Films met het beste 3D effect

Started by J.A.F._Doorhof, December 7, 2010, 09:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jantje112

Quote from: Umberto. on April  3, 2012, 14:46:28
niemand?  :dozingoff:

ik zag laatst wel wat van hustler in de nieuwsgroepen :)

Umberto.

Quote from: jantje112 on April  4, 2012, 00:17:35
ik zag laatst wel wat van hustler in de nieuwsgroepen :)

dat is dubbel D  ;D
Disturbing the peace sinds 1975

Bennie

Animals united zag er goed uit in 3D.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

motorfret


en hoe zit het met concerten in 3D?

heb zelf Kylie Minogue - Aphrodite les Folies in 3D gezien. ook een hele aparte beleving (vooral als de rook van de rookmachines je kamer in komt, of er iemand met z'n gsm (die een filmpje aan het maken is) voor je staat.)
equipment: just a bunch of stuff i like....

Erik

Quote from: PioneerT on August  2, 2011, 22:09:17
Ik vond Tron erg mooi in 3D
Ik niet, het effect is erg subtiel te noemen, een paar laagjes naar achteren toe, met 3D verwacht ik dat er meer voor je komt, echte diepte zeg maar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bennie

Journey to the center of the earth vond ik ook lekker wegkijken in 3D.
Zitten echt hele mooie 3d stukjes tussen.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

hansms

Yogi Bear (niet echt mijn film ) maar 3D zag er op de Epson goed uit.
Kung Fu panda 2 ook mooie scenes (vooral die zwevende schildpad, je kan zo bij het schild naar binnen kijken, geinige diepte)

Ik wil FIghter Pilot van Imax nog wel eens vinden/hebben, lijkt me gaaf effe 3d in zo'n straaljager.

Verder heb ik RIO, en Cloudy meatballs gekocht (ook ik heb weer eens een bijdrage aan de MM gedaan ;-) )

Het is leuk, alleen mijn Yamaha rx-v3800 heeft het HDMI 1.3, en geen 1.4...dus binnenkort switchen ben ik bang....

vincent909

Ik vond Hugo echt fantastisch in 3D. Vooral omdat dit zeer suptiel is toegepast. Een echte derde demensie in tegenstelling tot al die extreme actie/effecten waarbij je geen flauw idee hebt waar je naar kijkt.

Mills

Het is dan wel geen film maar ik keek gister Imax Ocean World. Daar zitten echt mooie 3d beelden in. Sommige dieren komen echt bizar dichtbij.

piwi10

Ook geen film maar gisteren Hubble 3D Imax gekeken. Ik stond echt versteld van de fantastische dieptes in deze documentaire.
Denon AVC-X6500H • LG OLED Evo G3 83" • Phonar P300 MK-III UK (4x) / Phonar Camparo 5P • SVS PB12-NSD DSP • Oppo BDP-93 • Apple TV 3 • Logitech Harmony Ultimate • Synology DS1010+ 12 TB

Dergert

IMAX Space Station 3D is ook erg mooi.

Zer0K3wL

#61
Thor 3D
Puss in boots 3D
How to train your dragon 3D
Megamind 3D
alice in wonderland 3D
the three musketeers 3D
The smurfs 3D
transformers dark of the moon 3D
kung fu panda 2 3D
rio 3D
ghost rider: spirit of vengeance 3D
Anyway snapt niet waarom mensen lopen te zeggen dat 3D effect soms slecht is zie altijd 3D effect heel extreem in elke 3D film hangt natuurlijk ook af van off je goed 3D scherm hebt.
Heb samsung gehad 1 jaartje naggen om on ding te laten fixen geld terug gekregen nu heb ik een sony hx750 in thor 3D was 3D effect stuk beter geworden toen.

vraag me af wanneer avatar real 3D blu ray op de markt komt zit ik al tijdje op te wachten.

Atmoz

Quote from: piwi10 on July 15, 2012, 10:35:43
Ook geen film maar gisteren Hubble 3D Imax gekeken. Ik stond echt versteld van de fantastische dieptes in deze documentaire.

Quote from: Dergert on July 15, 2012, 12:27:48
IMAX Space Station 3D is ook erg mooi.

Die 2 zijn inderdaad echt bijna té mooi 3D beeld  :worship:
Hubble 3D is gewoon het referentie materiaal!!

Vond Cars 2 en Ice Age 3 ook ontzettend goed 3D

Zometeen maar eens Journey to the Center of the earth 3D kijken O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Yasin

Niemand MIB 3D?
Of moeten het films zijn die al op blu-ray uit zijn?
Of is het effect gewoon slecht, maar ben ik de enige die het goed vind?
Of heeft niemand die film gezien...
Stereo/HT combi: Denon AVC-X8500H | Marantz PM-10 | Marantz SA-10 | Focal Diablo Utopia | Focal Electra CC 1008 BE | Focal Electra 1007 BE | Focal Aria SR900 | Focal Electra IC1002 | Antimode Dual Core | 2x Klipsch RS115W | Panasonic TX-65HZ1000E

Miesepies

MIB3 3D was leuk, redelijk subtiel, niet te overdreven. Maar zeker ook geen hoogdraver qua 3D effecten.

Hubble 3D is erg cool ja. Heb em op IMAX in Kennedy Space Center (what better place to watch this ? ;)) gezien. Tis haast of je de zonnepanelen van de Hubble kon aanraken.

Willy83

Despicable me, erg grappig en 3D is super gedaan.
| Denon AVR 3311 | CM9 | CMC2 | CM5 | ASW10CM |
| Musical Fidelity M6i | Musical Fidelity M6CD | Oppo BDP-93 |
| Transrotor Zet 3 | SME 309 | Benz Micro Glider SM | Musical Fidelity M1 VINL |
| Sonos ZP90 | Sonos Play 5 |  Sonos Play 3 | Sonos Bridge |

modde239


Zer0K3wL

Quote from: Willy83 on July 27, 2012, 08:04:37
Despicable me, erg grappig en 3D is super gedaan.

Die moet ik nog halen ga denk ik volgende maand doen dan maar samen met the avengers real 3D dan :D

JeroenV79


Ik heb The Adventures of Tintin zowel in de bioscoop in IMAX 3D gezien als thuis op de Samsung UE40D6500, geweldig mooi gedaan.
Televisie: Samsung UE40D6500
Versterker: Yamaha RX-V671
Bluray: Samsung BD-ES6000
Fronts: Wharfedale Crystal 3 CR30.5
Center: Wharfedale Crystal 3 CR30.C
Rears: Wharfedale Crystal 3 CR30.3
Subwoofer: SVS PB1-ISD

Perely2005

beste vrienden
Op youtube zijn ook leuke 3D stukjes films of animaties te vinden, ik vond dit bijvoorbeeld mooi gedaan

http://www.youtube.com/watch?v=YaYTbD_1m7M&feature=related
en
http://www.youtube.com/watch?v=O6uyFm8HXuM&feature=related
en
http://www.youtube.com/watch?v=BaPaY950Cq4
en
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_280962&feature=iv&src_vid=uKujOudUk0w&v=jJjJeYfAwQw
en
http://www.youtube.com/watch?v=SFpC2K5G--0&feature=related

leuk voor als je kennissen, vrienden wil laten zien over 3D.
 
verder vind ik dat met 3D het beste met animaties films beter tot zijn recht komen dan standaard  3D films

hcfreak

Ik heb de volgende 3D films die ik gekocht heb nav een uitstekende beoordeling in Audiovison (heb ik een abonnement op het beste Home Cinema tijdschrift voor mij)

Grand Canyon
Alice in Wonderland
Avatar (een must!)
The Green Hornet
Sammy de avonturen van (een standaard op 3D gebied)
Cars 2 (ook geprezen voor detail en kleuren)
Hugo (ook heel goede sound beoordeling)
Kuifje (Spielberg)
Underworld the awakening
JVC DLA-X 9500 B, Denon A-110, Panasonic DB UB 9004, Philips BDP Fidelio, Philips DVD 9000 SA vM, vM, Projecta Proscreen 270cm, Front: Pio Sound Eagle, SVS Ultra 13,  Dali Helicon C200, surround: Dynaudio X12, Back surround Mordaunt Short 912, Atmos 4 x KEF HTS 3001(ingebouwd achter plafond), VU + Uno 4K SE, Xbox 360 en PS3

squeek

transformers 3 is anders ook de moeite
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

hitsenbits

Ik heb laatst Men in Black 3 in 3D gezien een bluray op de Himidia900B via de Epson Tw9000 zag er leuk uit maar dat ik nu kon zeggen dat de effecten super waren 'Nee niet ech?'.
Ik wacht nu op Prometheus 3D het lieft op Bluray die heb in ik de bios gezien dat was wel een fijne film.
Ik volgde deze topic een beetje omdat ik wat 3D films op de Himidia900B wil uittesten kijken wat de beste 3D effecten geeft?.
William.

andym

Sinds kort ook in bezit van een 3d tv en hier en daar wat 3d gekeken. Gisteren een paar stukken van " flying monsters 3d" (david attenborough) gezien en wow! Ook al is het geen film heb ik echt met open mond zitten kijken naar de 3d effecten. Zoveel diepte en effecten heb ik nog niet gezien. Aanrader als demo aan de vrienden en kennissen! 8)
Van kleine slokjes word je ook dronken

evilniek

Quote from: hitsenbits on September 24, 2012, 19:51:11
Ik heb laatst Men in Black 3 in 3D gezien een bluray op de Himidia900B via de Epson Tw9000 zag er leuk uit maar dat ik nu kon zeggen dat de effecten super waren 'Nee niet ech?'.
Ik wacht nu op Prometheus 3D het lieft op Bluray die heb in ik de bios gezien dat was wel een fijne film.
Ik volgde deze topic een beetje omdat ik wat 3D films op de Himidia900B wil uittesten kijken wat de beste 3D effecten geeft?.
William.

Heb je Prometheus al in 3D gezien dan? Het 3D gebeuren vind ik zelf heel mooi gedaan, de nadruk ligt wel voornamelijk op de diepte er zitten eigenlijk niet echt pop-out momenten in.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo