W3C xhtml 1.0 validation logo

Started by EJ, December 19, 2010, 20:05:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EJ

Grappig dat het W3C validation logo onderaan staat. De website voldoet absoluut niet... ;) Niet dat iemand (behalve ik) daar ooit naar kijkt...

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

EJ

Het logo staat er ten onrechte. Het mag alleen worden gevoerd als de website inderdaad voldoet. Zie de voorwaarden bij w3c. Lijkt me toch niet zo ingewikkeld. ;)

Jeroen de Waal

Zo weggehaald en probleem opgelost.


Jeroen.

EJ


Madhouse

Mooi zo Jeroen!

Maar EJ, ben je nu aan het bashen? Het valt me op dat je alleen maar roept wat er allemaal slecht is. Maar kun je niet gewoon beter genieten van het forum? Op de achtergrond word werk zat vericht om het beter te maken!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jeroen de Waal

Ja en bedankt, ga er zeker nog mee aan de slag om de foutjes eruit te halen. Was er al mee bezig maar tijd is een kostbaar iets  :)


Jeroen.

Jeroen de Waal

Ik begrijp EJ wel in dit topic.
Gezien zijn berichten waaruit ik op maak dat hij erg bedreven is met de IT-wereld, schat ik zo dat hij toch meer vanuit technisch oogpunt naar bijvoorbeeld een forum als dit kijkt.
Dat is een beetje de zwakte en sterkte van nerdies zoals ons. Muggeziften over een technisch achter de schermen probleempje terwijl bijvoorbeeld het forum gewoon prettig is.


Jeroen.

Madhouse

Je hebt ook wel gelijk Jeroen, ik zeg het misschien ook wat te bot. Maar als EJ vanuit technisch oogpunt (wat overigens ook heel goed is) naar het forum kijkt kan hij misschien beter per PM communiceren met jou. Twee weten meer als 1 en het zal het forum vooruit helpen. Maar het valt me op dat EJ veel post over wat er allemaal slecht is waar het gros van de forummers geen boodschap aan heeft. Daarom misschien per PM, alle input is tenslotte welkom.

Sorry EJ, ik bedoel het niet slecht hoor, het kwam er ff bot uit!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

jowi

Jeetje, waar sommigen al over zeuren zeg :D

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jeroen de Waal

Zo de ruim 30 (technische) fouten zijn hersteld en de site komt nu netjes door de validatiecontrole!  ;D
Het validatielogo is nu met trots teruggezet.


Jeroen.

celerontje

En.... Ik merk er helemaal niks van!
Stuur EJ je factuur maar op, Jeroen! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

Quote from: celerontje on December 21, 2010, 16:23:47
En.... Ik merk er helemaal niks van!
Stuur EJ je factuur maar op, Jeroen! ;D

Laat Jeroen dit nu op zondag gedaan hebben.....xD

celerontje

Nou en? Dan werken er ook mensen! ;) ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

EJ

#15
Quote from: Jeroen de Waal on December 21, 2010, 16:06:07
Zo de ruim 30 (technische) fouten zijn hersteld en de site komt nu netjes door de validatiecontrole!  ;D
Het validatielogo is nu met trots teruggezet.


Jeroen.

Heel goed! Nu zou het met iedere goede browser goed moeten werken. En dat gaat alleen maar beter worden als ook de firma uit Redmond meer compliant gaat worden aan standaarden. :)

Het is wel iets om trots op te zijn als het voldoet! Compliment.

Ik durf het bijna niet te schrijven, maar heb je ook aan dat andere logootje dat rechts daarvan staat gedacht? ;)

Quote from: celerontje on December 21, 2010, 16:23:47
En.... Ik merk er helemaal niks van!
Stuur EJ je factuur maar op, Jeroen! ;D

Des te beter dat je er niets van merkt.
Zal ik mijn factuur dan naar jou sturen? :P

Jeroen de Waal

Validatie werkt jammer genoeg alleen correct op de mainpage www.htforum.nl/yabbse/index.php
Validatiecheck op topiclinks laat nog wat te wensen over.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Quote from: EJ on December 21, 2010, 19:48:35
Ik durf het bijna niet te schrijven, maar heb je ook aan dat andere logootje dat rechts daarvan staat gedacht? ;)

CSS check geeft alleen een error op een extern css blad van Google.


Jeroen.