The Walking Dead

Started by koosnaampje-audiofiel, December 20, 2010, 22:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xstream

Hoewel S3 weer een stuk sterker is, blijft 't voor mij toch vooral S1. S2 heeft zoveel geloofwaardigheid (met name karakter ontwikkeling) ingeleverd dat 't bijna niet meer goed te maken is. Al zijn er nu wat nieuwe karakters geintroduceerd die het weer wat frisser maakt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Helaas ik denk dat ik eraan moet geloven deze week mijn vrouw vroeg of ik er al een paar had.
Ben dus geen zombie fan.  :nopompom:

Sander_Kaa

ben helemaal bij, gisteren de 'mid season finale' gezien van S03. Spannend, mooi gemaakt en heerlijk over-the-top. Sinds 28dayslater niet zo'n heerlijke zombie-avonturen gezien.

J0ell

#53
Quote from: Sander_Kaa on December  4, 2012, 11:26:22
ben helemaal bij, gisteren de 'mid season finale' gezien van S03. Spannend, mooi gemaakt en heerlijk over-the-top. Sinds 28dayslater niet zo'n heerlijke zombie-avonturen gezien.

Laatste aflevering is inderdaad goed, was wel even bang ***oepsie spoiler*** preview van seizoen 3 deel 2.  :pompom:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Nosoforos

Seizoen 1 vond ik wel entertaining maar niet echt goed, met name door een paar personages die gelukkig op een gegeven moment dood waren of minder prominent aanwezig  ;D. Seizoen 2 was echt vreselijk. Seizoen 3 vind ik het beste, gewoon echt vermakelijk, jammer dat het nu weer even wachten is op de volgende afleveringen.

Martinus

#55
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


:mad:
Spoiler kerel, p*emel....
............

J0ell

Quote from: Martinus on December  5, 2012, 07:45:40

:mad:
Spoiler kerel, p*emel....

Whoops! Dacht dat iedereen in dit topic op de hoogte was.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

J0ell

Bij gewerkt voor degene die het nog niet gezien hadden  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martinus

#58
Quote from: joelvandebeek on December  5, 2012, 09:34:26
Bij gewerkt voor degene die het nog niet gezien hadden  :D

TOP :)

ik spaar meestal 2-3 afleveringen om dan ineens 2 uur + te genieten.... weet dus nog niks ....
............

JeFFrey

Gisteren aflevering 9 zitten kijken en kan niets anders zeggen dat ik mij alweer verheug op de volgende aflevering.
Seizoen 3 is zoveel beter als seizoen 2  :headbanging:.
Samsung PS60E6500 | Marantz NR1603 | Dussun v6i hyperclass A | Infinity Delta 60 front | Kef q6c | Infinity TSS 4000 rear | RU connected hdmi kabels & interlinks | W&M LS02 | Boxee Box | PS3 | Synology DS212j

Martinus

Quote from: JeFFrey on February 14, 2013, 12:31:05
Gisteren aflevering 9 zitten kijken en kan niets anders zeggen dat ik mij alweer verheug op de volgende aflevering.
Seizoen 3 is zoveel beter als seizoen 2  :headbanging:.

id. niks zeggen, ik spaar altijd enkele op om dan ineens 3 afleveringen te kijken... heerlijk.
............

J0ell

Gisteren E09 en E10 gekeken, blijft toch echt een leuke serie. Zal deze keer niet spoileren  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Schrader

Vanaf Oktober de 13de gaan ze weer verder. Ben erg benieuwd aangezien tegen het einde van season 3 me interesse af nam.. Iemand anders hier ook last van?

alexander2

Quote from: Schrader on September 19, 2013, 10:44:13
Vanaf Oktober de 13de gaan ze weer verder. Ben erg benieuwd aangezien tegen het einde van season 3 me interesse af nam.. Iemand anders hier ook last van?

Wordt helemaal uitgemolken mijn interesse heeft het allang niet meer sterker ik kijk al niet meer.

Martinus

Quote from: Schrader on September 19, 2013, 10:44:13
Vanaf Oktober de 13de gaan ze weer verder. Ben erg benieuwd aangezien tegen het einde van season 3 me interesse af nam.. Iemand anders hier ook last van?

ja absoluut... geef het nog enkele afleveringen dan ist mss wel klaar.
............

Hanky Panky

Als ze nu eens een paar Zombie's uit Worldwar Z importeren komt er in ieder geval letterlijk vaart in de serie  :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

neptune

Ik vond het wel leuk eerste seizoen, kijk nu ook niet meer , wie weet pik ik het nog eens op.
Ik irriteerde mij het meeste aan telkens die moraliserende verhaaltjes tussendoor...
zet hier iets neer

Martinus

Quote from: neptune on September 19, 2013, 13:34:18
Ik irriteerde mij het meeste aan telkens die moraliserende verhaaltjes tussendoor...

leg uit... (als je wil)
............

alexander2


neptune

zet hier iets neer

neptune

Quote from: Martinus on September 19, 2013, 14:19:47
leg uit... (als je wil)
Ja het liefst had ik een stukje van die fragmenten toegevoegd om het te tonen maar die zijn niet te vinden helaas en anders vast tegen de copyrights om hier te plaatsen.

Meestal is het dat die Rick Grimes een verhaal verteld over goed en kwaad enz. beter kan ik het zo even niet omschrijven ik hoop dat je weet wat ik bedoel en als niet erger je je er vast niet aan.

zet hier iets neer

Martinus

Quote from: neptune on September 19, 2013, 15:21:21
Ja het liefst had ik een stukje van die fragmenten toegevoegd om het te tonen maar die zijn niet te vinden helaas en anders vast tegen de copyrights om hier te plaatsen.
Meestal is het dat die Rick Grimes een verhaal verteld over goed en kwaad enz. beter kan ik het zo even niet omschrijven ik hoop dat je weet wat ik bedoel en als niet erger je je er vast niet aan.

oh ja van die belerende stukjes... daar trek ik me weinig van aan... vind de spanning van real survival inmiddels weggevallen. Er is inmiddels weer iets van society en weer iets va orde... dat in een sausje van goed en kwaad.. en je hebt weer een soap... wat ik zeg.. nog een paar afleveringen.. er is immers genoeg anders leuks.
............

MechanicalAnimal

Hoppa......


vanmiddag valt S3 in de brievenbus op bluray, gelukkig kan ik een hoop gewauwel in de serie (lees: de beschreven belerende momenten) langs me heen laten glijen en genieten van de scenes waar 't om draait.

ik ben in elk geval erg benieuwd naar S3.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

riwi

Voor de walking dead liefhebbers is er nu ook z-nation.

Zelfde trend, maar minder goed. Ach kan nog wel beter worden.

modde239

Quote from: riwi on October  9, 2014, 18:48:08
Voor de walking dead liefhebbers is er nu ook z-nation.

Zelfde trend, maar minder goed. Ach kan nog wel beter worden.

Pfff nou Z-Nation kan echt niet in de schaduw van TWD staan hoor....wat is dat slecht zeg......