Gestolen Epson tw2000 fotospul en laptops

Started by denoontje, January 1, 2011, 14:06:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sk

Verschrikkelijk zeg  :o

Ik kan je aanraden om google alerts te gebruiken. Stel voor ieder apparaat wat gestolen is een alert in. Op deze manier krijg je vrij snel in je mailbox te zien of er wat van de gestolen goederen op het internet gezet is.

http://www.google.nl/alerts

Sterkte met alles..
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

EJ

Zwaar pet zoiets. Sterkte!

Denk er wel aan dat je extra maatregelen neemt voordat je nieuw spul thuis neerzet. Beruchte truc is om dan nog een keer langs te komen om de nieuwe spullen ook nog even 'op te halen'...

FFF

Pff flink balen.

Toevallig hebben ze bij een familielid ook op gisteren ingebroken en bij weer een ander familielid een paar weken geleden... (in allebei de gevallen waarschijnlijk gestoord omdat ze spullen klaar hadden liggen maar niet meegenomen).

Ik vrees er soms ook voor, maar tegenhouden valt niet mee...


jvanhambelgium

Quote from: denoontje on January  1, 2011, 19:49:24
Hier helpt dus een schuifpui beveilig ook niet meer tegen helaas.

Bij ons 2 weken geleden ook raak...gelukkig echt wel een hit & run, niks audio-spullen weg. Ach, ik zie ze niet direct een 70kg zware SVS wegslepen...
Wel tal van andere spulletjes.
Maar deze opmerking hierboven, waarom zou zo'n beveiliging dan niet helpen ? Hebben ze de schuifpui dan gewoon eruit genomen oid ?

Ik heb enkele dingen geleerd en ga volgende dingen ondernemen :

gelaagd glas (ze hebben en gat in de schuifraam gegooid en deze dan gewoon netjes open geschoven)
blokkering schuifraam
voldoende perimeterverlichting

Een "echt" alarm ga ik nog niet zetten, zover ben ik mentaal nog niet.

Ik kan perfect begrijpen hoe k*t je je voelt. Sterkte!
Wat een geluk voor hen dat m'n broer ze niet gezien heeft (woont ernaast) en hij werkte thuis ... anders vielen er gewonden...
Wat een Kl**tzakken!
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

hoekie

Ongelooflijk.. Wat een begin van 2011 -:(

Wens je veel sterkte en hoop dat ze ze pakken ...
(en dan is flink straffen, want dat is voor het buro in en via de achterkant er weer uit... >:()

flash1982

 :(  sterkte!

Hopen dat je een goede dekking hebt..

Maro

Da's balen zeg zo het jaar beginnen. Hopelijk grijpen ze die assholes. Sterkte!

Dit is mijn beveiliging! :devil:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Quote from: Maro on January  2, 2011, 10:40:52
Dit is mijn beveiliging! :devil:


Die ziet er inderdaad heel angstaanjagend uit ;D Prachtbeest!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

marz01

Bij mijn ouders in de straat sliep de herdershond gewoon lekker door terwijl ze twee gaten in de kozijn hadden gemaakt en de raamhendels omhaag duwden met een schroevendraaier.
Vervolgens heel het huis leeg gehaald.

Kortom hier nu dus twee sterren beslag en sloten, driepuntsluiting op dichte voordeur, antidiefstalstrips voor en achter,  raamhendels met slotje van nemef, cilinders van nemef met anti-boor en slagpick voorziening, bovenlichtje op achterdeur vervangen door dicht exemplaar met luchtrooster.
Ondertussen ook al aan het kijken naar rolluiken, (echter meer voor warmte/geluid wering babykamer) welkom in de kluis haha
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

EJ

Quote from: marz01 on January  2, 2011, 11:04:58
Bij mijn ouders in de straat sliep de herdershond gewoon lekker door terwijl ze twee gaten in de kozijn hadden gemaakt en de raamhendels omhaag duwden met een schroevendraaier.
Vervolgens heel het huis leeg gehaald.

Kortom hier nu dus twee sterren beslag en sloten, driepuntsluiting op dichte voordeur, antidiefstalstrips voor en achter,  raamhendels met slotje van nemef, cilinders van nemef met anti-boor en slagpick voorziening, bovenlichtje op achterdeur vervangen door dicht exemplaar met luchtrooster.
Ondertussen ook al aan het kijken naar rolluiken, (echter meer voor warmte/geluid wering babykamer) welkom in de kluis haha
En als er brand is kom je er niet meer uit...

Maro

Quote from: marz01 on January  2, 2011, 11:04:58
Bij mijn ouders in de straat sliep de herdershond gewoon lekker door terwijl ze twee gaten in de kozijn hadden gemaakt en de raamhendels omhaag duwden met een schroevendraaier.
Vervolgens heel het huis leeg gehaald.


...ze mogen het bij mij proberen maar slapen zal ie zeker niet dan.... Garantie heb je nooit maar weet wel dat een gemiddelde snel kraker de pest heeft aan een waakse grote hond.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

drees62

Wellicht een beetje mosterd na de maaltijd maar voor een betaalbaar (draadloos) alarmsysteem kun je deze overwegen:

http://www.woonveilig.nl/

Ik heb het nu een half jaartje en het bevalt echt super. Het geeft natuurlijk nooit een 100% garantie maar maakt het die boeven weer een stukkie lastiger!

Sterkte met de afhandeling!

Roger Black

Wat ontzettend vervelend zeg! Sterkte ermee!

DD2

 :butbut:


Damned!  worst nightmare!

Sterkte met alle ellende, hopen dat de verzekering ieg redelijk uitbetaald voor je!  Dat zijn ook boeven...

denoontje


Aldert

Sterkte !! Valt meestal tegen (bij mij in iedergeval)!
LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

denoontje


Melbury

QuoteDit is mijn beveiliging!

Leonberger?

R


denoontje


Nahpets

De verzekering, de centjes, de expert, de doerakjes?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mektheb

Respect voor andermans spullen is verdwenen helaas, sterkte en succes.

Hoop dit me nooit overkomt en zowel hoop ik ik die gene binnentref als ik thuis kom / ben. :police:

crackdown

Suc6 met de afhandeling, dit is echt balen. Die woonveilig.nl ziet er goed uit.  Bedankt voor de tip. Ik heb hier trouwens een hond van 70 kg schoon aan de haak rondlopen. En die is behoorlijk waaks....

vJac

Als nieuws Denoontje?

p.s. Iedereen die iets zegt in de trant van 'ik hoop ze op heterdaad te betrappen'. Ik hoop het niet voor jullie. Ten eerste omdat een kat in het nauw rare sprongen maakt en zo de meeste slachtoffers vallen. Als mijn vriendin thuis is en er wordt ingebroken dan zal ik luisteren, de politie bellen, maar ze lekker alles mee laten nemen. Ondanks dat ik jaren kickboks ervaring heb en niet de kleinste jongen ben ga ik niet de held uithangen en zeker niet mijn vriendin in gevaar brengen. Je weet nooit wat ze bij zich hebben of met hoeveel ze zijn. En ten tweede omdat als je ze iets aan doet je zelf nog de sigaar bent ook, de verzekering dekt niks en je hebt kans dat je zelf een hoop narigheid krijgt. Vol emotie, adrenaline en een percentage angst sla je iemand in één klap dood, daar schiet je niks mee op.

Dus in tegenstelling tot anderen, ik hoop dat ik nooit iemand betrap in huis...
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!