M&G Humble Statement

Started by borkaenjo@work, December 20, 2010, 15:01:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EJ


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Interficior

Quote from: dre73 on December 23, 2010, 22:37:38
de afstand en het weer zijn belangrijke factoren........
De afstand is constant natuurlijk, dus dat kan je al van tevoren bepalen. Tenzij je dinsdag tot 12.00 werk hebt maar je weet nog niet waar in het land. :)

Maar ik durf het ook aan, en ik woon zelfs nog verder. :D
Take it or lease it

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

borkaenjo@work

Dre, tot dinsdag 28-12-2010.  :) ;D

EJ

#30
Ja, gezellig Dre! Tot dinsdag 28-12-2010!  :P

dre73

ik heb vrij,dus daar ligt het probleem niet :D
eens kijken of interfictor mee wil rijden ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Interficior

Quote from: dre73 on December 24, 2010, 11:46:17
ik heb vrij,dus daar ligt het probleem niet :D
eens kijken of interfictor mee wil rijden ;)
Durf je niet alleen? :D
Take it or lease it

ruud2

belangstelling, zeker!
echter niet de afstand (B), maar als ik zo naar buiten kijk...
alvast prettige feestdagen!

groet, Ruud
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Interficior

Quote from: dre73 on December 24, 2010, 12:31:11
saai! :D
Bus 90 naar Noordwijk (ergens daar) is 50 minuten. In anderhalfuur sta ik vanaf hetzelfde beginpunt al waar ik moet wezen. Ik weet niet of het nou wel echt loont. ;)

Andere ideeën? Mijn PM-doos staat altijd open.
Take it or lease it

dre73

de luibak wil opgehaald worden! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

EJ

Noordwijk is me te veel om... Waar komt interficior vandaan?

dre73

haarlem,maar als het zo doorgaat haal ik `m op.

waar kom jij vandaan dan?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

advr

wel in de buurt maar ik moet sowieso werken helaas.... :(
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

ProXius

Aiii ik ga het toch niet redden helaas. :( Dus er is weer een plekje open voor de dinsdag.  :D
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

EJ

Quote from: dre73 on December 24, 2010, 14:10:26
haarlem,maar als het zo doorgaat haal ik `m op.

waar kom jij vandaan dan?
Houten, net onder Utrecht.

dre73

daar komen we toch bijna langs?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

FFF

Misschien even het lijstje in de startport updaten met wie er definitief komen?
En eventueel welke hardware er mee komt?

borkaenjo@work

Quote from: FFF on December 24, 2010, 15:29:09
Misschien even het lijstje in de startport updaten met wie er definitief komen?
En eventueel welke hardware er mee komt?

Done.

EJ

Quote from: dre73 on December 24, 2010, 15:23:21
daar komen we toch bijna langs?
Klopt... Ben vanaf 12:10 klaar (eerst fysiotherapie). Samen rijden?

dre73

even camiel afwachten.......
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

FFF

#47
Hmmz bad news,

Mijn Lyngdorf CD speler is nog steeds in reparatie...
Ondanks diverse toezeggingen van de dealer heb ik hem nu nog niet terug.
Hij komt als het goed is een deze dagen per koerier, maar dat kan dan alleen nog maandag zijn...

Heeft iemand een leuke cd speler / loopwerk wat digitaal aangesloten kan worden en die meegenomen kan worden als backup?
Als de Lyngdorf terug is neem ik hem uiteraard mee.

Ik heb trouwens 2 digitale kabels, AES/EBU en Toslinks, mocht iemand een loopwerk hebben waar alleen digitaal met RCA op aangesloten kan worden is het handig om ook dat kabeltje mee te nemen... Op de Lyngdorf kan alleen digitaal aangesloten worden.

FFF

Quote from: FFF on December 25, 2010, 11:12:51
Hmmz bad news,

Mijn Lyngdorf CD speler is nog steeds in reparatie...
Ondanks diverse toezeggingen van de dealer heb ik hem nu nog niet terug.
Hij komt als het goed is een deze dagen per koerier, maar dat kan dan alleen nog maandag zijn...

Heeft iemand een leuke cd speler / loopwerk wat digitaal aangesloten kan worden en die meegenomen kan worden als backup?
Als de Lyngdorf terug is neem ik hem uiteraard mee.

Ik heb trouwens 2 digitale kabels, AES/EBU en Toslinks, mocht iemand een loopwerk hebben waar alleen digitaal met RCA op aangesloten kan worden is het handig om ook dat kabeltje mee te nemen... Op de Lyngdorf kan alleen digitaal aangesloten worden.


Helaas nog niets ontvangen...

Heeft iemand een CD speler voor morgen?

dre73

ik ga het morgen helaas niet redden........ :confused:
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.