Ghosty J Cinema

Started by Ghosty J, January 15, 2011, 14:12:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

Quote from: morca on December 28, 2011, 11:53:18
Moooie comp aan het bouwen man,ik heb zelf net ook wat gekocht,maar 3 fans? draaien ze maar 500 toeren zeker das wel stil.
Ik moet een paar nieuwe cookers halen maar de I7 kan best warm worden als he hem ook laar werken,
Ik heb een gewone kast dus 1 goeie fan voor het harde werken in de case,en op de prossesor komt ook een nieuwe die wel stil is maar ook heel hard kan koelen

Lukt het een beetje met de DSP ?
3? ik zit op 4 fans. 1 blaast in 3 die zorgen voor een onderdruk en mijn proc cooler haalt zijn lucht weer vanaf de bovenkant daar zit een opening.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Heb ik niet naar gezocht eigenlijk. wou een toetsenbord en muis die je eigenlijk in de gehele woonkamer kon gebruiken dus een bereik van 10 meter. de bluetooth set was de enigste die echt 10 m kon halen. Moest natuurlijk ook rekening mee houden dat de stick achterin de pc moest.

Quote from: larzie on December 27, 2011, 22:57:53
Is natuurlijk ook voor je lan-party gebeuren dat je zo'n toetsenbord en muis hebt gekocht anders was een ht toetsenbord handiger geweest.  :D
De Enermax Aurora Micro Wireless schijnt wel een aardig ht toetsenbord te zijn. Heb ook wel goede recensies gelezen over de Rii die nog kleiner is. Ik weet niet wat de ervaringen van de mensen hier op t forum zijn wat dat betreft. Moet zelf ook nog zo'n toetsenbord aanschaffen.  :D

Deze ziet er ook wel praktisch uit:


Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

morca

Quote from: Ghosty J on December 28, 2011, 15:38:36
3? ik zit op 4 fans. 1 blaast in 3 die zorgen voor een onderdruk en mijn proc cooler haalt zijn lucht weer vanaf de bovenkant daar zit een opening.
Hey gaaf screen ,is dat een tool voor window,s 7?  Die wil ik ook wel  ;D
4 stille fans lage toeren ,hoor je bijna niks zeker?
Ik had die kast al eens zitten bekijken,ik wil voor mijn kast eigenlijk ook 1 of 2 fans erbij,onderdruk,dan zuigt de lucht snel naar buiten toch,die drie blazen naar buiten?

Maar eens kijken wat ik kwijt kan,of dat ik niet beter alles overbouw in zo,n kast als jij hebt.
Daar kunnen een paar extra fan,s in.


Ghosty J

Quote from: morca on December 28, 2011, 22:35:28
Hey gaaf screen ,is dat een tool voor window,s 7?  Die wil ik ook wel  ;D
4 stille fans lage toeren ,hoor je bijna niks zeker?
Ik had die kast al eens zitten bekijken,ik wil voor mijn kast eigenlijk ook 1 of 2 fans erbij,onderdruk,dan zuigt de lucht snel naar buiten toch,die drie blazen naar buiten?

Maar eens kijken wat ik kwijt kan,of dat ik niet beter alles overbouw in zo,n kast als jij hebt.
Daar kunnen een paar extra fan,s in.


Dat is een tool van het moederbord van asus zelf. heeft iets te maken omdat het een speciaal bordtje is ;)
Ja klopt 3 fans blazen naar buiten. alles lekker cool
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Vandaag toch maar de videokaart omgeruild bij Mycom voor GTS450 Silent


Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

morca

Mooi kaartje,bij mij komt ook een nieuwe in ivm omzetting DTSMA > LPCM.

Ik heb inmidels 2 hele mooie fans gevonden 500 tot 1700 rpm ,9db,cpucooler komt er ook van dat merk in http://tweakers.net/pricewatch/292101/scythe-slip-stream-140-pwm-140mm.html#tab:info

Ik zal eens kijken of ik dat tooltje ook kan gebruiken,dit moederbord is ook niet echt standaard.

Ghosty J

Om nou eens goed te kunnen gaan meten met REW heb ik deze week de volgende onderdelen besteld:

Behringer ecm8000


Behringer XENYX 802 PA en studio mixer


Natuurlijk ook een mic standaard en een xlr microfoonkabel.

Verder om de metingen in REW en de cal makkelijk in DSP1124P te krijgen heb ik er ook een midi usb kabel bijgekocht:

M-Audio USB Uno MIDI interface



hopelijk krijg ik deze week alles binnen zodat ik zaterdag of zondag lekker er mee kan gaan spelen :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

morca

Mooi spul  :thumbs-up:
Kabeltje is zeer makkelijk,ik vernam pas van een ander forumlid uit het insteltopic dat hij er zo uit was.
Ik had dat kabeltje toen niet dus moest met de knoppen op de 1124 aan de gang,dat was even prutsen eerst.
Succes zondag

Ghosty J

Quote from: morca on March 21, 2012, 20:30:53
Mooi spul  :thumbs-up:
Kabeltje is zeer makkelijk,ik vernam pas van een ander forumlid uit het insteltopic dat hij er zo uit was.
Ik had dat kabeltje toen niet dus moest met de knoppen op de 1124 aan de gang,dat was even prutsen eerst.
Succes zondag

Ja het kabeltje is echt heel makkelijk al even mee wezen spelen :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase


HTip

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :pompom:

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


RubenV.

Van harte gefeliciteerd! Leuk topic om te volgen zo met die htpc, ziet er goed uit :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Ghosty J

Thanks voor de felicitatie's!
ben de laaste tijd erg druk geweest om een nieuwe auto aan te schaffen:
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

#114
Van deze: FOCUS; 1.4I 55 kW
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

#115
Naar deze: FOCUS; 2.0L 107 KW
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Xander32

`n mooie upgrade; van 1.6 naar 2.0.
De plaatselijke bezineboer zal ook blij met jouw keuze zijn ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Ghosty J

#117
De laatste update waar we mee bezig zijn is hier onder (Koop) :)
Woensdag horen we meer of het uberhaupt door gaat  :D
Woonkamer is 9 bij 6 meter.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

#118
Van 1.4 naar een 2.0 :)
Valt wel mee ik rijd nu nog 1 op 12.5 deed ik in het begin ook met die 1.4L 75PK
Eerst ff de auto beetje leren kennen. was namelijk gewend om gewoon wat meer gas te geven is bij deze niet meer nodig 145PK's ;)

Quote from: Xander32 on June 22, 2012, 08:25:23
`n mooie upgrade; van 1.6 naar 2.0.
De plaatselijke bezineboer zal ook blij met jouw keuze zijn ;D.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Xander32

Quote from: Ghosty J on June 22, 2012, 08:30:05
Van 1.4 naar een 2.0 :)
Valt wel mee ik rijd nu nog 1 op 12.5 deed ik in het begin ook met die 1.4L 75PK
Eerst ff de auto beetje leren kennen. was namelijk gewend om gewoon wat meer gas te geven is bij deze niet meer nodig 145PK's ;)
... maar wel lekker hoor; 145 pk`s onder de rechter voet. Have fun.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Ghosty J

Krijg nog steeds een grote big smile als ik gas geef. zeker als er een gepimpte auto naast je staat die je er even uittrekt bij het stoplicht :)

Quote from: Xander32 on June 22, 2012, 08:36:11
... maar wel lekker hoor; 145 pk`s onder de rechter voet. Have fun.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

HTip

Gefeliciteerd met je nieuwe wielen. Succes met de aankoop van je nieuwe stek!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

blue-eyes

Quote from: HTip on June 22, 2012, 09:15:26
Gefeliciteerd met je nieuwe wielen. Succes met de aankoop van je nieuwe stek!

Idem, succes!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Ghosty J on June 22, 2012, 09:01:05
Krijg nog steeds een grote big smile als ik gas geef. zeker als er een gepimpte auto naast je staat die je er even uittrekt bij het stoplicht :)


Uiterlijk NEQ innerlijk ;D ;D
Gefeliciteerd met deze upgrade ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

larzie

Haha cool een mede Focus rijder. :D Ik moet zeggen mijn Focus is dan wat minder snel dan mijn vorige auto (Seat Leon 1.8 tsi), maar biedt heel wat meer comfort.  :thumbs-up:
Mijne is overigens niet zo snel als jouwe. Ik heb een 1.6 diesel. Maar ik heb ongetwijfeld wat meer luxe aangezien mijn Focus iets nieuwer is. Misschien dat je m wel gezien had in mijn topic. :D

Maar mooie auto hoor! Gefeliciteerd!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT