dan 4 jaar oud?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Stefan S.

Quote from: Erik on January 18, 2011, 22:30:37
Wat is er mis mee, is die laptop een onderdeel van je salaris of andere beloning.

Het is een onderdeel van je functie. Het is een gereedschap en een houthakker met een stompe bijl hakt weinig bomen om  ;)

RonG

Een D520 is geen slechte laptop, ok, op leeftijd, maar dat wil niet zeggen dat het een "botte bijl" is.

Wij hebben ook nog meerdere D510/D520/530's in het veld in gebruik door onze buitendienst. Tot vorig jaar zelfs D505's. Voor het werk wat een salesman moet doen op zo'n laptop voldoende.
Maar mijn ervaring met sales mensen leert dat sommige nooit tevreden zijn. ICT heeft een bepaald budget opgesteld om hardware tijdig te vervangen maar wanneer het MT dan daar weer vanaf gaat knibbelen (want dat gebeurd altijd) moeten er keuzes gemaakt worden zoals bv de nieuwe medewerker geen splinternieuwe laptop geven maar een nog goede "oude D520"
Zo is het bij ons en ik denk dat we niet de enige zijn.