Films met het beste 3D effect

Started by J.A.F._Doorhof, December 7, 2010, 09:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

Quote from: hdnoob on June 16, 2014, 12:21:46
ja dat dacht ik ook  ;D maar toch maakt een speler ook uit want dat heb ik met mijn eigen ogen gezien (en gecheckt met anderen) ;)

Good to know thx
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

hdnoob

Gisteren RIO gekeken thuis op de projector en vandaag in de bios RIO 2.  Beide zijn leuke films voor 3D, ik zou ze niet in 2D willen zien. 

In deel 1 is een praalwagen optocht erg leuk om te zien en in deel 2 is het veel jungle. Vliegen rond het Jezus beeld is ook wel tof :) In de bios was er enige crosstalk, thuis op de projector niet.

hdnoob

Voor een vette 3D ervaring moet je eens kijken naar Swords of the Dragon Gate (een chinese material arts film met Jet Li). http://www.imdb.com/title/tt1686784/

Superscherp beeld, heel mooie 3D met veel diepte en popouts. Onwijs veel actie dat erg vloeiend was en geen crosstalk. Ik zou willen dat Hollywood die stijl meer gaat gebruiken.

VTEC_genieter

Thanks Hdnoob,
Ik heb net de trailer bekeken en ik krijg jeuk om naar Bol.com te gaan ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

rho


VTEC_genieter

Hmm.....wat jammer.
Kijk ik verder op Marktplaats of eBay.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

hdnoob

Klopt. Ik heb ook van ebay besteld, tot die tijd gebruik ik een versie van usenet.

hdnoob

The Lego Movie is voor mij een van de beste 3D animaties nu. Erg leuk aangepakt :)

hdnoob

Quote from: skank1 on May 26, 2014, 14:36:55
Zopas sammy's avonturen in 3d getest

Paar fragmentjes. Ik kan nu al zeggen, dit is misschien de mooiste 3d die ik tot nu toe al gezien heb !

HAARSCHERP 3d beeld, enorm veel diepte, en af en toe, heel maar ook heel dichtbij popups

I just love it !

De kleuren spatten van het scherm!
Ik dacht dat nemo knap was maar dit is toch wel nog meer hoor.

Ik had stukjes hiervan in 3d gezien in bellewaerde park, in een attractie, dus ik wist bepaalde stukken.
Daar vond ik de 3d ook erg goed, maar beeld was wazig en totaal niet scherp.

Nu de bluray gezien en echt... ongelooflijk, voor de 3d liefhebbers: MUST MUST MUST HAVE !

Deel 2 blijkt van dezelfde kwaliteit te zijn !!!!!!!

Sammy 2 is echt super in 3D! Beter dan 1 zelfs. Deze film heeft enorme diepte en heel dichtbij komende pop-outs. Ook het geluid was erg goed trouwens.


skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

snicky

Beowulf vindt ik aardig 3D[emoji108]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

hitsenbits

#236
Gisteravond heb ik dredd gezien in 3d via de Epson tw9000 scherm van 2mx114m
Het verhal zelf is niet veel soeps maar de 3d effecten zijn weergeloos :clapping:vooral op het eind
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
dan die de glasscherven om je heen vliegen.
William.

rho

Misschien had je het knopje kunnen gebruiken?
't Is geen ramp hoor. Voor mij toch niet. Heb weinig interesse in die film. Ik weet niet hoe belangrijk dat personage in de film is. Maar voor liefhebbers zou dat wel vervelend kunnen zijn als ze weten dat er een personage door een raam vliegt en naar beneden dondert. (met waarschijnlijk de gebruikelijke gevolgen)

hitsenbits

Sorry!!! had ik niet aan gedacht, zo beter hoop ik??.
William.

rho

Voor mij is het prima. ;)
't Is maar dat ik zelf liefst zo weinig mogelijk details weet van een film voor ik 'm ga kijken. Soms kunnen kleine dingen teveel van een verhaal vertellen.
Het is maar een kleintje om dan die spoiler knop even te gebruiken. Ik kan wel begrijpen dat je daar niet altijd aan denk als je een bericht typt.

RonG

Trailers doen dat ook vaak, teasers vink ik soms leuker :)

rho

Ik probeer zo weinig mogelijk trailers te kijken. Ik lees liever een beschrijving. Daar zitten vaak veel minder spoilers in. :)

mr.crash

Ik kijk vaak alleen maar naar wat voor cijfer
de mensen geven ..
En ga zo blind de film in.
Dan heb je eerst je eigen mening die kun je dan naast
die van een ander legen als je dat wil.

Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

rho

Hoe bepaal je dan of je enige interesse in de film zou hebben?
Of kijk je elke film die een goeie score krijgt? En wat dan met de films die een slechte score krijgen, maar die jij wel goed gevonden zou hebben? Je mist nogal wat dan.
Ik snap je redenering wel en doe het soms ook wel. Maar meestal kijk ik toch wel een beetje waar de film over gaat en of ik enige interesse heb ik het onderwerp of het genre of de acteurs.

mr.crash

Ik kijk natuurlijk wel waar gaat het over.
Is het drama of komedie  actie of SF

Een goed voor beeld is Intouchables die staat
als drama, dat kijk ik bijna nooit.
Als ik eerst had gelezen dat het over een man in een rolstoel
ging had ik hem niet gekocht.

maar het is een super FILM..
Zo is film kijken vaak een verrassing ..

Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

rho

Die interesseerde me eerst ook niet, maar hoe meer ik er over te weten kom (gelukkig nog geen spoilers) hoe interessanter hij me lijkt. :)

VTEC_genieter

Dredd 3D,
Opvallend goedkoop bij de MM.
Zelfs 2D vind ik de film erg goed uitzien. Heeft een bepaalde visuele effect/finish over de hele film.
Sfeer is erg van de stripboeken. Eigenlijk alles is goed.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

darkrunner

Valt me op dat er toch veel verschil qua 3D zit op spelers zo heb ik op Power dvd maar matig 3D effect waarbij ik met Total media 6 een enorm goed 3D effect heb.
Gisteren The Hobbit: The Desolation of Smaug P1 gezien en toch genoten van bepaalde 3D effecten rest van de film zag er ook goed uit niet te donker enzo.
Straks P2 kijken.

VTEC_genieter

Sorry, wat bedoel je met P1 en P2?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Quote from: VTEC_genieter on August 28, 2014, 22:06:30
Sorry, wat bedoel je met P1 en P2?

Part 1 en Part 2. Denk dat hij de Blu-rays kijkt.