Miesepies' HT en computer setup

Started by Miesepies, January 16, 2011, 00:14:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miesepies

#100
Tijdje stil geweest, maar nu toch maar weer een stapje verder in mijn zoektocht naar verbetering.

Op dit moment heb ik een Classé CP-800/CA-2300 op bezoek. Deze mag hier tot woensdag logeren, dus kan lekker genieten dit weekend. Was wel heel even schrikken...  drukte op een verkeerde optie: passthrough ipv analog bypass. Ging de muziek ineens op 100%. Oops  :blink:   De speakers bleven eigenlijk redelijk kalm bij dit geweld, geen vervorming, alleen heel hard ;)

En de vrijdag daarna ga ik naar Hilversum voor een eerste kennismaking met Anthem. Een kijken wat voor karakter die heeft.  Ik hoop binnenkort ook nog een NAD M15 setup te kunnen demo-en, maar nog geen reactie gehad hierover :(


@skyfox: De speakerkabel was wel leuk, maar klonk toch niet beter dan de andere kabels. Waarschijnlijk is het vooral een lekkere 'achtergrond muziek' kabel  :P  (Oh, beter laat antwoord dan nooit ;))

1nt3gr@

Quote from: Miesepies on October 19, 2012, 14:10:24
Ging de muziek ineens op 100%. Oops  :blink:   De speakers bleven eigenlijk redelijk kalm bij dit geweld, geen vervorming, alleen heel hard ;)


Die bass die moet je niet horen...die moet je voelen!  :laugh:
B&W 2x DM605s2 | LCR600s3 | 2x DS6 | 2x DM603s2
Integra DTR-70.2 | DPC-7.9 Panasonic TX-P46GT30 Kenwood DM9020 Oppo BDP-103EU Dynavox High/end (3x, FL, C, FR) Audioquest Black Lab (2x, FR + FL Laag)König 4x2,5mm (SR, SL, SBR, SBL) W&M HD-01 (4x)

Miesepies

Ai ai... de eerste avond thuis gaf toch niet de gewenste/gehoopte openbaring van mijn muziek.

Ik heb een behoorlijk akoestisch probleem in mijn kamer (weinig laag op zit plek, staande glof er vlak voor) maar op zich nog wel te doen met mijn huidige setup. Echter nu met de Classe lijkt deze dat probleem te versterken. Als je in de buurt van de speakers staat merk je echt de kracht van de Classe, betere stage, meer punch in laag, maar toch ook redelijk relaxed... maar 2 meter verderop blijft er weinig van over.  We hebben al de bank verschoven, de speakers ietsje omhoog gericht...maar het is echt een teleurstelling.

Ook merk ik dat sommige nummers echt waardeloos klinken op Classe. Wow wat een verschil soms. Het lijkt soms of de Classe echt alle kanten opgaat, elke nummer wat anders. Vooral op midden gebied wil het nog wel eens uitschieten. Dat was toch ook wel een beetje een tegenvaller.  Analog bypass (direct) klonk behoorlijk saai dus gauw maar weer uitgezet.

Dus, dit weekend nog maar wat stoeien met de opstelling, want anders kan ik sowieso wel ophouden :(

vik

Quote from: Miesepies on October 19, 2012, 22:59:10
Ai ai... de eerste avond thuis gaf toch niet de gewenste/gehoopte openbaring van mijn muziek.

Ik heb een behoorlijk akoestisch probleem in mijn kamer (weinig laag op zit plek, staande glof er vlak voor) maar op zich nog wel te doen met mijn huidige setup. Echter nu met de Classe lijkt deze dat probleem te versterken. Als je in de buurt van de speakers staat merk je echt de kracht van de Classe, betere stage, meer punch in laag, maar toch ook redelijk relaxed... maar 2 meter verderop blijft er weinig van over.  We hebben al de bank verschoven, de speakers ietsje omhoog gericht...maar het is echt een teleurstelling.

Ook merk ik dat sommige nummers echt waardeloos klinken op Classe. Wow wat een verschil soms. Het lijkt soms of de Classe echt alle kanten opgaat, elke nummer wat anders. Vooral op midden gebied wil het nog wel eens uitschieten. Dat was toch ook wel een beetje een tegenvaller.  Analog bypass (direct) klonk behoorlijk saai dus gauw maar weer uitgezet.

Dus, dit weekend nog maar wat stoeien met de opstelling, want anders kan ik sowieso wel ophouden :(

Wat is er nu anders in je set up.. enkel de vv en eindversterker van Classé? Had je dat probleem voor heen niet?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

WickedGame

Quote from: Miesepies on October 19, 2012, 22:59:10
Ai ai... de eerste avond thuis gaf toch niet de gewenste/gehoopte openbaring van mijn muziek.

Ik heb een behoorlijk akoestisch probleem in mijn kamer (weinig laag op zit plek, staande glof er vlak voor) maar op zich nog wel te doen met mijn huidige setup. Echter nu met de Classe lijkt deze dat probleem te versterken. Als je in de buurt van de speakers staat merk je echt de kracht van de Classe, betere stage, meer punch in laag, maar toch ook redelijk relaxed... maar 2 meter verderop blijft er weinig van over.  We hebben al de bank verschoven, de speakers ietsje omhoog gericht...maar het is echt een teleurstelling.

Ook merk ik dat sommige nummers echt waardeloos klinken op Classe. Wow wat een verschil soms. Het lijkt soms of de Classe echt alle kanten opgaat, elke nummer wat anders. Vooral op midden gebied wil het nog wel eens uitschieten. Dat was toch ook wel een beetje een tegenvaller.  Analog bypass (direct) klonk behoorlijk saai dus gauw maar weer uitgezet.

Dus, dit weekend nog maar wat stoeien met de opstelling, want anders kan ik sowieso wel ophouden :(

Van je akoestiek is minder fijn, maar kan Classe weinig aan doen.

Wat betreft wat klinken sommige nummers waardeloos kan Classe eigenlijk ook weinig aan doen. Eerlijkheidshalve ontdek je nu hoe flut en slecht sommige opnames werkelijk zijn. Dat is een beetje debet aan het in high end opzoeken van systemen. Ze zijn vaak meedogenloos wat betreft weergave waardoor cd's die je voorheen als goed bestempelde plots toch waardeloos blijken te zijn of aanzienlijk minder.

Ik kan je ervaring dus tot nu toe wel beamen, al ervaar ik door misschien toch wel een goede akoestiek het als minder erg.

Miesepies

Speakers staan op dezelfde plek. De Classe set en bekabeling is "nieuw".  Ga zondag ook nog even spelen met de oude bekabeling. Maar, denk niet dat het daar aan ligt...als ik in het gebied van de speakers sta mis ik niets, het is een lekker vol geluid.

Quote from: WickedGame on October 19, 2012, 23:14:39Van je akoestiek is minder fijn, maar kan Classe weinig aan doen.

Klopt... maar het effect is wel vele malen sterker dan met mijn Emotiva setup. Dat viel echt op... mijn vriendin had na de eerste paar minuten gelijk al dat het helemaal niks was :P

clockwork

Wat een teleurstellende ervaring moet dat zijn geweest. :nopompom: Je roept al zo lang dat je Classe wilt proberen en dan nu zo'n slecht geluid.

Weet je zeker dat het de akoestiek is? Is de Classe helemaal ingespeeld en correct ingesteld?

(of is Emotiva dan toch beter dan men hier soms aanneemt ;) ;) ;))


Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

vik

Quote from: clockwork on October 20, 2012, 10:06:35
Wat een teleurstellende ervaring moet dat zijn geweest. :nopompom: Je roept al zo lang dat je Classe wilt proberen en dan nu zo'n slecht geluid.

Weet je zeker dat het de akoestiek is? Is de Classe helemaal ingespeeld en correct ingesteld?

(of is Emotiva dan toch beter dan men hier soms aanneemt ;) ;) ;))

Ik gok (ik ken deze set niet) het erop dat de Classé op alle fronten gewoon beter (mag ook wel voor het geld) is als de Emotiva, zowel midden gebied als het laag. Die ervaring heeft Miesepies nooit ervaren thuis en nu komt naar voren dat zijn ruimte gewoon niet in orde is, of dat de opstelling niet goed is.  Dat wordt dus versterkt door de Classé.

Hij zal dit waarschijnlijk met elke High end set ervaren in deze klasse.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

clockwork

Ik ga er ook vanuit dat de Classe wel een paar stapjes beter is, vandaar de  ;)'s

Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat een high end set opeens zo'n negatief verschil kan maken in een omgeving die hiervoor best oke klonk. Maar dat zal mijn onervarenheid op dat vlak zijn.

Weet Miesepies overigens zeker dat er niets is beschadigd in de speakers tijdens het ongelukje met de passthrough?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Peerless Monster

Wellicht is het gewoonweg je sound niet... :D :coffee:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame


Miesepies

Ik moet zeggen dat mijn enthousiasme flink gezakt is ja...    :nopompom:

Dat onze ruimte een akoestische ramp was, wist ik al wel...  een blokken doos woonkamer ruimte, die ook nog WAF compatible moet zijn. Tja ;)  Die staande golven wisten we ook... maar uiteindelijk was het wel te doen. Met dezelfde opstelling, maar dan Classé als drijvende kracht, lijkt het probleem zich te versterken.

De speakers lijken ok...  geen rare dingen gehoord.

En ja, bij een goeie set vallen slechte opnames door de mand... maar met een stapje hoger vallen ook de middelmatige opnames door diezelfde spreekwoordelijke mand ;)

Opzich is de sound van Classé wel in de richting wat ik zoek. Mooi gedetailleerd zonder te pittig worden, veel punch zonder boem, en speelt de muziek heel relaxed af zonder sloom te worden.

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

WickedGame

Quote from: Miesepies on October 20, 2012, 11:40:35
Ik moet zeggen dat mijn enthousiasme flink gezakt is ja...    :nopompom:

Dat onze ruimte een akoestische ramp was, wist ik al wel...  een blokken doos woonkamer ruimte, die ook nog WAF compatible moet zijn. Tja ;)  Die staande golven wisten we ook... maar uiteindelijk was het wel te doen. Met dezelfde opstelling, maar dan Classé als drijvende kracht, lijkt het probleem zich te versterken.

De speakers lijken ok...  geen rare dingen gehoord.

En ja, bij een goeie set vallen slechte opnames door de mand... maar met een stapje hoger vallen ook de middelmatige opnames door diezelfde spreekwoordelijke mand ;)

Opzich is de sound van Classé wel in de richting wat ik zoek. Mooi gedetailleerd zonder te pittig worden, veel punch zonder boem, en speelt de muziek heel relaxed af zonder sloom te worden.

Toch vind ik het wel apart dat muziek zo slecht of minder is gaan klinken. Ik weet wel dat ik opnames qua kwaliteit wat meer hoor maar het is zeker niet storend te noemen.

Wat voor kabels en speakers hanteer je er nu op? Is de CP800 XLR doorgevoerd naar de eindversterker of niet? Met de EQ gerommeld in de CP800? Welke bron hanteer je en hoe is die doorgevoerd?

Qua akoestiek is overigens wel lastig. Wel balen natuurlijk.

Robert T

Wellicht wat offtopic: Ik weet niet of je verhuisplannen hebt maar als je 18K bereid bent uit te geven aan speelgoed, waarom dan niet eens kijken naar akoestische oplossingen? Ik heb zelf Toine Dingemans een tijd geleden laten komen en hij is met erg gedetailleerd advies erg behulpzaam geweest. Het is ook een fabeltje dat akoestische verbeteringen lelijk zijn, je kan erg mooie akoestische aanpassingen doorvoeren in woonkamers.
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

vik

Quote from: Miesepies on October 20, 2012, 11:40:35
Ik moet zeggen dat mijn enthousiasme flink gezakt is ja...    :nopompom:

Dat onze ruimte een akoestische ramp was, wist ik al wel...  een blokken doos woonkamer ruimte, die ook nog WAF compatible moet zijn. Tja ;)  Die staande golven wisten we ook... maar uiteindelijk was het wel te doen. Met dezelfde opstelling, maar dan Classé als drijvende kracht, lijkt het probleem zich te versterken.

De speakers lijken ok...  geen rare dingen gehoord.

En ja, bij een goeie set vallen slechte opnames door de mand... maar met een stapje hoger vallen ook de middelmatige opnames door diezelfde spreekwoordelijke mand ;)

Opzich is de sound van Classé wel in de richting wat ik zoek. Mooi gedetailleerd zonder te pittig worden, veel punch zonder boem, en speelt de muziek heel relaxed af zonder sloom te worden.

De Anthem Dv2 processor met ARC zou denk ik een perfecte oplossing zijn ook al is het uiterlijk niet jouw ding.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Robert T on October 20, 2012, 12:39:24
Wellicht wat offtopic: Ik weet niet of je verhuisplannen hebt maar als je 18K bereid bent uit te geven aan speelgoed, waarom dan niet eens kijken naar akoestische oplossingen? Ik heb zelf Toine Dingemans een tijd geleden laten komen en hij is met erg gedetailleerd advies erg behulpzaam geweest. Het is ook een fabeltje dat akoestische verbeteringen lelijk zijn, je kan erg mooie akoestische aanpassingen doorvoeren in woonkamers.

die ook nog WAF compatible moet zijn

Gaat hem niet worden. Er zijn weinig vrouwen die zitten te wachten op deze lelijke toepassingen in een woonkamer. Ik ken ze in ieder geval niet.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Miesepies

#117
Quote from: clockwork on October 20, 2012, 11:49:22Wat nu?

Nou, gewoon lekker verder luisteren  :D   De set wordt pas woensdag opgehaald ;)

Quote from: WickedGame on October 20, 2012, 11:59:41Toch vind ik het wel apart dat muziek zo slecht of minder is gaan klinken.

Het valt nu bij meer nummers op. Ook bij nummers waarvan ik ze over het algemeen wel lekker vond klinken. De Classé benadrukte bepaalde zaken ten opzichte van mijn referentie apparaten, die voorheen nooit zijn opgevallen.

Quote from: WickedGame on October 20, 2012, 11:59:41Wat voor kabels en speakers hanteer je er nu op? Is de CP800 XLR doorgevoerd naar de eindversterker of niet? Met de EQ gerommeld in de CP800? Welke bron hanteer je en hoe is die doorgevoerd?

Ik heb er nu zilveren WhiteZombie XLR's tussen, maar ga zondag met mijn Siltech RCA's testen. Chord Oddessey LS, zondag wordt dat denk ik Chord Carnival Silver Screen.

EQ staat uit, alle tone zaken staan uit, alleen geen analog bypass aan. Bron is Emotiva cd speler via XLR en iPod (lossless) via usb.

QuoteQua akoestiek is overigens wel lastig. Wel balen natuurlijk.

Ja, wist wel van het probleem, maar niet dat het zoveel invloed zou hebben als dit  :(

Quote from: Robert T on October 20, 2012, 12:39:24Wellicht wat offtopic: Ik weet niet of je verhuisplannen hebt maar als je 18K bereid bent uit te geven aan speelgoed, waarom dan niet eens kijken naar akoestische oplossingen? Ik heb zelf Toine Dingemans een tijd geleden laten komen en hij is met erg gedetailleerd advies erg behulpzaam geweest. Het is ook een fabeltje dat akoestische verbeteringen lelijk zijn, je kan erg mooie akoestische aanpassingen doorvoeren in woonkamers.

Toevallig zijn we wel naar huizen aan het kijken. En een van de eisen is ook een goeie ruimte voor audio/ht (al dan niet gecombineerd met de woonkamer).

Akoestische aanpassingen worden wat lastiger, gezien de maten en indeling van onze woonkamer. En omdat het probleem vooral in het laag zit, krijg je gauw dat de akoestische aanpssingen groter worden... Echter heb ik er zeker aan gedacht, en mochten we besluiten om hier te blijven dan ga ik misschien wel eens een afspraakje maken met een van de heren hier op het forum, voor advies.

Quote from: vik on October 20, 2012, 12:40:15De Anthem Dv2 processor met ARC zou denk ik een perfecte oplossing zijn ook al is het uiterlijk niet jouw ding.

Nee, uiterlijk is inderdaad niet helemaal mijn ding... He, maar als het waanzinnig klinkt, en ARC zou mijn probleem kunnen verhelpen...  Wie weet ;)  Kan je alsnog je A5 aan mij slijten  :D

clockwork

Het risico lopend vergeleken te worden met een bekend forumlid dat constant zijn merk loopt te pluggen  ;D:

Je zou ook de nieuwe XMC-1 van Emotiva kunnen afwachten met zijn room correctie systeem. :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Midcall

Quote from: clockwork on October 20, 2012, 13:26:16
Het risico lopend vergeleken te worden met een bekend forumlid dat constant zijn merk loopt te pluggen  ;D:

Je zou ook de nieuwe XMC-1 van Emotiva kunnen afwachten met zijn room correctie systeem. :D
Er zijn niet veel bejaardentehuizen die hobby's als deze toestaan volgens mij.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

clockwork

Quote from: Midcall on October 20, 2012, 15:42:28
Er zijn niet veel bejaardentehuizen die hobby's als deze toestaan volgens mij.

Hij is leuk! :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xander32

... ik weet het is vloeken in de stereo-kerk maar er zijn hier medeforumleden die hun dure geintegreerde (of zels pre en ev) omruilen voor een Anthem (of Integra) receiver waar een zeer uitgebreide dsp/eq op zit ...


Of een Lyngdorf TDAI met roomperfect proberen ¿
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

papaleo

Je gaat er 'meestal' van uit,dat wanneer je 'dure' apparatuur koopt,en in jouw geval probeerd,en deze vervangt voor je 'oude' en minder dure apparaten...het vanzelfsprekend beter geluid zou moeten neerzetten,het tegendeel is wederom weer bewezen,dat het jammer genoeg niet altijd,of beter gezegd,niet gelijk een vooruitgang betekend.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Midcall

Quote from: papaleo on October 20, 2012, 19:54:20
Je gaat er 'meestal' van uit,dat wanneer je 'dure' apparatuur koopt,en in jouw geval probeerd,en deze vervangt voor je 'oude' en minder dure apparaten...het vanzelfsprekend beter geluid zou moeten neerzetten,het tegendeel is wederom weer bewezen,dat het jammer genoeg niet altijd,of beter gezegd,niet gelijk een vooruitgang betekend.
Ik acht het wederom bewezen dat de verkregen vooruitgang door vele duizenden euro's aan investering in apparatuur met een veelvoud kan worden vergroot door een paar honderd euro aan akoestisch aanpassingen uit te geven. Is allemaal niet zo leuk om te horen, want het is veel stoerder om met dure spullen te pronken op fora, maar vroeg of laat komt iedereen hier vanzelf wel achter.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Miesepies

Quote from: clockwork on October 20, 2012, 13:26:16Je zou ook de nieuwe XMC-1 van Emotiva kunnen afwachten met zijn room correctie systeem. :D
QuoteEr zijn niet veel bejaardentehuizen die hobby's als deze toestaan volgens mij.

Hehe... :clapping: