Star wars Episode II op DVD

Started by J.A.F._Doorhof, December 23, 2001, 03:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Mischien een gerucht, maar volgens de Digital Bits komt de DVD uit in Augustus 2002. Dit zijn geruchten uit Europa, dus laten we hopen dat ze waar zijn  ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sum1

#1
Dat zou wel heel mooi zijn! :)

Echter als we naar Episode 1 kijken, moeten we blij zijn als we 'm hier dan al in de bios hebben gehad: Episode 2 wordt net als Ep1 in mei in de US gereleased en wij hadden die hier pas op 30 september in de Bios! >:(

Gelukkig geeft Imdb aan dat Ep2 wereldwijd in mei in premiere gaat, dus er is nog hoop! :)

Dan maar hopen dat ze dit keer de EE achterwege laten...

J.A.F._Doorhof

#2
Ik neem toch aan dat na AL die negatieve publiciteit ze zich wel 100x bedenken om maar in de buurt van de EE te komen.

Aan de andere kant, in EP-I zit GEEN EE, dat is namelijk alleen maar de film, er is in geen enkele scene EE gebruikt  ;D.

Tja,
Laten we hopen dat ze inderdaad geen plaat voor hun kop hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

#3
Ik snap ook echt helemaal NIET hoe iemand dat heeft kunnen verzinnen/verzieken: "Ehhh...zullen we de DVD effe wat slechter maken ? Ja ? OK, dan zetten we EE effe op max."  :o

Voor zo'n multi-million-dollar film moeten ze toch een goede release kunnen maken (klinkt als het Titanic syndroom  :-X ).

Degene die verantwoordelijk is voor EP-1 mag zich wat mij betreft gaan schamen.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P