Geen new topics of unread topics meer

Started by Roger Black, December 10, 2010, 14:17:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roger Black

Als ik ingelogd ben zie ik mijn profielfoto niet meer bovenaan en daarnaast ook niet de links naar geupdate topics en nieuwe topics.

Hebben meer hier last van?

vtuinen

Ja hier ook, zowel bij FF (laatste versie) als IE 7.0
Equipment check my avatar

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Roger Black

Ik heb het op verschillende machines met verschillende browsers.

Koen K

Ik denk dat je het per ongeluk weggeklikt hebt. Rechtsboven, vlak naast de datum en tijd (dus uiterst rechts ten opzichte van waar bij jou "Hallo Roger Black" staat) kun je een plusje zien staan. Aanklikken en voila!

Roger Black

Quote from: Koen K on December 10, 2010, 19:21:59
Ik denk dat je het per ongeluk weggeklikt hebt. Rechtsboven, vlak naast de datum en tijd (dus uiterst rechts ten opzichte van waar bij jou "Hallo Roger Black" staat) kun je een plusje zien staan. Aanklikken en voila!

Heyy!!!! Dat is 'm!!!

Oplossing van 't jaar! ;D

Koen K


MVG

Even een up. Ik zit nu ook met dit probleem, enkel staar er bij mij ook geen Hello MVG meer met een plusje ernaast   ???

Jumping Jack

naast de logo's van ITC / ISF etc... bovenaan rechts staat een lichte pijl. Klik er eens op...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

MVG

Quote from: Jumping Jack on February  1, 2013, 13:40:24
naast de logo's van ITC / ISF etc... bovenaan rechts staat een lichte pijl. Klik er eens op...

:clapping: Dank u zeer!

Tabcam

Quote from: Roger Black on December 10, 2010, 19:30:26Heyy!!!! Dat is 'm!!!

Oplossing van 't jaar! ;D
Apart dat ik jullie beider profielplaatjes niet zie :wacko: !
Zou het de grootte kunnen zijn, er staat nu 140x140 maar weet echt niet meer hoe groot de mijne was, is al zeker zes jaar geleden denk ik :blink:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

J.A.F._Doorhof

Vroeger hadden we daar een standaard plaatje voor, nu moet iedereen zelf een avatar kiezen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"