The Walking Dead

Started by koosnaampje-audiofiel, December 20, 2010, 22:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Woutoro32

Seizoen 5 is gaaf begonnen! Zit er weer lekker in. Een aantal verhaallijnen zijn uiteengezet voor een spannend en enerverend seizoen. Rick is een bikkelharde leider geworden ''who looks after his family''!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

MechanicalAnimal

Ik heb afgelopen weekend S3 uitgekeken!  :popcorn:

Ondanks behoorlijk wat kritiek op dit seizoen heb ik echt wel dik zitten genieten.

Er zat wat minder vaart in doordat ze dit seizoen op 1 locatie draaide, hoop dat ze in S4 weer wat meer onderweg zijn.

S4 binnenkort maar even bestellen  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

apogeefreak

Quote from: Woutoro32 on October 21, 2014, 13:09:45
Seizoen 5 is gaaf begonnen! Zit er weer lekker in. Een aantal verhaallijnen zijn uiteengezet voor een spannend en enerverend seizoen. Rick is een bikkelharde leider geworden ''who looks after his family''!

Vond de eerste aflevering bijna te grof maar heb wel doorgekeken en het blijft super gaaf!
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

CZ79

Echt te gek, seizoen 5. Het begint in ieder geval weer goed en met actie.
Wat vond je te grof in de eerste aflevering?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

apogeefreak

#79
Quote from: cz79 on October 21, 2014, 22:17:06
Echt te gek, seizoen 5. Het begint in ieder geval weer goed en met actie.
Wat vond je te grof in de eerste aflevering?
Het is in ieder geval geen spoiler als ik zeg hoe ze in dat abattoir zaten en al die mensen lijken aan de haken. Gaat me bijna te ver. Maar goed de zombies zijn me in iedere aflevering eigenlijk te erg en ik zeg het eerlijk maar ik heb regelmatig een hand voor mijn ogen maar dat is al zo sinds seizoen één. In de tweede aflevering waren de water zombies nog onsmakelijker dan ooit. Maar het verhaal is gewoon heel sterk en ik vraag me regelmatig af wat ik had gedaan. De strijd tussen de diverse leiders waar Rick steeds wint zijn onvoorstelbaar gaaf gedaan. In alles zie je de politie training van Rick terug. Gelukkig geen romantisch geklets meer nu. Maar dat *.... :D
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

J0ell

Quote from: apogeefreak on October 21, 2014, 22:45:39
Het is in ieder geval geen spoiler als ik zeg hoe ze in dat abattoir zaten en al die mensen lijken aan de haken. Gaat me bijna te ver. Maar goed de zombies zijn me in iedere aflevering eigenlijk te erg en ik zeg het eerlijk maar ik heb regelmatig een hand voor mijn ogen maar dat is al zo sinds seizoen één. In de tweede aflevering waren de water zombies nog onsmakelijker dan ooit. Maar het verhaal is gewoon heel sterk en ik vraag me regelmatig af wat ik had gedaan. De strijd tussen de diverse leiders waar Rick steeds wint zijn onvoorstelbaar gaaf gedaan. In alles zie je de politie training van Rick terug. Gelukkig geen romantisch geklets meer nu. Maar dat been.... :D

Laatste regel toch wel een spoiler? Maar inderdaad, bizar stuk! Vond de eerste 2 afleveringen in elk geval erg goed en ga het weer vol volgen!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Joris1971

Quote from: apogeefreak on October 21, 2014, 22:45:39
Het is in ieder geval geen spoiler als ik zeg hoe ze in dat abattoir zaten en al die mensen lijken aan de haken. Gaat me bijna te ver. Maar goed de zombies zijn me in iedere aflevering eigenlijk te erg en ik zeg het eerlijk maar ik heb regelmatig een hand voor mijn ogen maar dat is al zo sinds seizoen één. In de tweede aflevering waren de water zombies nog onsmakelijker dan ooit.

Watje.  ;D

Woutoro32

Afl. 3 stopt met een aardige cliffhanger. Ik wil die van komende week zien! Love this show:) door alles wat er is gebeurd in de afgelopen 3 afleveringen zie ik dat de mensen steeds meer beesten worden en eigenlijk niemand zonder 'zonde' is. Hoe ver mag je gaan om jezelf en je familie te beschermen. Rick stelt zichzelf steeds meer en meer op als echte koelbloedige leider, zo zie ik hem graag!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

kevin1234

Geweldige serie. Alleen geen trek in vlees meer.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

kevin1234

Deze laatste aflevering vond ik wat minder al was Gordon echt een vervelend mannetje

kevin1234


kevin1234

Hihi gordo is in het Spaans dik. Klopte ook wel voor Gordon.

MechanicalAnimal

ik heb gisteravond S4 uitgekeken

Dat ze eindigen in Terminus en de diverse groepen dus weer elkaar treffen nu ze in die treinwagon opgesloten zitten.

Ik vond S4 wel een stuk beter dan S3, heerlijk dat die Governor nog ff flink gaat lopen stieren  :headbanging:

Kan haast niet wachten op de bluray van S5  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

snicky


Quote from: MechanicalAnimal on November 19, 2014, 12:21:40
ik heb gisteravond S4 uitgekeken

Dat ze eindigen in Terminus en de diverse groepen dus weer elkaar treffen nu ze in die treinwagon opgesloten zitten.

Ik vond S4 wel een stuk beter dan S3, heerlijk dat die Governor nog ff flink gaat lopen stieren  :headbanging:

Kan haast niet wachten op de bluray van S5  :popcorn:

Op fox wordt elke maandag nieuwe episode van S5 uitgezonden [emoji16]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

MechanicalAnimal

ik ben meer een schijfjeskijkert  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

kevin1234

S5 alweer het grootste deel gezien. Zeker weer de moeite waard.

J0ell

Quote from: kevin1234 on November 28, 2014, 16:24:56
S5 alweer het grootste deel gezien. Zeker weer de moeite waard.

Vind dit persoonlijk het slechtste seizoen tot nu toe..
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

snicky

Kan me bij dit laatste er ook in vinden.. Je kan dit seizoen beter afwachten en in 1 keer achter elkaar kijken. Wekelijks 1 aflevering kijken begint beetje saai te worden.

1e aflevering begon wel heel erg sterk..
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

kevin1234

Laatste aflevering is nog lang niet in zicht. Ik geloof dat er nog heel veel seizoenen komen.

mdoe

Ik wacht even tot dat heel seizoen 5 te downloaden valt in een HD pack en knal ik hem er in een paar dagen doorheen!

Erg benieuwd! Voorgaande seizoenen wAren top! :)
Marantz NR1603 | Boston Acoustics A25 | A23 | Dynaudio 3X | SVSound SB-1000 | Dune HD D1 | Apple TV | Sony Bravia 40" | Logitech Harmony Ultimate

MechanicalAnimal

 ^^

ik ben nu voor de 2de keer S4 aan het kijken, heerlijk, kan me er helemaal ff een uurtje of 2 in verliezen, vrouw de deur uit, hondjes lekker snurken, kat op schoot, bak koffie erbij.

:popcorn:

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Sailor Jan

Wij zijn pas een paar weken geleden begonnen(ben niet zo van zombies) maar dit is een goede serie. Seizoen 2 vond ik niet zo sterk maar 3 lijkt momenteel beter(zit pas bij aflevering 3)
Wees lief voor jezelf

MechanicalAnimal

Dat vind ik nou ook juist zo leuk aan TWD, de walkers voeren niet zozeer de boventoon in deze serie, toegegeven, zonder walkers geen TWD natuurlijk maar ik juist de groepsdynamiek, onderlinge relaties en de karakterontwikkelingen zijn net zo belangrijk.

S5 komt al bijna uit op bluray, kan niet wachten, maar eens kijken of ik hem ga pre-orderen.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

J0ell

Pooehhh gisteren S06E03 gekeken... Dat is de reden waarom je The Walking Dead kijkt zeg!  :popcorn:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.