Sons of Anarchy (RTL7)

Started by Alex Groningen, November 21, 2010, 20:36:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


WimB

Ga ik zeker weer kijken.
Quote from: Zaagstra on October 31, 2011, 11:26:13
Ik moet bekennen dat ik het met aflevering 5 voor gezien hield. De scene waarin bij een vent de tatoeages net niet in close-up afgebrand worden ging me te ver. Ik vond het ook op bepaalde momenten erg ongeloofwaardig. Een politieman een slaapmiddel geven? Kom nou. En dan de vent die zijn maten in gevaar bracht door ze ongeladen wapens mee te geven, ik kan me niet voorstellen dat die er bij een echte gang zo licht vanaf zou komen (als hij het al zou overleven). Wel jammer, het acteerwerk was puik.

Walter Zed
Als een motorbende lid met badstanding vertrekt en mag blijven leven moet hij alles inleveren wat van de club is. Ook zijn tatoeages. Kijk maar eens naar de docu's op Discovery over politieacties tegen dit soort groepen.

Zaagstra

Quote from: WimB on November  2, 2011, 13:02:24
Als een motorbende lid met badstanding vertrekt en mag blijven leven moet hij alles inleveren wat van de club is. Ook zijn tatoeages. Kijk maar eens naar de docu's op Discovery over politieacties tegen dit soort groepen.

Oh, ik geloof dat zonder meer, maar ik had het graag in iets, euh, minder detail gezien. Maar als ze hier zo hard-realistisch willen zijn, waarom dan de studentikoze "afstraffing" van het lid dat de groep in levensgevaar brengt door ongeladen wapens mee te geven? Het valt uit de toon. Maar eerlijk is eerlijk, het acteerwerk dat ik zag was fenomenaal. Die scene dat de prospect een ongepaste opmerking maakt over de vrouw van de baas, en zijn gezicht als hij merkt dat die het gehoord heeft... Ik kon de angst van die knul gewoon proeven. Helaas, voor mijn tere kinderziel is deze serie te hard, en voor mijn pedante brein iets te inconsistent ;-). My loss.

Walter Zed

Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

lestat1234

Ik vindt de serie tot nu toe top.
Vergelijkbaar met The Shield, het is dan ook uit dezelfde duim.

Seizoen twee moet je vergeten.
Eerste twee en laatste twee eps kijken, de rest vergeten.
Duurde te lang en was te traag.
De andere seizoenen zijn allemaal leuk tot goed.

Seizoen 6 is net geeindigd en daaaammnnn!!
Weer een jaar wachten voor waarschijnlijk het laatste seizoen.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega