2

Author Topic: Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.  (Read 607188 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DofN

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 1633
  • Weest allen vrolijk en blij, hup hup hup ook Gij
Causeway met Jennifer Lawrence

Lynsey is een Amerikaanse soldaat die na een trauma maar moeilijk kan wennen aan het leven terug thuis in New Orleans. Ze ontmoet lokale monteur James met wie ze een onverwachte band ontwikkelt.

Dit klinkt ontiegelijk saai. Wat zal het mij boeien wat een getraumatiseerde soldate van die James vindt :) Maar het is vast boeiend, anders maken ze er geen serie van.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Audioquest Rocket 44.

Offline HereIsTom

• Sage Energy
  • HT forum legend group
  • Total likes: 143
  • I love the Sony A89 Android TV
Dit klinkt ontiegelijk saai. Wat zal het mij boeien wat een getraumatiseerde soldate van die James vindt :) Maar het is vast boeiend, anders maken ze er geen serie van.

Haha… ik denk dat je dan bijna niks leuk vindt als het je allemaal niet boeit of kijk je nog naar GTST.

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Offline Tabcam

• Trade Count: (+1)
  • Total likes: 1877
  • Keep Calm & Enjoy the Music
Little Women.

Koreaanse serie die anders is dan de naam doet vermoeden. Drie jonge vrouwen raken verwikkeld in een incident en daardoor betrokken bij een machtsstrijd met de rijkste families van het land. Het geeft mijns inziens een mooi inkijkje in de Koreaanse / Aziatische schaamtecultuur.

HT set: PAP Quintet PuriBlies, JBL Stage A130,  Arcam 550, Kingpin Tripath/Purifi, LG CX6LA,, BlueSound Node 2i, NVidia Shield TV
Stereo set: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Chord Hugo, Raspberri Pi/PiCorePlayer

Offline jahtari

Lynsey is een Amerikaanse soldaat die na een trauma maar moeilijk kan wennen aan het leven terug thuis in New Orleans. Ze ontmoet lokale monteur James met wie ze een onverwachte band ontwikkelt.

https://youtu.be/i-iIkeMqXXE

(Image removed from quote.)
Dit is toch een film en geen serie?
Jahtari's 7.1.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. Samsung 82RU8000 TV. SVS PC2000 Pro. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Bluesound Node. Nad C368. Elipson 1303.
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub.

Offline Robbo

• Total likes: 66
  • Are friends electric?
Gisteren begonnen aan The Old Man

Een absolute topper.  Een van de beste series van 2022 voor mij.
« Last Edit: November 8, 2022, 11:27:45 by Robbo »

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 3602
  • I also love the HTforum
Ja vond dat ook een goede serie.

Offline Shadowfox

3 aflevr gezien van white lotus seizoen 2.
Maar het valt vies tegen. Saai...personages hebben totaal geen diepgang.
Als we seizoen 1 niet hadden gezien die echt geniaal is dan waren er nu al mee gestopt. Misschien komt het nog maar nu is het bagger
Video: Sony 77 xh90
Audio: Anthem 720 Rotel rmb 1075
Speakers: 2x Energy rc-70 1x Energy lcr 2x rc-30 surrounds kef 2005 (backs+atmos) Klipsch spl150 subwoofer
Sources: Zidoo z9x

Offline Lucky.L

• Trade Count: (+24)
  • Total likes: 473
  • Music Maestro Please

Met moeite uitgekeken.
Aflevering 1 begon goed maar daarna zakte het voor mij als een plumpudding in.
Focal Sopra No2,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Offline Shadowfox

Met moeite uitgekeken.
Aflevering 1 begon goed maar daarna zakte het voor mij als een plumpudding in.

Mee eens. Van aktie was nog nauwelijks sprake. En waarom nou weer altijd een love story erbij???
Video: Sony 77 xh90
Audio: Anthem 720 Rotel rmb 1075
Speakers: 2x Energy rc-70 1x Energy lcr 2x rc-30 surrounds kef 2005 (backs+atmos) Klipsch spl150 subwoofer
Sources: Zidoo z9x

Offline ppeter

• senior member
  • Total likes: 161
  • Iets met passie voor beeld en geluid - movie/serie

Hier ook met veel moeite uitgekeken. De serie begon sterk, maar halfweg werd het saai en van die flashbacks werd je ook niet vrolijk van. Op naar de volgende serie…
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Pioneer SC-LX501 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV 2017 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro **

Offline beunky

• "Just because you're paranoid doesn't mean they're not trying to kill you"
  • Administrator
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 1771
  • "Laat alle hoop varen, gij die hier binnentreedt"

Zeker de moeite waard!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Offline GH

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 48
Hier ook met veel moeite uitgekeken. De serie begon sterk, maar halfweg werd het saai en van die flashbacks werd je ook niet vrolijk van. Op naar de volgende serie…

Precies, duidelijk een paar afleveringen te lang... heel sterk begin, redelijk einde maar enorm saai in het midden.

Offline jahtari

https://youtu.be/i-iIkeMqXXE

Heb deze film gisteren gezien.

Wat tegenviel was de beeldkwaliteit via apple tv streaming. De compressie was overduidelijk te zien op mijn 82 inch scherm, alsof ik een oude 720p film kreeg. Scherm en instellingen gaven aan dat dit wel echt 4k moest zijn. Weet niet of dit aan mijn soort abo ligt (nu 3 maanden gratis versie vanwege nieuwe ipad)?

De film is traag en de hoofdrolspeelster speelt als een afgestompt iemand met hersenbeschadiging (wat ook moet gezien de film) en dat maakt ook dat er weinig emoties overkomen in de film. Er gebeurt weinig en haar dode blik maakte dat ik niet echt kon meeleven. Het was ook wat low budget, veel verwijzingen naar het verleden worden slechts verteld, hetgeen de impact kleiner maakt. Liever had ik een leuke, vrolijke, energieke vrouw gezien in flashbacks.
Jahtari's 7.1.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. Samsung 82RU8000 TV. SVS PC2000 Pro. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Bluesound Node. Nad C368. Elipson 1303.
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub.