Daar loop je dan met de iPad & Macbook......

Started by Cooldude82, November 30, 2010, 10:30:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cooldude82


Nosoforos

Je kent die van de aap en de gouden ring?  ;)

Audiofiel

Concept lijkt goed (althans op het filmpje, het ding is nog niet uit), maar wat de vorige spreker al zegt... "Het is en blijft een lelijk ding". ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kjelt

Heeft deze ook een batterijlevensduur van 10 uur zoals de iPad zodat ik hem slechts 2x per week hoef op te laden of is het hier net zo erg als met mijn werk Dell laptops gesteld dat na 2 uur de accu al leeg is?  :baaa:

advr

zo lelijk is ie nou ook weer niet, alleen die kleur... ;D ;D

ik vond hem ook wel leuk om te hebben.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Quote from: advr on November 30, 2010, 10:40:46
zo lelijk is ie nou ook weer niet, alleen die kleur... ;D ;D

Er zit een tegenstelling in je zin. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

Quote from: Audiofiel on November 30, 2010, 10:52:04
Er zit een tegenstelling in je zin. ;)

het hele leven is een en al tegenstelling ;D

kleur is niet mijn smaak maar design kan er best mee door.
een iPad wordt het niet maar dat hoeft voor mij ook niet en een toetsenbord is ook wel makkelijk op zijn tijd. 8)

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Koen K

Ik vind hem er wel mooi uitzien... Tof kleurtje ook. Het is dat ik binnenkort weer voor de MacBook ga, anders had ik dit wel interessant gevonden.

aMUSEd

slim concept. het moet blijken of het echt goed werkt..

Cyrus·

Quote from: aMUSEd on November 30, 2010, 21:42:47
slim concept. het moet blijken of het echt goed werkt..

Windows? Laat maar dan. Traag en slechte accuduur. Met Linux of Chrome OS zou het ding wel een goede kans maken als iPad/MacBook-concurrent.
Groeten,
Edwin

Nosoforos


Peerless Monster

Quote from: Nosoforos on December 15, 2010, 22:35:50
Windows, wat was dat ook alweer? ;D

Was niet niet iets met mainframes en geiten wollen sokken? ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Quote from: Peerless Monster on December 15, 2010, 23:22:54
Was niet niet iets met mainframes en geiten wollen sokken? ;D

uit de tijd van de DEC-10, VAX VMS :angel:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

CloggySpete

Quote from: advr on November 30, 2010, 11:28:24
het hele leven is een en al tegenstelling ;D

kleur is niet mijn smaak maar design kan er best mee door.
een iPad wordt het niet maar dat hoeft voor mij ook niet en een toetsenbord is ook wel makkelijk op zijn tijd. 8)



Is ook al een oplossing voor:

http://www.zagg.com/accessories/zaggmate-ipad-case

Erik

Quote from: Nosoforos on November 30, 2010, 10:34:07
Je kent die van de aap en de gouden ring?  ;)
Nee maar wel kleren maken de man ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill