Ghosty J Cinema

Started by Ghosty J, January 15, 2011, 14:12:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larzie

Quote from: LittleNinja on August 25, 2012, 18:21:45
38 gaten?? Waarvoor?

Die grote gaten zullen wel voor afvoerpijp zijn voor het sanitair boven gok ik? Andere gaten voor verwarmingsbuizen, andere leidingen en elektra?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Ghosty J

niet helemaal, alle gaten zijn voor stopcontacten en lichtschakelaars.
het is voor de keuken en de woonkamer. Heb er wat extra gemaakt in de woonkamer  :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Ondertussen zijn de tegels uit de keuken verwijderd. sleuven gefreesd.
Alle het behang is van de muren ondertussen al weer nieuw behang geplakt en al geverfd boven.

Maandag komen ze een stuk uit muur tussen de eetkamer en de keuken weg zagen. (Dragende muur)
Dat word nog een hele klus gegoten beton met kiezenbeton.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Verder zijn alle radiatoren geverfd van het lelijke bruin naar wit.

In de loop van volgende week gaan ze de zolder en de begane grond isoleren. Krijg dan ook een nieuwe CV ketel CW5  :D
Verder gaan ze over 2 weken boven overal dubbel glas plaatsen zodat ik met deze 3 stappen van een energielabel F naar energielabel B ga.  :pompom:

Heb vandaag ook geregeld dat ik de meterkast ga upgraden naar 3x25 ampere ipv 1x 36 ampere. Er komt een Hager groepenkast in met 12 groepen.
Zoals ik het nu heb berekend komt de wasmachine bij de audio groep op. meestal zet ik de timer van de wasmachine aan zodat deze in de nacht vroege ochtend wast. Zo heb ik hopelijk een schone fase over.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

larzie

Mooi is dat altijd dat als je de wanden mooi egaliseert dat meteen de ruimte 100x zo mooi lijkt al :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

paavosmits

Primare I32 + MM30

Ghosty J

Zo de uurtjes gaan hard. de hele week al vanaf half 8 tot tien uur in de avond bezig geweest met allerlei grote dingen zoals een gat maken in een dragende muur. even wat extra kabels trekken door het huis heen. zit nu bijna op 150 meter extra. Vandaag hebben ze de nieuwe cv ketel gemonteerd (CW5). Morgen gaan ze de zolder isoleren.

Het gaat nu echt hard!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Voor en na.   :pompom: :pompom:


Laatste foto is nog niet helemaal up to date
Meter is omgezet naar krachtstroom.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

SpeedyAndré

Ik denk dat je buren ook wel blij zijn dat je klaar bent met die muur naar de keuken  :D
Wat voor ketel zit er in?
CW5 hebben er wel meer ...
De huiskamer gaat ergens op lijken :)

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

HTip

Netjes gedaan. Meteen ook een dedicated audiogroep gemaakt?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ghosty J

Sorry voor de late reactie..

Quote from: HTip on September 20, 2012, 23:42:53
Netjes gedaan. Meteen ook een dedicated audiogroep gemaakt?
Klopt. heb 1 fase voor de audio en beeld, daarbij zit de wasmachine en de droger ook bij op.  deze apparaten staan gelukkig niet dagelijks aan
de andere 2 fase's gebruik ik voor de rest van het huis. het is maar max 25 amp anders ging mijn vastrecht omhoog.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ghosty J

Gelukkig nog wel :)
Moet wel wennen aan de rust hier waar ik nu woon. Woonde hiervoor boven een winkel de gehele dag winkelwagentjes autoalarmen honden die blafte. mensen die ruzie maakte om een parkeerplek etc..
Quote from: LittleNinja on March 15, 2013, 11:11:30
Late reactie? Woon je er nog steeds dan?? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Onze laatste aankopen van de afgelopen weken  :D :D :D

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

clockwork

(alvast) Gefeliciteerd!!!  :clapping:

:pompom: :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Peerless Monster

Quote from: Ghosty J on April  4, 2013, 20:13:41
Onze laatste aankopen van de afgelopen weken  :D :D :D



;D Weet waar je aan begint ;)
gefeliciteerd!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LittleNinja

..Ik had je nog gewaarschuwd. Nu ja, wie niet horen wil... :P

Gefeliciteerd in ieder geval.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BJF

Van harte!. Wen dan maar niet teveel aan de rust  :P
NAD M10 V2
Elac FS247

Ghosty J

thanks guys!
rond september zijn we uitgerekend. toch vind ik het een spannende tijd!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Ik zou er nu een geniale movie quote uit The Dictator bij kunnen halen, maar dat zal ik maar niet doen :D

In het kort: gefeliciteerd! Wordt het een jongetje of een meisje? (wie de film gezien heeft weet onmiddellijk welke quote ik bedoel :P)\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ghosty J

Ik heb me set te koop staan in de markt
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase


LittleNinja

Nee, die kinderwagen niet...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"