(HT)PC-prive

Started by Arno P, October 11, 2003, 09:54:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Ik dacht eraan om via mijn werkgevers PC-prive mogelijkheid mijn pc voor HTPC up te graden (wat een woord). Ik weet wel dat het mijn baas zijn bedoeling niet is dat het voor HT gebruikt wordt...maar ach...op een Radeon en een mooie geluidskaart kun je ook goed voor het werk typen, zeg ik maar.

Tot nog toe wil ik dus een nieuwe video en geluidskaart en een webcammetje is ook wel geinig....hebben jullie nog suggesties wat ik voor HT er mooi bij kan nemen ?

Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on October 11, 2003, 09:54:55
Tot nog toe wil ik dus een nieuwe video en geluidskaart en een webcammetje is ook wel geinig....hebben jullie nog suggesties wat ik voor HT er mooi bij kan nemen ?

Een Marmitek PC Control. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Johan,

De marmitek collectie staat ook op mijn lijst maar voor iets later en van een ander budget....gelooft mijn baas nooit dat ik met X10 beter mijn werk kan doen... ;D

Erik

Logtech draadloos toetsenbord en optische muis. Heb ik erg veel plezier van tijdens het kijken. Ik heb het model met de mx700 muis en volume knop op keybord.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Erik,

Ik vrees dat de muis en toetsenbord niet de reikwijdte hebben die ik nodig heb...zo'n 5 m en dan ook nog HF en geen IR..(zit een muur tussen)

Erik

Je hebt sterkere die van mij is ongeveer 3m volgens de specs, heb eigenlijk nooit de max afstand getest.
Vond ik wel prettig ivm met veiligheid online transacties. Maar je hebt ze ook die 10 meter of verder komen.
ook heb je de blootooth varianten nog. Die laatste schijnen ongeschikter te zijn voor gamers. Door de lag van communicatie tussen de apparaten.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Wie maakt die van 10m?

Erik

Durf het niet meer te zeggen, ik dacht zowel Logitech als M$
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Dan nog maar eens gaan websurfen...