Wanneer ben je off-topic

Started by Spacebass, October 10, 2003, 12:17:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Attie

Quote from: Spacebass on October 10, 2003, 14:51:46

Als je dus vind dat ik of wie dan ook te veel off-topic gaat  moet je het dus gewoon zeggen. .

Ja, ik vind dat je teveel off-topic gaat. Ik irriteer mij daar vreselijk aan. Nooit ga je in op het oorspronkelijke onderwerp. Altijd maar weer die geintjes. En dan ga je #$%@#&* ook nog doodleuk dit topic openen!

Trouwens, nu ik toch bezig ben:

Die bewegende kip spant helemaal de kroon. Hij is al irritant door die bewegingen van 'm, maar in combinatie met die maar niet aflatende off-topic reacties is het echt hemeltergend. Trouwens, ik schiet ook evenredig omgekeerd in de stress van die Garmt. Die is namelijk bijna niet te betrappen op een OFF-TOPIC reactie. Altijd serieus en hij heeft overal een antwoord op. Is dus ook niks.

;) (x100)

MrPink


jaco

Ik denk dat ik ook moet reageren hier. Dit dacht ik te lezen tussen de woorden in de post van SB.

SB, als het je sterkt vindt ik van jou ook nog wel eens een zinvolle post  ;D (dit is niet van idereen te zeggen)

Op zich erger ik me niet aan off topic gedrag, ik doe er zelfs wel aan mee. Echter de originele bedoeling van de thread moet niet om zeep geholpen worden. Als er in een thread meer off topic posts komen te staan dan on-topic vindt ik het de verkeerde kant op gaan.
Zo'n thread kan dan beter ge-renamed worden zoals bijvoorbeeld de 808 thread die in BOB veranderde. Daar zie ik de humor wel van in.

On topic vindt ik inderdaad antwoord geven op vragen, en proberen de discussie betrekking te laten houden op dat onderwerp.
Dit is duidelijker voor mensen die naar informatie zoeken, wat toch de hoofdbedoeling van een forum als dit is: informatie zoeken en uitwisselen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

QuoteSB, als het je sterkt vindt ik van jou ook nog wel eens een zinvolle post   (dit is niet van idereen te zeggen)

Pfieuww gelukkig maar, ik dacht even dat ik zoveel posts voor "Oscar zijn viool" had gepost  ;D
Daar kwam mijn irritatie ook vandaan denk ik  ;)

Ik ben het, zoals iedereen denk ik,  met je eens dat de bedoeling van het forum niet uit het oog verloren mag worden.

MrPink

LOL! ;D

Jaco vertelt er diplomatiek niet bij dat die posts wel in het 'Afterhours' gedeelte waren... ;D

Groetjes,
Oscar

Attie

Quote from: jaco on October 12, 2003, 10:17:36
(dit is niet van idereen te zeggen)

Oscar, dat pik je toch niet?   ;D

MrPink

Hoezo? Wat is er mis met zelfkennis? ;D

Groetjes,
Oscar

Attie


Attie


MrPink


SiR-ROUND

Ik praat 95% van de off topic goed naar mezelf toe door 5% on topic te zijn...

;D

Attie

Quote from: SiR-ROUND on October 13, 2003, 19:31:33
Ik praat 95% van de off topic goed naar mezelf toe door 5% on topic te zijn...

;D

Lijkt me goed in evenwicht, Sir.... ;D

MrPink

4% teveel on-topic dus... ;D

Groetjes,
Oscar