ISE 2011, Integrated Systems Europe, 1,2 en 3 feb. 2011 in RAI Amsterdam

Started by bartvv, January 10, 2011, 16:04:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2011

bartvv

Vanaf 1 t/m 3 februari vindt in Amsterdam RAI de Integrated Systems Europe (ISE) plaats. Deze beurs staat in het teken van de integratie van wonen, leven en technologie. Zeven jaar begon ISE in slechts twee RAI-hallen, maar dat is al lang verleden tijd. ISE krijgt steeds meer bezoekers en speelt daar dan ook op in.

Voor ISE 2011 worden ruim 30.000 bezoekers verwacht, in de 10 zalen staan 700 exposanten. Wanneer er steeds meer bezoekers zijn, moet een organisatie ook mee groeien. En dat doet ISE. Er is ongeveer 20% aan showruimte toegevoegd. Ook zijn de openingstijden aangepast. Op de laatste dag van ISE zal de beurs zijn deuren openen tot 18.00, vorig jaar was dit nog tot 16.00.

Lees meer : http://www.hifi.nl/nieuws/42544/ISE_breidt_uit.html#ixzz1Ae0aO9N4

Deze beurs is niet bedoeld voor particulieren maar is voor professionals die werken in deze branch.

Enkele van de interessante exposanten:

-Adeo (projectieschermen), in hal 1 standnr 1K63
-Gefen (oa. HDMI switches en extenders), in hal 1 standnr 1F76
-projectiondesign® Avielo (high end home cinema projectoren), in hal 1 standnr 1J27
-Screen Excellence (acoustisch doorlatende projectieschermen), in hal 5 standnr 5R94
-Themescene/Optoma (oa. home cinema projectoren), in hal 1 standnr 1K48


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

donaldk

Ja, ik moet me nog aanmelden bedacht ik na het zien van het ise mailtje van vandaag, eens kijken, presspass had vorig jaar een eigen registratiecode eens kijken hoe dat dit jaar zit.

Had een hele tijd geleden wel al een mailtje met mijn persoonlijke 'reguliere bezoeker' registratiecode ontvangen, dus mensen die zich in voorgaande jaren al eens hadden geregistreert (je hoeft niets eerder geweest te zijn) , moeten ergens in november ook zo'n mailtje hebben gehad.

Overigens voor wie moeite heeft om een zelf een code te vinden (veel exposanten hebben ze wel ergens op hun website staan), heb ik ergens nog wel een mailtje van Barco, Hidden Wires en TVOne en misschien nog een paar die ik over het hoofd heb gezien, met hun respectievelijke uitnodigingscode... Moet dan wel even de webmail doorspitten;-).

Vergeet ook niet onze Zuider Buren, de Canadesen, de Duitse Panasonic/Barco/Mitsubishi rep. heeft ook altijd een mooie grote stand, Mitsubishi, Epson, JVC, DPI, enz., enz.

Nou wie heeft er nog een een extra toegangscode voor de Horecava deze week?

Robbo

Hmmm spam genoeg elke week van ISE gerelateerde zaken, maar nieuwe registratiecode nergens gezien.

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

donaldk

Quote from: Robbo on January 11, 2011, 13:46:28
Hmmm spam genoeg elke week van ISE gerelateerde zaken, maar nieuwe registratiecode nergens gezien.


Vandaag toevallig weer eentje in de mail van BMB.

donaldk


Robbo

Nope geen registratie code te vinden in mijn mailbox.    Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar niet geweest ben.

Wie-o-wie maakt mij blij met een code ?


Gabor

Je kunt je toch gewoon ieder jaar opnieuw aanmelden zonder code? Doe het wel met een uniek mailadres die je eens per jaar gebruikt voor deze beurs, de meeste spam die ik krijg komt via de ISE of IBC (nog zo'n eentje).

Wel apart, ik wist voorheen ook niet wat ik moest verwachten van een 'integrated systems' beurs, maar het is gewoon een RAI vol met projectors, flatscreens en alles wat ermee te maken heeft :)

donaldk

Nee online registratie is zonder invite code nu ook dertig euro, at the door is inmiddels 50 euro. Robbo ik zoek even wat voor je op, ik kreeg gisteren nog een mailtje van een Nederlandse distributeur, dus die code moet ik snel kunnen vinden voor je.

donaldk

Robbo zie je pm.

Overigens krijg ik van ISE zelf geen third party spam, ik krijg alleen mail van bedrijven waar ik zelf een kaartje achterliet, of mijn badge heb laten scannen en nag niet veel.

Op de website vermelden ze dit jaar zelfs expliciet dat ze de exposanten niet voorzien van een presslist.


Jason B.

Een verzoek aan bezoekers van de ISE in de RAI:
willen jullie (als je tijd hebt of het toevallig tegenkomt) de stand van Innovadis of AVTunes bezoeken?

Als het goed is, wordt daar de nieuwe Elipson Music Center (all-in-one player) gedemonstreerd met mogelijke specificaties:
- 2x 120W / 4Ohm (Bang&Olafsen) ICEpower digitale versterker
- CD-speler 
- FM/DAB+/Internetradio tuner
- Optical digitale input
- high quality uncompressed wireless connection USB/ IPod/iPad/IPhone


Indien het lukt, graag jullie bevindingen...
Bij voorbaat dank!!!
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

mscofield

Quote from: Jason B. on January 14, 2011, 10:57:27
Een verzoek aan bezoekers van de ISE in de RAI:
willen jullie (als je tijd hebt of het toevallig tegenkomt) de stand van Innovadis of AVTunes bezoeken?

Als het goed is, wordt daar de nieuwe Elipson Music Center (all-in-one player) gedemonstreerd met mogelijke specificaties:
- 2x 120W / 4Ohm (Bang&Olafsen) ICEpower digitale versterker
- CD-speler 
- FM/DAB+/Internetradio tuner
- Optical digitale input
- high quality uncompressed wireless connection USB/ IPod/iPad/IPhone


Indien het lukt, graag jullie bevindingen...
Bij voorbaat dank!!!
Ik zal voor je kijken :)

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jason B.

Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

donaldk

Ik heb geen tijd om voor je te kijken, heb de hele middag hard nodig voor video, networking, enz. Zal vast wel wat audio spul tegenkomen, maar ik hoor het verschil voorbij een bepaald niveau toch niet;-).

Overigens heb ik van de week al twee websites gezien van bedrijven die hun code er gewoon op hadden gezet, dus google even voor toegang. Deze week ook nog twee mails met codes binnengekregen mochten jullie er echt niet uitkomen :sarcasm:.

Okay, bij wie moet ik zeker even komen kijken? Bjorn, je DPI distributeur komt de DPI 400 3D single chipper demonstreren, nog wat andere must sees?

NickS

Monitor Audio Ltd is ook aanwezig met de PLatinum inbouw en de GX-200 als primeur !

Groeten, Nick

bmateijsen

Quote from: donaldk on January 25, 2011, 21:22:16
Okay, bij wie moet ik zeker even komen kijken? Bjorn, je DPI distributeur komt de DPI 400 3D single chipper demonstreren, nog wat andere must sees?

Runco... (met 3D en JBL Synthesis), natuurlijk D-Box en Projectiondesign, Procella luidsprekers en natuurlijk Velodyne! (met de nieuwe DD+ (on display), Christies heeft ook nieuwe projectoren.

Groet,

Bjorn

donaldk

Niks wat ik dus nog niet ken, dus. Dit zijn de usual suspects;-).

Etiennevh

Ich bin dabei! 2 Februari even een aantal nieuwe leveranciers voor narrowcastingsoplossingen zoeken :)

Ben eigenlijk wel benieuwd wie er staat inderdaad. Als velodyne er staat ga ik zeker even kijken. Bjorn en Garmt nog gepresenteerd?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

donaldk

Narowcasting stikt het van,maar ik ben minder bekend met die leveranciers. JVC, C-nario en nog zo wat heb ik wat publiciteit van gezien, maar er zijn er veel en veel meer. Zelfs op de Horecava stond er minimaal eentje; RTL Narrowcasting;-).

jaco

Welke dag gaat wie erheen ?
Het is wel erg druk maar wie weer een korte meet en greet of zo ?

Ik moet even in mijn werkagenda kijken, maar ik stap daar op de metro en dan is het 1 of 2 haltes.
Op 3 februari heb ik een team meeting midden op de dag, dus ik denk dat ik op 2 (woensdag) het liefst ga.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

donaldk


bartvv

Quote from: Etiennevh on January 27, 2011, 22:33:34
Ich bin dabei! 2 Februari even een aantal nieuwe leveranciers voor narrowcastingsoplossingen zoeken :)


Gefen heeft een mooie energiezuinige (slechts 2 Watt!) Digital Signage Player, met heel gebruiksvriendelijke software waarmee je heel mooi in een agenda functie automatisch content kan laten wijzigen.
Gefen staat in hal 1, standnummer: 1F76 We verzorgen hier doorlopend trainingen om te laten zien wat je met de software kan, en we zijn er alle dagen om vragen te beantwoorden.


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

Robbo

Ik ben er woensdag- of donderdagmiddag.

To-do lijstje:
Runco
DPI
Procella
Alcons Audio
Tannoy
Velodyne
SIM2
Barco
Meridian
ADA