Bruce Lee Boxset..wie heeft het ook gekocht?

Started by tan1415, October 6, 2003, 00:55:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tan1415

Hi,

Ik heb laatst deze boxset gekocht. Duurste set in mijn collectie. Maar als een Bruce lee fan vond ik het geld best wel waard, zeker aangezien het de uncut, fully digitally remastered en restored versies zijn.
De promos en voor stukjes zagen er allemaal goed uit..strakke kleuren en het beeld was erg mooi. Ik was zelfs een beetje bang dat ze misschien TEVEEL hebben verbetered en alles te digitaal uit gaat zien(zoals de verbeterde SW edities)

Helaas daar hoefde ik niet bang voor te zijn...ik bekeek met een aantal vrienden de film Way of The dragon en wat was het beeld SLECHT.
Slechtste wat ik ooit op DVD heb gezien. Als ze iets hebben gedigitaliseerd or remastered zag ik het niet en volgens mij was er zelfs in gecut.
Zoals een vriend zo treffend heeft uitgedrukt...lijkt alsof iemand een VHS tape op DVD heeft gekopieerd en een 5.1 geluidstrack op heeft gedaan.

Ik weet nu noiet of ik zwaar telurgesteld was omdat de voorstukjes zo goed uitzagen en mijn verwachtingen te hoog waren. En dat de masters gewoon van veel slechter kwaliteit zijn dan bij andere films.

Daarom ben ik benieuwd of iemand hier ook dezelfde ervaring hebben met de Boxset...