Sony VW90 3D demo dagen !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, November 25, 2010, 09:10:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

LET OP !!!
Schrijf je snel in want we verwachten een enorme run op deze projector, sterker we hebben hem al voor ons zelf besteld.

Rond 13-14 December zullen we de VW90 in onze demo ruimte verwelkomen voor een paar dagen.
Wil je deze in projector live bewonderen mail dan even naar Annewiek op itctd@itccomp.nl zodat we je kunnen indelen in de groepen.
Er zal een 3D demo en 2D demo gegeven worden op een gecalibreerde projector.

Tevens zullen voor de eerste 10 mensen die inschrijven een speciale aanbiedings aktie komen.
Wees dus snel :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

is deze beter dan de JVC's dan? (voor een grote 3D hater) m.a.w is de 2D any good?

J.A.F._Doorhof

Van wat we nu hebben gezien in de Sony demo (maar was ongecalibreerd jammer genoeg) ja.

Een paar dingen :
Frame interpolatie is niet te vergelijken met JVC, VEEL beter.
Scherpte is een stukje hoger dan zelfs de 990
Snelheid van het paneel is een HEEL stuk beter, pans blijven goed scherp
Geen pulsing iris effect gezien, maar wel een FLINK dynamisch plaatje, moet het nameten maar gok dat ook de ANSI contrast ratio hoger is
3D tot nu het beste wat we gezien hebben, enorm smooth, rustig, stabiel en flinke diepte.
Kleuren kan ik geen oordeel over geven, de demo stukken waren niet gecalibreerd, dit kan enorm schelen.
ERG rustig qua volume

Eventuele nadelen :
CMS van Sony is altijd minder geweest dan JVC of Epson, maar dit is een nieuw systeem en gezien de andere verbeteringen heb ik goede hoop.

Ik moet hem hier nog goed onder handen nemen maar gezien het feit dat JVC bij 120Hz blijft steken en verder geen verbeteringen in bv FI en paneel snelheid ben ik bang dat JVC dacht wel heer en meester te blijven door alleen 3D toe te voegen en wat kleine veranderingen en heeft Sony ze verrast (mij tenminste wel).
Ik heb altijd geroepen dat ik Sony en JVC als absolute top zag maar Sony was het altijd net niet, het lijkt er heel sterk op (maar nogmaals ik doe pas een uitspraak als ik hem echt gemeten heb) dat Sony gewoon sprongen vooruit gemaakt heeft.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco


DaMenaCe


papaleo

Dat wil ik ook niet missen,dus schrijf mij er ook maar bij  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels


Nahpets

Demo's bij Frank zijn normaal gesproken gratis.

En de moeite waard.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Roadrunner


CineSmurf

Werkt deze ook met shutterglazen? Ik heb nu een paar keer een demo met shutterglazen gezien en elke keer krijg ik na een kwartier knallende koppijn. Ligt dat aan de implementatie of is het net zoals met DLP gevoeligheid?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

bmateijsen

Quote from: CineSmurf on November 25, 2010, 16:04:50
Werkt deze ook met shutterglazen? Ik heb nu een paar keer een demo met shutterglazen gezien en elke keer krijg ik na een kwartier knallende koppijn. Ligt dat aan de implementatie of is het net zoals met DLP gevoeligheid?

Ligt aan de afstand die ingesteld staat van kijker tot scherm. Je kan namelijk de 3D diepte instellen ;).

J.A.F._Doorhof

Je moet er inderdaad wel mee oppassen hoe het afgesteld staat.
Projectorprijs mag je voor mailen.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sonic Circle


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sonic Circle

Dat is minder als ik had verwacht eerlijk gezegd, thanks.

J.A.F._Doorhof

Voor de bezoekers van de demo dagen hebben we dan zelfs nog een speciale verassing :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit


evilniek

Ik kom ook even kijken naar de Sony, alleen niet op de demo-dagen zelf. Nog een kans dat ik aanspraak maak op die "speciale verassing" whatever it maybe?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Melbury

Quote"speciale verassing" whatever it maybe

Een chocolade letter (S) melk, puur of met nootjes.  ;-)



jaco

Ik vind witte Chocola lekkerder (mag de naam Chocolade haast niet dragen volgens mij)

Melbury

QuoteIk vind witte Chocola lekkerder 

Ik had het wel gedacht, is er keuze uit melk, puur of met nootjes (hazel-) en dan willen ze witte chocola  >:(
Als ik Frank was at ik ze nu allemaal zelf op.  :)


Nahpets

Quote from: jaco on November 28, 2010, 21:11:58
Ik vind witte Chocola lekkerder (mag de naam Chocolade haast niet dragen volgens mij)

Wees dan maar blij dat je niet Little Ninja heet,


:coffee:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

DD2


jaco

jammer dat de foto's niet wat meer resolutie hebben.

riwi

JoeRod is wel een echte Sony fan. Heeft ook lang een vw200 gehad volgens mij.
Desalniettemin klinkt het allemaal wel positief  8)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview