Vreemd probleem met ab

Started by J.A.F._Doorhof, December 16, 2010, 07:52:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Weet niet of iemand anders hier ook last van heeft maar als we 3D geactiveerd hebben dan werkt mijn afstandsbediening van de Sony projector goed, maar al mijn andere apparatuur heeft ENORME moeite om te werken, lees nagenoeg onbestuurbaar.

Dit zou kunnen komen door het IR signaal van de brillen, we gaan nu testen of we de RF extenders die we gebruiken kunnen maaien met zwarte tape zodat ze misschien wel werken, maar vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Pjotr

#1
Frank, op AVS forum zijn er meer mensen die er last van hebben zie link:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1294586

Het is blijkbaar wel afhankelijk van merk en type apparatuur. Het probleem speelt op AVS met Onkyo receivers.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

J.A.F._Doorhof

Bij ons is het echt elk component.
Het bizarre is dat ik alles via RF doorstuur en ondertussen dik zwart tape over de ogen heb geplakt.
MAW de ogen zien helemaal niets van de IR signalen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"