Installeren Real Magic remote

Started by pietnoeck, October 12, 2003, 10:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pietnoeck

Ik ben er nog steeds niet ingeslaagd om de Real Magic remote die bij de H3D II zit te installeren.
Telkens ik de soft installeer met installshield loopt het fout bij het uitpakken van de data.
Daar geeft hij telkens een foutmelding dat er iets fout gaat met de overdracht van de data.

Weet iemand hoe dit komt ?

J.A.F._Doorhof

Heb je al een nieuwe versie gedownload ?
Mischien is je package corrupt ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pietnoeck

Wel op mijn andere pc installeert hij wel normaal.
Kan het zijn dat er een conflict is met andere remote softwre (die van de H3D I) ?

J.A.F._Doorhof

Vreemd.
Probeer aub toch even een nieuwe versie aub.
Het kan een defecte geheugen module in je PC zijn, op de TD hebben we een soortgelijk probleem meegemaakt, alles werkte behalve het uitpakken van sommige CABS, dit bleek een memory module te zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass


J.A.F._Doorhof

De nieuwe H3DII's worden ALLEMAAL zonder remote geleverd.
De remote is een meerprijs die het niet waard is.

Het hele remote gebeuren vondt ik vanaf het begin af aan al een verkeerde keuze, er is gewoon geen betrouwbare remote die het ALTIJD doet. En er zijn TEVEEL instelmogelijkheden waar je doorheen moet scrollen. Een handtracklaser is 10x sneller en handiger.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

?? Met girder en de streamzap heb ik anders perfect alles in kunnen stellen.

Nu gebruik ik de Sigma Designs remote die bij de X-Card zit en ook die remote doet het in combinatie met joveplayer en girder perfect. Het is alleen een hel om een goede template te maken voor girder.
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Spacebass

Is vast zo Frank,

Maar ik vraag dit omdat je in de zaak zei, dat er een remote bij zat die je nog zou nasturen als Die duitser  ;) je het eindelijk zou toesturen. Had iets met verzendkosten besparing van hun kant te maken...
Ik snap dat je het een onding vind, maar ik zou hem wel graag willen hebben...  :)

pietnoeck

Michel,

Gebruik jij de Sigma RC zowel voor de Xcard als voor de H3D II ?
Ik heb de ganse boel werkende gekregen voor de Xcard.
Ik vroeg me nu of ik mijn 2de Sigma RC op COM 2 kan aansluiten voor de H3D II of zou het kunnen met één RC ?

J.A.F._Doorhof

SB.

De nieuwe software werkt alleen nog maar met de Sigma remotecontrol.
Spatz heeft zijn woord niet gehouden en de remotes nooit afgestuurd, ik kan daar nu niets meer aan doen, behalve voor € 100,00 een AB bestellen, en dat gaat me net iets te ver.

De unit wordt serieel aangesloten en werkt op zich goed, maar ik ken volgens mij niemand die hem gebruikt, de H3DII doet alles automatisch.

Ik kan je de volgende keer wel met iets anders een goede prijs geven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview