Ervaringen met unRAID?

Started by Bolle, November 24, 2010, 15:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ritchard

Hier ook geupgrade en werkt goed, ik had een cache schijf maar die vertraagde juist.
Cache schijf heeft 8 mb buffer en de schijven die ik gebruik 64 mb.
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

Bolle

Quote from: skank1 on January 20, 2012, 14:04:57
Bolle, werk jij overigens al met een cache?
En download je ermee?
Die plugins zien er zo verleidelijk uit

yes ik heb een 2 tb schijf als cache. Is qua grootte overdreven maar is ook gelijk spare voor als een schijf uit de array het begeeft.
Gebruik het voor downloaden met Transmission en Sabnzbd.
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

skank1

Kun je es wat uitleggen over het downloaden ermee?
Gaat dit makkelijk? Wat met uitpakken ? repareren? Zeker zijn dat het volledig is.. enz?
Hoe krijg je ze in sabnzb? enz
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

ritchard

Ik sluit me bij bovenstaande vraag aan  :P
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

skank1

Quote from: ritchard on January 20, 2012, 15:22:17
Hier ook geupgrade en werkt goed, ik had een cache schijf maar die vertraagde juist.
Cache schijf heeft 8 mb buffer en de schijven die ik gebruik 64 mb.
Gr. Ritchard

ligt dat daaraan dan?
Wanneer  vertraagde hij?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

ritchard

Bij het weg schrijven naar de server werd me snelheid wat lager, zelf denk ik dus dat het aan de cache van de schijf ligt.
De gebruikte cache schijf heeft 8mb cache (60 gb) en de schijven zelf 64 mb cache (2 tb).
Ik ga er van uit als je een cache schijf van 64 mb cache je wel sneller kan weg schrijven.
Bolle kan dat wel bevestigen neem ik aan.
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

skank1

Quote from: ritchard on January 20, 2012, 15:22:17
Hier ook geupgrade en werkt goed, ik had een cache schijf maar die vertraagde juist.
Cache schijf heeft 8 mb buffer en de schijven die ik gebruik 64 mb.
Gr. Ritchard

Als je de beta 14 draait, simplefeatures is echt een MUST
Maar pak wel bonienl's versie http://lime-technology.com/forum/index.php?topic=12698.465
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

ritchard

Ik kan met me beide pc's de harde schijven niet meer benaderen, wel met me media player.
Iemand enig idee?
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

skank1

Quote from: ritchard on January 21, 2012, 13:03:22
Ik kan met me beide pc's de harde schijven niet meer benaderen, wel met me media player.
Iemand enig idee?
Gr. Ritchard

Ja hoor
Je draait de beta right?
Heb je  dit gedaan: Go to Utils/New Permissions and execute that utility to change file ownership and permission settings. This is necessary for proper operation of the 5.0 security model.
Dan reboot je windows pc

Als het nog niet gaat, doe dan nog eens : Go to Utils/New Permissions and execute that utility to change file ownership and permission settings. This is necessary for proper operation of the 5.0 security model.
en terug reboot windows pc

dan moet het werken
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

ritchard

Stijn hartelijk bedankt het werkt weer zoals voorheen, super dus.
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

skank1

Graag gedaan  ;D
Nu het antwoord van bolle nog, want wil mij erin verdiepen
Ik heb een 1TB seagate externe hdd (medion aldi hdd) die ik eventueel als cache wil gebruiken , alleen 1 tb is niet min voor cache  vind ik
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Quote from: ritchard on January 21, 2012, 11:46:39
Bij het weg schrijven naar de server werd me snelheid wat lager, zelf denk ik dus dat het aan de cache van de schijf ligt.
De gebruikte cache schijf heeft 8mb cache (60 gb) en de schijven zelf 64 mb cache (2 tb).
Ik ga er van uit als je een cache schijf van 64 mb cache je wel sneller kan weg schrijven.
Bolle kan dat wel bevestigen neem ik aan.
Gr. Ritchard

If your purpose in using a cache drive is:
A) Increased Perceived Write Speed, then you will want a drive that is as fast as possible.  For the fastest possible speed, you'll want an SSD (which has the added benefit of being low power) or a 10,000 rpm drive.  If you are on a tighter budget, a 7200 rpm drive such as a WD Black will do fine.  Unless you write a lot of very small files, the size of the hard drive's cache (8, 16, 32, 64 mb etc.) won't matter much.  You can also eek a bit more performance out of a slower drive by short stroking it (meaning confine it to only the outside sectors, which are higher density and can therefore be written to and read from faster), but this is of course an advanced maneuver.


Blijkbaar speelt het geen rol
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

EJ

En dat is op theoretische gronden ook volstrekt logisch: de cache van de disk valt in het niet bij de buffer/cache die gewoon in het geheugen van de linux omgeving wordt gehouden, gigabytes (of honderden megabytes) tegen die 8-64 megabyte cache op de drive. Ook speelt de intelligentie van de drive (native command queuing, NCQ) een rol om effecten van de buitenste sectoren te beperken. De drivesnelheid wordt meer bepaald door de seek time (het van sector naar sector stappen) dan de contiguous sector speed.

In de meeste distro's wordt de buffer zelfs volledig uitgeschakeld om een constistent filesystem te houden bij stroom/spanningsuitval.

Bolle

#463
Quote from: skank1 on January 20, 2012, 19:20:55
Kun je es wat uitleggen over het downloaden ermee?
Gaat dit makkelijk? Wat met uitpakken ? repareren? Zeker zijn dat het volledig is.. enz?
Hoe krijg je ze in sabnzb? enz


Wat wil je precies weten?

Hoe downloaden werkt met sabnzbd, newsgroups, repareren etc werkt valt denk ik even buiten een unraid thread, en is genoeg van te vinden met wat google werk. Kijk bijvoorbeeld eerst hier: http://www.binaries4all.nl/index.php

Hoe ik sabnzbd laat werken met unraid. Voor de volledigheid, ik gebruik nog versie 4.7 van unraid.
*unraid verplaatst alles wat op de cache schijf staat naar de protected array om 03.00 in de nacht met een script. Behalve folders die beginnen met een punt (dus '.folder' ). Aangezien ik een iMac heb en folders die beginnen met een punt niet gelezen worden met een mac heb ik via plugins ingesteld dat naast een punt ook folders met een underscore (dus '_folder') op de cache blijft.
*Heb sabnzbd geinstalleerd volgens de instructies op unraid forum. Volgens mij waren dat deze: http://lime-technology.com/forum/index.php?topic=2903.msg30274#msg30274. Als installatie folders heb ik de folder '_sabnzbd' op de cache schijf: /mnt/cache/_SABnzbd
*Via 'config view/edit' in unraid main de volgende lijnen aan /boot/config/go toegvoegd:
Quotewait 30
installpkg /boot/SABnzbdDependencies-2.1-i486-unRAID.tgz
python /mnt/cache/_SABnzbd/SABnzbd.py -d -s 0.0.0.0:8081
Hiermee start sabnzb automatisch op bij starten van de server en is te benaderen via: http://tower:8081/ Je kan de poort natuurlijk aanpassen naar een andere dan 8081 als dat in jouw configuratie beter uitkomt.
*Let er op dat als je de server wil afsluiten je sabnzbd eerst moet afsluiten, simpel door shutdown aan te klikken op http://tower:8081/ en dan onder menu 'options'. Waarschijnlijk kan je dat ook instellen in een shutdown script, heb ik nog niet onderzocht.
*Aangezien mijn unraid server krachtig genoeg is, laat ik het uitpakken op de server doen. Bij een minder krachtige server kan je ervoor kiezen niet uit te pakken en zelf met je krachtigere pc/mac het uitpakken te doen.
*Vervolgens gebruik ik de volgende folders:
Lopende downloads: /mnt/cache/_Downloads/SABnzbd_incomplete. Deze folder heeft dus ook een underscore en blijft dus alleen op de cache. Wil niet de parity schijf belasten met lopende downloads.
Afgeronde downloads: /mnt/user/New_content/SABnzbd Deze folder heeft geen underscore, zodra een download compleet is en in deze folder zit wordt deze eerstvolgende keer om 03.00 volgens script van de cache naar de protected array gezet. Torrents komen in /mnt/user/New_content/Transmission dus er is maar een map die ik moet checken voor nieuwe content. In mijn geval staan in de New_Content map dus uitgepakte bestanden, als je uitpakken niet op je unraid server doet zullen hier de rar bestanden staan.
De map die sabnzbd checkt voor nieuwe nzb's is: /mnt/user/_Downloads/SABnzbd_nzb/

Wil je nu wat downloaden, maak een nzb file aan op bv www.nzbindex.nl, kopieer/sla deze nzb op in de map /mnt/user/_Downloads/SABnzbd_nzb/ en sabnzb zal dus de gewenste bestanden gaan downloaden.

Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Bolle

#464
dubbel post
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

skank1

Hoe het downloaden, unrarren en repareren werkt weet ik wel.. maar de toepassing met unraid niet, vandaar
Dus als ik het goed voorheb zal sabnzb gewoon een map controleren waarin nzb's eventueel staan.
Deze moet je er zelf manueel inplaatsen..
Staat er iets in.. gaat hij ze downloaden, staat er niks in.. doet hij niks
Ik vermoed dat je gewoon kan instellen wanneer hij download?
Dus stel ik stel in dat hij enkel tussen 24u en 7u smorgens mag downloaden, dan lukt dit?
Als hij niet klaar is... kan hij perfect "continuen" de volgende dag?

Nu paar vraagjes of het effectief wel zin heeft..

Nu download ik met vaste win7 pc, unrar en repare ik... en vervolgens kopieer ik alles naar de server...
Als ik het via unraid doe... wat is dan het snelst met een cache?
1) downloaden met sabnzb via unraid server met de cache, en laten overzetten... naar de disks zelf
2)een cache gebruiken maar toch nog downloaden met win7 pc  en deze dan bv overdag manueel overzetten naar de cache...

Is er ook een mogelijkheid om bv met een android tablet, nzbs te downloaden en deze dan zo naar de map voor sabnzb te zetten, zodat de pc eigenlijk nooit aan hoeft?

Is een 1TB hdd overkill als  cache? of gebruik ik hem beter voor data..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Bolle

#466
Quote from: skank1 on January 21, 2012, 19:43:19
Hoe het downloaden, unrarren en repareren werkt weet ik wel.. maar de toepassing met unraid niet, vandaar

Ok, wat je exact wou weten met je vraag was mij niet duidelijk, nu wel!

QuoteDus als ik het goed voorheb zal sabnzb gewoon een map controleren waarin nzb's eventueel staan.
Deze moet je er zelf manueel inplaatsen..
Staat er iets in.. gaat hij ze downloaden, staat er niks in.. doet hij niks

Precies. Je kan ook volgens mij vanuit de sabnzb een nzb file zoeken zodat begint met downloaden. Ik vind het makkelijke gewoon een map aan te maken waar ik af en toe wat nzb's inzet.

QuoteIk vermoed dat je gewoon kan instellen wanneer hij download?
Dus stel ik stel in dat hij enkel tussen 24u en 7u smorgens mag downloaden, dan lukt dit?
Als hij niet klaar is... kan hij perfect "continuen" de volgende dag?

Inderdaad. Ik heb hem alleen aanstaan tussen 01.00 en 09.00 elke nacht, om overdag de internet snelheid voor browsen etc beetje goed te houden. Maar sabnzb is heel flexibel met tijden en snelheden instellen, dus kan je aanpassen wat beste voor je is.

QuoteNu paar vraagjes of het effectief wel zin heeft..

Nu download ik met vaste win7 pc, unrar en repare ik... en vervolgens kopieer ik alles naar de server...
Als ik het via unraid doe... wat is dan het snelst met een cache?
1) downloaden met sabnzb via unraid server met de cache, en laten overzetten... naar de disks zelf
2)een cache gebruiken maar toch nog downloaden met win7 pc  en deze dan bv overdag manueel overzetten naar de cache...

Qua snelheid maakt het volgens mij niet uit. Ik vind het wel lekker 'schoon' om alles via de server te laten gaan, kan ik mijn iMac gewoon uitzetten wanneer ik wil. Zeker omdat sabnzbd zelf uitpakt en repareert, je hebt er geen omkijken meer na. Af en toe kijk ik in mijn new_content map wat er aan nieuws klaar is. En de unraid server staat toch bijna 24/7 aan dus die kan beste downloaden.

QuoteIs er ook een mogelijkheid om bv met een android tablet, nzbs te downloaden en deze dan zo naar de map voor sabnzb te zetten, zodat de pc eigenlijk nooit aan hoeft?

Weet ik niet, zou mooi zijn. Ik moet nog steeds een iPad kopen...

QuoteIs een 1TB hdd overkill als  cache? of gebruik ik hem beter voor data..

Ja, ik denk het wel. Ik weet hoe snel je internetverbinding is, maar alles wat klaar is wordt bij mij (map 'New_content') dus elke nacht weggeschreven naar de array. Dus de cache bevat niet veel meer dan je in zeg maar een goede dag kan downloaden. Je zal daarnaast misschien nog wat extra op de cache houden, ik heb bv een extra mapje '_temp' waar wat film/muziek in zit die ik nog moet ordenen en misschien ga weggooien dus hoeft niet op de protected array te staan. Ik weet niet of je plan bent in een keer heel veel data naar de user shares te schrijven via de cache, als je in een keer je hele media collectie naar de server kopieert dan zal de cache wel snel vol lopen!
Doe je dat niet, en gebruik je mn als een downloadschijf denk ik dat je met 250 Gb meer dan genoeg hebt.

Ik heb enkel een 2 Tb schijf erin omdat ik deze als spare kan gebruiken voor een van de schijven in de array.
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

EJR

#467
Quote from: ritchard on January 21, 2012, 11:46:39
Bij het weg schrijven naar de server werd me snelheid wat lager, zelf denk ik dus dat het aan de cache van de schijf ligt.
De gebruikte cache schijf heeft 8mb cache (60 gb) en de schijven zelf 64 mb cache (2 tb).
Ik ga er van uit als je een cache schijf van 64 mb cache je wel sneller kan weg schrijven.
Bolle kan dat wel bevestigen neem ik aan.
Gr. Ritchard

60gb? dat is een oude schijf dan met veel lagere schijfsnelheden als de modenre schijven met hogere data dichtheid
het ligt niet aan de cache
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR

QuoteIs een 1TB hdd overkill als  cache? of gebruik ik hem beter voor data..
wat ook gebeurt is dat mensen een 2tb gebruiken als cache als er dan een schijf uitvalt hebben is er all een vervanger in huis.
ik heb zelf gewoon een precleared 2tb klaarzitten om een eventueel uitvallende schijf te vervangen
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

ccpl


Robert T

*follow*.. binnenkort misschien eens testen.. (zie mn andere topic over +30TB opslag... )
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

skank1

Quote from: Robert T on March 17, 2012, 22:54:54
*follow*.. binnenkort misschien eens testen.. (zie mn andere topic over +30TB opslag... )

ik denk dat unraid wel een goeie kansmaker is voor jou

flexible, betrouwbaar, goedkoop, uitbreidbaar enz enz
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Robert T

he Skank.. ja dat denk ik ook wel, ik heb gister en vandaag zitten inlezen en moet toegeven dat het bovenaan de lijst staat op het moment. Ik snap niet waarom ik hier nog nooit van gehoord heb...  :wacko:

Het zou best wel eens kunnen dat dit de komende weken een projectje gaat worden :)
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Robert T

3TB support vanaf 5.06 beta.. hm.. ze doen wel HEEEEEEEL lang met beta's...  >:(
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

skank1

Quote from: Robert T on March 18, 2012, 13:30:34
3TB support vanaf 5.06 beta.. hm.. ze doen wel HEEEEEEEL lang met beta's...  >:(

ik draai momenteel de laatste beta en niks van problemen
overigens is het ge voorlaatste beta nu dacht ik
ze zijn druk bezig
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii