Panasonic PT-AE900E probleem

Started by gogo, December 6, 2010, 21:26:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gogo

Mijn Panasonic heeft het volgende probleem, de lamp start niet altijd op, hij doet dan een poging of 4 en soms pakt hij hem dan en start hij op.
Het beeld is dan super, maar soms  valt hij na een uur weer uit, het lampje temp geeft niks aan, de beamer probeert dan automatische weer op te starten en de fan begint hard te draaien dan start hij na een paar pogingen weer op, en doet hij het weer een tijdje.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

reza

Hoeveel uur heeft de lamp gedraaid?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

gogo

De lamp heeft 959 uur gedraaid.

Gr.
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

reza

Misschien is je lamp wel aan het dood gaan.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

gogo

Vind het een dure gok om de lamp te vervangen, mocht dit niet zo zijn dan ben ik 300 euro kwijt en werkt hij misschien nog niet.

Het gekke is, als ik de schakelaar achter uit zet, en dan de volgende dag weer aan zet en de power button indruk dan start hij soms wel op.

Zet ik hem daarna uit en een uur later weer aan dan start hij niet meer op.

Kan het iets met de voeding zijn?

Weet iemand waar ik dit kan laten nakijken, kun je hem gewoon naar Panasonic brengen of weet iemand een adres.

gr



Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

reza

Hoi,

Het is indd misschien ''nog'' niet nodig maar als het niet zo is dan zal het er binnekort wel aan komen ;)
Er staan al behoorlijk wat uurtjes op. De 2000 uur gaat hij denk ik sowieso niet halen, but you never know.

Hou oud is hij? Panasonic geeft 1 jaar garantie op zijn projectoren. Misschien kan je eens contact zoeken met waar je hem gekocht hebt, misschien kunnen zij je wel verder helpen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

gogo

Ik heb hem via marktplaats hij is 4 jaar oud dus geen garantie meer.

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

gogo

Hij doet het weer, er was iets in de voeding kapot  :clapping:

Hopelijk kan ik nu een tijdje genieten.

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10