IPAD Video converter software

Started by searcher, December 27, 2010, 15:44:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Welke video converter software gebruiken jullie om je films op de IPAD te bekijken?



CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Hopjesvla

iSktsoft iPad Video Converter

Fijn programma, alles erin slepen, paar variabelen vastleggen en laten ratelen :) Zet een hoop MKV's netjes om voor de iPad voor op reis enzo.

Erik

Mediabuddy lekker simpel fire and forget met goede eindkwaliteit. Files selecteren beeld en of geluid maakt hem niet uit zeggen dat het voor de iPad is en klaar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

snopper


Aldert

Handbrake bevalt mij ook prima !!
LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

Saitou Hajime

gebruik ook handbrake maar heb problemen met de ingebouwde iPad preset, werkt dat bij jullie wel?

hifiman

Quote from: searcher on December 27, 2010, 15:44:29
Welke video converter software gebruiken jullie om je films op de IPAD te bekijken?
Hee Bob! Ben je ook aan de ipad tegenwoordig?

Groetjes,

Ronald

hifiman

Air video, werkt als een jekko :-)

danielo

Quote from: Audioloog on March 26, 2011, 22:22:16
Air video, werkt als een jekko :-)

Maar dat is live kijken of kan je nu ook opslaan op je ipad ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

hifiman

Quote from: danielo on March 27, 2011, 10:14:55
Maar dat is live kijken of kan je nu ook opslaan op je ipad ?

Daniel.
Nee, das streaming inderdaad.

vJac

Vergis ik me nu, of kun je met VLC player op de iPad gewoon elk formaat afspelen? Dat bespaard je hoop converten?
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

Erik

yep maar geen hardware decoding dus soms happerend beeld (bij mij dan)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MovieMax

Op m'n iPod kan ik met air video een video file ook converteren naar mp4. De conversie gebeurd door de host PC en ik via iTunes de conversie op m'n iPod zetten. Misschien dat het ook zo met een iPad werkt.

Als de hype een beetje voorbij is zal ik een Ipad 2 scoren. Zal dan mijn bevindingen posten.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

danielo

Hai,

een door ontwikkeling van handbrake, iVi pro :

http://www.southpolesoftware.com/iVI/iVI.php

let op je kan ook op de app store kopen maar dan mis je de encode van dvd.

Fijne is dat deze ook subtitles en metainfo toevoegt.


Daniel.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erik

Ook eens met handbrake aan de gang, mooie kleine files.
Maar kan hij ook een batch files converteren? Ben nou al een paar keer bezig geweest maar meer dan 1 file per keer krijg ik niet geconverteerd. Folder toegevoegd maar queue blijft leeg.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

modde239

Quote from: Erik on June 16, 2011, 00:46:44
Ook eens met handbrake aan de gang, mooie kleine files.
Maar kan hij ook een batch files converteren? Ben nou al een paar keer bezig geweest maar meer dan 1 file per keer krijg ik niet geconverteerd. Folder toegevoegd maar queue blijft leeg.


Ik gebruik dit gratis programma en hiermee lukt het wel....

http://www.freeaudiovideosoft.com/freeipadvideoconverter/screenshots.html

Suc6

Sandor

Ik gebruik deze: http://www.mediacoderhq.com/ werkt prima en is (bij mij) zeer snel door CUDA (hardware versnelling via Nvidia videokaart). Er is een speciale IPhone/Ipad versie met standaard instellingen hiervoor.

Erik

Thanks, probeerde even 1 vd de genoemde pakketten maar die wilde alweer vage software installeren en daar had ik geen zin in.
Weer geprobeerd en het is me eindelijk gelukt zij het omslachtig.
Je moet eerst de folder scannen, dan verschijnen ze in de listbox alle 32. Dan staan ze nog niet in de queue, dat doe je door eerst 1 te selecteren , add to queue dan nr2 selecteren etc en dat 32 x.
Dan heb je een queue en dan gaat hij aan de gang. Ik heb hiervoor gekozen omdat de kwaliteit zo goed was. 35mb files voor 3 min film op de iphone en toch scherp met goed geluid. Weet niet of de rest net zo goed is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

[email protected]

ik gebruik DVDVideoSoft Free Studio, fijn programma. voor converteren maar ook bijv. om youtube filmpjes te downloaden naar video of mp3.

Gratis en Gebruiksvriendelijk.