welke common interface

Started by CapteinJack, November 29, 2010, 18:31:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CapteinJack

Hay
Ik ben mij aan het oriĆ«nteren welke CI module ik het beste kan aanschaffen,  het gaat er mij om dat de CI die ik nu heb meermaals hapert, dan zegttie gecodeerde zender bij een zender uit mijn pakket. Dan moet ik hem uit en weer aan zetten en dan pas pakttie 'm pas. Kan iemand mij zeggen welke CI-module en snel zapt en direct decodeert zonder uit en aan te hoeven zetten ???

EJ

Vermoedelijk helpt het om wat meer info te geven. Welke provider enzo. ;)

CapteinJack

Nogmaals Hay

Ja sorry het was voor mij de eerste keer dat ik een forum gebruik excuus. Het gaat om een sateliet reciever Humax Icord HD, met een canaldigitaal hdtv pakket + familiepakket,(dit was de standaard voor HD. En een Aston Crypt common Interface

curl


frank2

ik ken dit wel, heb dat ook maar tijdens de uitzending en gaat na 3 sec, vanzelf weer weg, wil je dit niet meer een canal digitaal ci module doet het niet, pas geleden ontdekt.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Shorty

Mijn CD-cam hapert ook, af en toe, in combinatie met een Topfield 7700... Soms loopt er dan een hert voor m'n schotel, maar niet altijd.

VrGr,

Bart J.