The Walking Dead

Started by koosnaampje-audiofiel, December 20, 2010, 22:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: ProXius on March  9, 2011, 10:24:55

en in het begin dacht ik ook wel dat het iets zou kunnen worden, maar naar mate het seizoen verder ging werd ik steeds iets minder blij.
Mee eens. eerste 3 afleveringen waren echt heel goed, toen werd het wat minder.
Maar ik heb goede hoop dat dit weer opgepikt word in seizoen 2, iemand een idee wanneer die komt?
Klipsch, Denon.

Deleted member

Seizoen 2 gaat in oktober 2011 weer van start.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Antoine on March  9, 2011, 10:41:07
Seizoen 2 gaat in oktober 2011 weer van start.
Dat duurt nog even jammer.....vooral omdat ik nietzo van series hou en deze eigenlijk wel erg spannend vond.
Klipsch, Denon.

lcaufrie


lestat1234

Quote from: ProXius on March  9, 2011, 10:24:55
Ik ben volgens mij één van de weinigen die deze serie een flinke tegenvaller vindt... Nu ken ik het originele verhaal (comic) niet hoor.

Met de karakters kan ik gewoon niet meeleven, niemand spreekt me echt aan... verder natuurlijk wel mooi gemaakt enzo, en in het begin dacht ik ook wel dat het iets zou kunnen worden, maar naar mate het seizoen verder ging werd ik steeds iets minder blij.
Tweede seizoen ga ik natuurlijk wel kijken, maar met minder enthousiasme duik ik er in!

Het zijn natuurlijk maar 6 eps.
Character building is dan al lastig denk ik.
Maar geef je wel gelijk hoor.
Ik was zelf meer verrast over de special effects, die vond ik goed... voor een serie.

Quote from: Antoine on March  9, 2011, 10:41:07
Seizoen 2 gaat in oktober 2011 weer van start.
Volgende seizoen begint volgens epguides.com in oktober.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Deleted member

Quote from: lestat1234 on March  9, 2011, 23:07:50

Volgende seizoen begint volgens epguides.com in oktober.



Dat schreef ik toch ook?  ;D Overigens las ik ook dat 't tweede seizoen uit 10 afleveringen bestaat.

Er is door/voor Discovery trouwens een realityserie gemaakt genaamd "The Colony", voor degenen die deze serie rond 't postapocalyptische thema leuk vinden wellicht ook grappig om eens naar te kijken. Er zijn tot nu twee seizoenen van gemaakt.

Melbury


QuoteMet de karakters kan ik gewoon niet meeleven, niemand spreekt me echt aan

Dit was het eerste wat ik over de serie las:

"It's a show that anyone can connect with because the characters are so rich and the story is so well done."

Wie moet ik nu weer geloven..zelf maar gaan kijken dus.  :)

larzie

Heb afgelopen anderhalve week seizoen 1 en 2 gezien en heb me wel vermaakt.  :clapping:
Wel vaak voorspelbaar, maar toch goed geacteerd en de special effects zijn ook erg goed. Door het goede acteerwerk en de goede effecten voel je de spanning in de situaties waarin de personages zich bevinden.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martinus

............

RvDoubleU

Idd een geweldige serie! Vnvnd met seizoen 2 beginnen, het is jammer dat ik er niet alle subs bij kon vinden...

CZ79

Seizoen 2 is echt te gek zeker, ik ben nu bij aflevering 12 en er gebeuren hele onverwachte interessante dingen dus ben benieuwd naar afl. 13 (heb ik al binnen maar nog geen tijd gehda om te kijken).
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

RvDoubleU

Quote from: cz79 on April  1, 2012, 16:50:11
Seizoen 2 is echt te gek zeker

Laat de avond maar beginnen dan  ;D

Heb jij er wel alle subs bij dan?

larzie

Ik ben ook begonnen de comic wat te lezen en de serie volgt niet de lijn van het verhaal van de comic. Gaat compleet een andere richting op. Men zal uiteraard de hoofdlijnen van de comic wel meepakken.
Aan de andere kant blijft het zo wel verrassend. :) Ben overigens afgelopen weekend begonnen aan Alcatraz. Weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden vooralsnog...
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

CZ79

Quote from: RvDoubleU on April  1, 2012, 16:52:39
Laat de avond maar beginnen dan  ;D

Heb jij er wel alle subs bij dan?

Nee maar de conversaties zijn niet van dermate niveau dat ik daar subs bij nodig heb, maar ik denk wel dat er gewoon subs voor te krijgen zijn
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

RvDoubleU

Quote from: cz79 on April  2, 2012, 20:40:19
Nee maar de conversaties zijn niet van dermate niveau dat ik daar subs bij nodig heb, maar ik denk wel dat er gewoon subs voor te krijgen zijn

Heb je ook wel gelijk in!
Ben het nou eenmaal gewend, om met naar subs te kijken haha  ;D

CZ79

De ondertitels zijn er wel allemaal hoor (kijk maar eens op ondertitel.com), als het HD bestanden betreft (dus 720 of 1080) dan hoeft de sub niet exact dezelfde naam te hebben, als er staat X264 en bijv 720p, dan maakt de groep (Immerse, WiKi etc) niets uit en werkt de ondertitel prima
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

larzie

Ik had de serie gedownload via Spotnet en was incl. subs :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

J0ell

Is er al iemand seizoen 3 aan het volgen is?

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

modde239

#45
Quote from: joelvandebeek on November 28, 2012, 16:06:05
Is er al iemand seizoen 3 aan het volgen is?

Yes ik volg hem en hij is top er gebeurd veel meer in dan seizoen 2......

skank1

Moet er nog mee beginnen  :clapping:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Deleted member

Yep, gisteren S03E07 al weer gezien, nog eentje dan zit 't seizoen er weer half op en gaan ze pas over een aantal maanden weer door met de tweede helft.

Martinus

Quote from: modde239 on November 28, 2012, 16:11:44
Yes ik volg hem en hij is top er gebeurd veel meer in dan seizoen 2......

idd 3 is weer zoals 1.. heel vet. Btw kijk 3 afleveringen per keer, net een spannende fil met open einde :)
............

J0ell

Seizoen 3 vind ik toch wel de beste tot nu toe, elke aflevering is spannend en overwachts. En daarbij, de serie is ook erg mooi gemaakt.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.