Yippie

Author Topic: Skyfox's Living Cinema  (Read 100299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline skyfox

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 3
Re: Skyfox's Living Cinema
« Reply #675 on: June 14, 2018, 16:22:14 »
Vond ze zeker beter klinken dan de Ma silver serie. Veel gebruikte onderdelen komen uit de Pl serie.

Zat meer punch / openheid in. Ook de bas was niet slecht als is een sub wel aan te raden.
Ook qua afwerking subliem. Zeker met de optionele stands ( als zijn die wel aan de prijs per paar ).

Hier toevallig een mooi stukje leesvoer gevonden( wel in het engels).

https://totallywired.nz/monitor-audio-studio/

Thx voor de link! Dit artikel en je lovende woorden zorgen toch wel voor een plekje op de shortlist, ondanks dat de looks niet 100% het gezochte zijn. Gezien ik ze thuis kan matchen met een goede sub zal het qua bas extensie ook wel snor zitten.
** Verhuizen **

Offline Marco66

• Vooral liefhebber!
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+34)
  • Total likes: 42
  • I love Vintage!
« Reply #676 on: June 14, 2018, 18:00:07 »
Zou ook de Q-Acoustics Concept 20 niet vergeten, vond ik erg fijne speaker voor het geld en in hoogglans wit te krijgen.
Set 1: Oppo Sonica Dac, Lyngdorf SAD2175, Oppo UDP-203, Intel Nuc&Roon, Illumina 66 Troels Gravesen, Monster Cable M2.2s, Grimm Audio RCA en XLR interlinks

Set 2: Sony TA-E80ES, SONY TA-N80ES, Sony CDP-X707ES

Offline Edliver

• Edd
  • Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 2
  • I love the HTforum
« Reply #677 on: June 15, 2018, 12:24:51 »
Zou ook de Q-Acoustics Concept 20 niet vergeten, vond ik erg fijne speaker voor het geld en in hoogglans wit te krijgen.
Heb deze als extra surround staan en ben daar zeer tevreden over,wel de zwarte uitvoering,klein fijn en mooi geluid.
Edd
LG 55B6V,Panasonic PTAE 2000EU,Denon AVR X3400H,Panasonic DMP BD30,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.