Wat voor 3D display heb jij

Started by J.A.F._Doorhof, December 7, 2010, 09:22:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welke 3D display draait er bij jullie

3D full HD projector
9 (10.5%)
3D standaard projector
3 (3.5%)
3D LCD TV
35 (40.7%)
3D Plasma TV
40 (46.5%)

Total Members Voted: 86

danny373

verleden week de Samsung UE55D7000 aangeschaft :headbanging:
Marantz-B&W-SVS-Samsung-Apple-Nikon

NL-James

Samsung  P51DD50

51 Inch 3D
Hele mooi tv voor ook heel leuk prijsje
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

bellecoupe

Als het goed is komt deze week de Samsung PS64D8000 binnen.

Arno P

Even een paar vraagjes van deze CRT TV, LP en buizenamp T-Rex,
Hoe dik is een platte TV, zit de tuner erin of hangt er een losse tuner aan?
Geluid, komt er al iets uit.... Kan het ermee door of moet het altijd via een extra surroundinstallatie?

Arno

Pennywise

Nu: Panasonic 46pz80

Vanaf maandag: Panasonic 55VT30

modde239

Gisteren mijn LG 60PZ950 plasma tv binnen gekregen en WOW wat een huge ding is dat zeg .....maar erg mooi ben erg tevreden met het beeld.....ook 3D gekeken (SBS) via mijn Dune D1 ziet er erg mooi uit.

Arno P

Quote from: Arno P on August  2, 2011, 06:29:52
Even een paar vraagjes van deze CRT TV, LP en buizenamp T-Rex,
Hoe dik is een platte TV, zit de tuner erin of hangt er een losse tuner aan?
Geluid, komt er al iets uit.... Kan het ermee door of moet het altijd via een extra surroundinstallatie?

Arno

Iemand?  :lookaround:

Raphie

IK hou het voorlopig nog ff lekker bij 2D, geneuzel met die brillen ziet er voor mijn gevoel echt niet uit, daarnaast als je het diepte kunstje een paar keer hebt gezien is het nieuwtje er ook weer vanaf en is gewoon TV kijken toch handiger.
leuk voor de verstokte vrijgezel, maar binnen een normaal gezin niet echt handig
JBL PRX Power!

Mavel

Quote from: Raphie on August 12, 2011, 08:45:12
IK hou het voorlopig nog ff lekker bij 2D, geneuzel met die brillen ziet er voor mijn gevoel echt niet uit, daarnaast als je het diepte kunstje een paar keer hebt gezien is het nieuwtje er ook weer vanaf en is gewoon TV kijken toch handiger.
leuk voor de verstokte vrijgezel, maar binnen een normaal gezin niet echt handig

Toch is het kunstje niet alleen diepte. Ligt natuurlijk ook aan de film. Ik kijk zelf op een beamer en daarnaast is 2D ook absoluut leuk om te kijken maar persoonlijk vind ik 3D echt wel een toevoeging hebben. Dit heeft denk ik ook zeker met de grote van het scherm te maken. En wat betreft vrijgezel.. men vrouw vind het ook leuk :P

Raphie

da's natuurlijk i.d.d. weer anders als je een projector hebt en i.d.d. het hele circus opstart om er echt "voor te gaan zitten"
JBL PRX Power!

Mavel

Nou het is even veel moeite als de tv aan zetten. Het verschil is dat de beamer op zolder hangt de tv in de woonkamer. Het 3d effect is zeer goed zichtbaar op een groot scherm. Ook heb ik vaak het idee dat de objecten voor het scherm zweven.

Voor mij heeft het een toegevoegde waarde. Hoewel film in 2d kijken minstens zo leuk is! ;D


focusR

Sinds gisteren; Samsung EU55D8000 ;D.
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

paaj

Quote from: Arno P on August 12, 2011, 08:21:55
Iemand?  :lookaround:

een platte TV zit ergens tussen de 0,7 en 8 cm (zonder beugel/voet), en heeft een uiterst treurig geluid al lijkt het wel hard te gaan vanwege vervorming. Tuner (ook voor digitaal kabel en soms satelliet) zit ingebouwd tenzij je naar professionele series kijkt.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2