The Walking Dead

Started by koosnaampje-audiofiel, December 20, 2010, 22:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CZ79

Ik heb Ziggo go in Italiƫ gebruikt dus ik vermoed dat ze op het WiFi iets hebben gedaan
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

modde239

Met VPN lost je dat probleem op. ;)

RonG

Quote from: VTEC_genieter on August 26, 2021, 00:10:53
Ben bang dat de Ziggo Go app alleen bedoeld is voor NL-se IP adressen.

Dat zegt de foutmelding. Ben in Duitsland nu.
Ik gebruik de wifi van het hotel.

(de app wordt uitgevoerd op mijn Chromecast met Google TV)

Ik was in NL, maar een IP van KPN, denk dat ze dat niet willen :). Kon dus wel casten maar niet de app van ziggo op de chromecast gebruiken

Casten niet geprobeerd?

CZ79

Ligt het zeker niet aan, IP van andere providers wordt niet geblokt.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

williams

Afgelopen week ook de eerste van seizoen 11 gekeken en vond dit een geweldige start van dit seizoen .
Voor de mensen die problemen hebben de ziggo app probeer is de steaming van Disney+ mits je die  hebt daar staan ze namelijk ook tegenwoordig .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

RonG

Quote from: cz79 on August 26, 2021, 08:23:24
Ligt het zeker niet aan, IP van andere providers wordt niet geblokt.

Vreemd dan want ook ik kreeg de melding op de chromecast van de ziggo app dat dit niet van dit IP adres mocht, was gewoon wifi van een huisje op een park, geen gekken inlog ofzo zoals soms in Hotels.

HereIsTom

#506
Quote from: RonG on August 26, 2021, 11:11:20
Vreemd dan want ook ik kreeg de melding op de chromecast van de ziggo app dat dit niet van dit IP adres mocht, was gewoon wifi van een huisje op een park, geen gekken inlog ofzo zoals soms in Hotels.

Waarschijnlijk ziet de App van Ziggo de Chromecast als een TV daarop kun je ook alleen kijken als je op een Ziggo netwerk zit.
Op een mobiel of tablet werkt het wel, dus je zou kunnen proberen vanaf je mobiel met Ziggo Go te casten naar de Chromecast, deze moeten dan beide wel op hetzelfde Wifi netwerk zitten.
Anders het kun je ook nog proberen via ziggogo.tv
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

HJ

Quote from: VTEC_genieter on August 26, 2021, 00:10:53
Ben bang dat de Ziggo Go app alleen bedoeld is voor NL-se IP adressen.

Dat zegt de foutmelding. Ben in Duitsland nu.
Ik gebruik de wifi van het hotel.

(de app wordt uitgevoerd op mijn Chromecast met Google TV)
Ik had exact hetzelfde in Frankrijk. Zowel op wifi als Vodafone 4g.
Geen Olympische spelen kunnen kijken.
Idd ruk, betaal er gewoon voor.

Malignant

Quote from: HJ on August 26, 2021, 20:30:16
Ik had exact hetzelfde in Frankrijk. Zowel op wifi als Vodafone 4g.
Geen Olympische spelen kunnen kijken.
Idd ruk, betaal er gewoon voor.

Is ooit al eens een discussie over geweest op het Ziggo forum, maar GeoFencing is blijkbaar nodig vanwege licentie issues.
Licenties worden voor in NL afgesloten en niet daarbuiten, dus vandaar dat de app het ook alleen in NL goed doet.

Via VPN moet het wel mogelijk zijn trouwens
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

VTEC_genieter

Bedankt voor alle inputs/hulp hier, ik waardeer jullie meedenken [emoji3526]

Heb gisteren de Ziggo Go app ook op mijn smartfoon en op mijn iPad geprobeerd:
Het afspelen van live TV/replays op mobiel apparatuur werkt wel [emoji6]

Maar het casten naar mijn Chromecast met Google TV is er gewoon niet. Dat icoontje om te casten kan ik nergens vinden op mijn smartfoon/iPad tijdens het afspelen.
Dus het casten lukt niet.
En alles is ingelogd op de wifi van het hotel.
Ook de Chromecast achter de TV.

Dus het ligt niet aan het buitenlandse IP adres, want de Ziggo Go app op mijn smartfoon en iPad werkt wel volledig.

Dan kijk ik de Walking Dead maar op mijn iPad vanavond [emoji4]
De wifi verbinding is wel traag hier, valt soms uit. Dit is een hotel he. Dus de beeldkwaliteit wordt gepixeleerd weergegeven.

Dan weten jullie dit ook als je denkt dat je Nederlands TV wilt zien in het buitenland in je hotel voor het slapen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

HJ

Quote from: VTEC_genieter on August 27, 2021, 10:45:45
Bedankt voor alle inputs/hulp hier, ik waardeer jullie meedenken [emoji3526]

Heb gisteren de Ziggo Go app ook op mijn smartfoon en op mijn iPad geprobeerd:
Het afspelen van live TV/replays op mobiel apparatuur werkt wel [emoji6]

Maar het casten naar mijn Chromecast met Google TV is er gewoon niet. Dat icoontje om te casten kan ik nergens vinden op mijn smartfoon/iPad tijdens het afspelen.
Dus het casten lukt niet.
En alles is ingelogd op de wifi van het hotel.
Ook de Chromecast achter de TV.

Dus het ligt niet aan het buitenlandse IP adres, want de Ziggo Go app op mijn smartfoon en iPad werkt wel volledig.

Dan kijk ik de Walking Dead maar op mijn iPad vanavond [emoji4]
De wifi verbinding is wel traag hier, valt soms uit. Dit is een hotel he. Dus de beeldkwaliteit wordt gepixeleerd weergegeven.

Dan weten jullie dit ook als je denkt dat je Nederlands TV wilt zien in het buitenland in je hotel voor het slapen.
Klopt wat je schrijft. Ziggo werkt wel in het buitenland maar alleen op bepaalde devices zoals telefoon en tablet. Atv en CC werken dus bijvoorbeeld niet.
Komt er eigenlijk op neer dat je zelf kunt kijken maar niet met meerdere mensen tegelijk.

williams

Ga er maar voor zitten want aflevering 2 was ook erg spannend van dit seizoen  :)
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

HereIsTom

Quote from: williams on August 27, 2021, 19:12:32
Ga er maar voor zitten want aflevering 2 was ook erg spannend van dit seizoen  :)
Ik moet nog even wachten tot het hele seizoen is uitgezonden, dan kunnen we gaan bingewatchen  :popcorn:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

VTEC_genieter

#513
@williams

Aflevering 2 is nog niet eens uit in Amerika en in NL op Fox.

Zondag in Amerika op AMC,
en de maandags daarna in NL.

Hoe heb jij zo snel aflevering 2 kunnen zien??
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

riwi

ik denk dat de nieuwsgroepen een week voor liggen op de uitzendingen dan.
Komende maandag staat waarschijnlijk afl 3 al wel online.

williams

Quote.   Hoe heb jij zo snel aflevering 2 kunnen zien?? 

Staat inderdaad al in de nieuwsgroepen  ;)
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

riwi

Quote from: VTEC_genieter on August 27, 2021, 20:51:45
Hoe heb jij zo snel aflevering 2 kunnen zien??

The AMC+ streaming service is releasing shows a week ahead of the normal AMC channel now

VTEC_genieter

#517
Heb afgelopen maandag aflevering 1 nog kunnen terugkijken thuis, vanaf de Ziggo Go app op mijn telefoon gecast naar mijn Chromecast in de TV.

Alvorens aflevering 2 om 10 uur op FOX werd uitgezonden [emoji16]

Casten in NL werkt wel, de Ziggo Go app.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Offtopic:

Voor de mensen die ook de aftakking serie Fear the Walking Dead volgen of willen proberen/zien:

Amazon Prime Video heeft nu ook seizoen 6 beschikbaar van deze serie [emoji6]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

HereIsTom

Zo weer helemaal bij, gaat weer verder in februari als ik het goed heb begrepen?


P.S. Alle seizoenen van Fear the Walking Dead staan op Prime Video;

https://www.primevideo.com/detail/0JC89ZMRM0CQKDLJ93LINPUQSF/
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

riwi

Dit laatste seizoen doen ze 3x 8 episodes. Dus telkens met een tussenpauze denk ik.

VTEC_genieter

Ok,

Dus we zitten nu in de eerste pauze, net 8 afleveringen gehad.

Wat kunnen zij de serie goed rekken!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Melbury

QuoteWat kunnen zij de serie goed rekken!

Inderdaad, ik vond het een geweldige serie, maar de laatste seizoenen soms tenenkrommend. :(
Ik moet zeggen dat dit allerlaatste seizoen me niet tegenvalt tot nu toe, ik hoop dat ze er verder een goed afsluitend seizoen van maken.

HereIsTom

Inderdaad rekken ze veel series te lang waardoor het verhaal een stuk minder wordt.
Maar je wilt toch weten hoe het afloopt, dus je blijft kijken  :yawnee:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

KillerbeeNL

Quote from: HereIsTom on October 24, 2021, 14:24:03
Inderdaad rekken ze veel series te lang waardoor het verhaal een stuk minder wordt.
Maar je wilt toch weten hoe het afloopt, dus je blijft kijken  :yawnee:
Dat is de reden dat ik stop met kijken , eerst alles afwachten tot dat alles te kijken is en als we weer een pauze hebben van een half jaar trek ik dat nog wel maar langer dan 1 jaar wachten trek ik niet.

1 serie maak ik een uitzondering voor en dat is Better call Saul [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)