JVC PK-EM1 3D signaal emitter

Started by LordHelmet, January 14, 2011, 15:57:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LordHelmet

Ik ben de gelukkige eigenaar van een JVC X7 maar door onvoorziene omstandigheden bij de dealer heb ik wel 3D brillen maar nog geen signaal emitter, deze is onderweg maar kan nog wel een maand duren. Weet iemand waar ik de JVC PK-EM1 zou kunnen kopen? Het liefst haal ik hem dit weekend op want ik wil na 3 weken eindelijk eens 3D gaan kijken.

Alvast bedankt.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

riwi

Heb je grobi al gebeld?
http://www.grobi-shop.tv/showpost.php?id=1104
Er staat niks over de beschikbaarheid van de emitters. Maar als ze er zijn heeft Grobi ze als eerste meestal ;)

LordHelmet

Thank.

Afgelopen weekend werd ik gebeld dat de emitters binnen waren.

Zaterdag Alice in Wonderland gekeken en ik was erg onder de indruk.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

marcobuurlage

Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waar je deze weg hebt en wat hij ongeveer kost ? ik zit namelijk enorm te twijfelen tussen de X3 en de X7
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

evilniek

Quote from: marcobuurlage on February  5, 2011, 00:35:23
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waar je deze weg hebt en wat hij ongeveer kost ? ik zit namelijk enorm te twijfelen tussen de X3 en de X7

Als je de "fund's" ervoor hebt, zou ik gaan voor de JVC X7 aangezien deze een CMS heeft.
Voor de emitter kun kijken bij grobi, of gewoon even contact opnemen met ITC.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LordHelmet

Eind december ben ik naar Audio TV Centrum Eindhoven gegaan voor een demo van zowel de X3 en X7. Ze hadden beide projectoren zo opgesteld dat het beeld perfect over elkaar zat. Met een boek werd de lens van de X3 of de X7 afgeschermd. Ik kon toen heel goed het verschil zien tussen de X3 en X7. Ik kwam van de HD1 dus de X3 was voor mij al een hele vooruitgang echter het verschil tussen de X3 en de X7 was best groot; kleur diepte, detail en zwart was gewoon beter. En zoals Evilniek al zei als je het geld er voor hebt, en dat had ik toen nog  ;D, zou ik zeker voor de X7 gaan.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

bmateijsen

Quote from: marcobuurlage on February  5, 2011, 00:35:23
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waar je deze weg hebt en wat hij ongeveer kost ? ik zit namelijk enorm te twijfelen tussen de X3 en de X7

We kunnen beide voor je demonstreren, als je dat wil ;). Wij hebben de RS40 (X3) en RS50 (X7) op dit moment staan.

Groet,

Bjorn

marcobuurlage

Dat klinkt super enkel ben ik 18 jaar en leidinggevende bij Intertoys :P dus de x7 is dan echt te hoog gegrepen ben ik bang Bedankt Bjorn voor de uitnodiging hoelang staan ze nog bij jullie ?
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

bmateijsen

Quote from: marcobuurlage on February  5, 2011, 20:31:24
Dat klinkt super enkel ben ik 18 jaar en leidinggevende bij Intertoys :P dus de x7 is dan echt te hoog gegrepen ben ik bang Bedankt Bjorn voor de uitnodiging hoelang staan ze nog bij jullie ?

De RS50 staat er nu permanent, de RS40 is de bedoeling dat die in mijn cinema weer komt te hangen ;)

marcobuurlage

Dat klinkt goed is de X3 nou een slechte projector of zet hij een plaatje neer zoals we gewend zijn van JVC ? hoe is de 3d weergave ? ik heb namelijk nog geen projectie gezien buiten de bioscoop om :P
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

bmateijsen

Quote from: marcobuurlage on February  6, 2011, 03:33:34
Dat klinkt goed is de X3 nou een slechte projector of zet hij een plaatje neer zoals we gewend zijn van JVC ? hoe is de 3d weergave ? ik heb namelijk nog geen projectie gezien buiten de bioscoop om :P

De X3 heeft een iets lager contrastratio en mist color management (CMS), dus heeft een iets hogere verzadiging in de kleuren, maar is voor de rest identiek aan de X7. De 3D weergave heeft in de speciale 3D stand lekker veel licht, zodat je naast het 3D effect tevens genoeg punch en dynamiek in het beeld behoudt. Gewoon eens komen kijken ;) (maak wel even een afspraak ;) )

evilniek

Als het goed is, ben ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar van de RS50, ben benieuwd.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LordHelmet

Quote from: evilniek on February  7, 2011, 15:17:05
Als het goed is, ben ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar van de RS50, ben benieuwd.

Ik zie dat je nu een JVC HD1 hebt. Ik heb ook de overstap gemaakt van de HD1 naar X7 en ik kan je vertellen daar krijg je geen spijt van. Ik heb de eerste 5 weken alleen maar 2D gekeken en dat was een verademing in vergelijking met de HD1 en dat was al geen verkeerde projector.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

Matthieu

#13
Quote from: bmateijsen on February  5, 2011, 20:33:55
De RS50 staat er nu permanent, de RS40 is de bedoeling dat die in mijn cinema weer komt te hangen ;)

Dat jij persoonlijk de RS40/X3 hebt is toch wel een goed teken, dat dit wel een erg goede projector is.
Ook omdat jij volgens mij ook een HD20 hebt gehad met CMS.
Ik bedoel;
Voor je werk zit je bovenop het goede spul en ben je gauw verwend, en als je dan toch voor het lagere model gaat, dan is dat voor mij wel geruststellend.
Vooral na al die kritieken over de JVC's dit jaar.
Er zijn trouwens ook wel erg positieve reviews hoor, maar de enge beangstigen mij toch wel een beetje.
BV. dat projectorreviews de RS50 had teruggestuurd omdat die wel heel erg donker moest zijn 450 Lumen.
Hij gaat ervan uit dat hij model een defect moetr hebben, maar gezien JVC maar geen nieuwe stuurd,... lijkt het wel alsof deze projectors niet hoger komen dit jaar.

Ik zou heel graag een X3 gaan kopen nu, en dan voorlopig maar op mijn 120" Matwit M scherm gaan projecteren in mijn niet goed te verduisteren woonkamer, maar ik ben bang dat ik eind dit jaar een hoop verlies aan dit model als ik hem te koop zet..
Gezien ik toch ook nog moet wachten op de SI Black Diamond Electric, gok ik maar op een nieuw model dat zich hopelijk niet lang laat wachten dit jaar.