"Vreemde" lichtnetaansluiting op Chord SPM 1200E

Started by garmtz, October 7, 2003, 13:20:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

suyver

Aha, je gebruikt hem ok de boxjes van je PC aan te sturen. Leuk, maar denk je niet dat dit een beetje overkill is? ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

garmtz

Whoehahaha! Als ik een netsnoer zou hebben, had ik hem al uitgeprobeerd hier, maar helaas...  :(

patrick_vdb

Man da's wel een beetje balen, niet? Ik ga dadelijk eens even kijken of wij niet op het werk nog zo'n netsnoer hebben liggen ;)

Mvrg

Patrick

garmtz

Thanks Pat, kreeg ook al een mail van rbauer dat hij er eentje heeft liggen. Hopelijk kan ik die vanavond dan ophalen.

patrick_vdb

Hi Garmt,

Ok, laat maar weten of je me nog nodig hebt (we hebben er nog wel een paar liggen) ;)

Mvrgr

Patrick

garmtz

Ik ga hem straks ophalen, dus als alles goed gaat heb ik geen andere meer nodig, maar als dat wel het geval blijkt hoor je het!

patrick_vdb

Enne, Enne ;D

Ben gewoon (te) nieuwsgierig ;)

Mvrgr

Patrick

HJ

ff een  ;D opmerking maar word die geleverd zonder netsnoer ???
beetje armoedig,of zijn ze het netsnoer domweg vergeten?

garmtz

Het netsnoer is inmiddels nagestuurd. Ze hadden deze vergeten in de doos te doen bij de hifi-winkel. Het was een ingeruild apparaat, dus niet nieuw vanaf de fabriek, want dan was het wel heel slecht geweest... :)

Heb hem trouwens twee avonden uitgeprobeerd en een reviewtje zal snel komen...

jaco

Bergrijp ik het niet goed, of lijkt de eerste indruk minder te zijn. Die vorige chord werd met trompetgeschal aangekondigd. Of is dit een kwestie van gewenning ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

Denk eerder dat het een reflectie is van zijn eerste teleurstelling wat het kabeltje betreft Jaco.
Tenminste dat hoop ik :-\

jaco

Ik had mijn oogjes nog wat dicht: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=61;action=display;threadid=10802

Hij is best wel positief. Als hij zo door gaat komt hij nog wel op een systeem uit waar ik ook met plezier naar luister  ;)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm