Extern geheugen / ruimte vrijmaken

Started by CoSo, January 7, 2011, 18:56:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

klopt het als je iets wist op een externe hd/memory stick wat erop is gezet met Windows dat het wel weg is maar het geheugen niet groter wordt.

Is hier een oplossing voor?

CoSo

Laat ik het anders formuleren.

Is het mogelijk om ruimte vrij te maken op een Hard disk / memory stick naast de al opgeslagen bestanden.

Als ik op de Dune een bestand erag haal zie ik de ruimte niet grooter worden, ik doe dit met de HD in een dockstation op de mac.
Blu-ray bestanden wil ik ook wel eens plaatsen met Windows via DVDfab.

jantje112

Nee dat klopt niet, als je een bestand weggooit moet je de gebruikte ruimte terugkrijgen in de vorm van "beschikbare vrije ruimte"

CineSmurf

Zitten ze in de trashcan? Soms worden ze niet echt weggegooid, maar komen ze eerst in een vuilnisbak, die moet je dan nog even expliciet legen. Overigens heb ik daar vooral bij windows last van bij de mac heb ik dat nog niet meegemaakt.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

CoSo

Quote from: CineSmurf on January  8, 2011, 14:29:00
Zitten ze in de trashcan? Soms worden ze niet echt weggegooid, maar komen ze eerst in een vuilnisbak, die moet je dan nog even expliciet legen. Overigens heb ik daar vooral bij windows last van bij de mac heb ik dat nog niet meegemaakt.
Prullenmand gooi ik altijd leeg nadat ik iets verwijderd heb.

jowi

Quote from: CoSo on January  7, 2011, 18:56:01
klopt het als je iets wist op een externe hd/memory stick wat erop is gezet met Windows dat het wel weg is maar het geheugen niet groter wordt.
Ja dat klopt. Geheugen is namelijk totaal iets anders dan schijfruimte...

celerontje

 :D
Da's een open deur! Maar fijn dat een vakman het even bevestigd! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Quote from: celerontje on January  8, 2011, 15:23:00
Da's een open deur! Maar fijn dat een vakman het even bevestigd! :clapping:
Nou het zal je nog verbazen :wacko: En er werd om gevraagd toch? :D