Raafie's slaapkamer ht'tje - Update Mei foto's

Started by Raafie, November 21, 2010, 01:31:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raafie

#150
Zo heb niet echt iets te updaten maar heb net even  zo'n KaKu setje gehaald.



Toch leuk dat ik nu de spotjes boven mijn tv en dvd rekje met de AB kan bedienen. Nu nog zo'n Light Manager erbij en dan kan ik ze met de Harmony bedienen.

Ik heb nog steeds geen foto's trouwens..
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

#151
Ik neem van een forum lid een Antimode 8033c over! Ben benieuwd hoe dit het gedrag van mijn subwoofer gaat beinvloeden. Nu nog een nieuwe subwoofer kabel kopen. Ik met een lengte van 2 meter en een stukje van  +/- 0.5 meter. Iemand een tip voor een goede kabel? Budget voor beide zo'n 20 - 30 euro. DIY kan natuurlijk ook nog.

Edit: de aankoop gaat helaas niet door, ik was net te laat. Volgende keer beter. Dan ga ik toch maar eerst voor een interlink kijken en nieuwe kabels voor de fronts en eventueel center. Ik vond zelf de W&M ls-03 wel mooie kabels om te zien en last dat ze ook wel lekker neutraal klinken. Zijn er nog andere alternatieven voor ongeveer de zelfde prijs? De interlink wordt denk ik van Ru-Connected.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Zojuist de knoop maar even doorgehakt en 2 keer 2.5 meter W&M LS-03 kabel aangeschaft bij hifi123. Ben benieuwd! :)
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Martijnst1990

Mooie kabel :) Ben benieuwd hoe hij je bevalt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tommie1

En Heb je je kabel al binnen.
Heb je ze voor je front gebruik?? en hoe klink het.

Raafie

Hee, ja ik heb de kabel binnen ja! Ik wist niet wat ik er van te voren van moest verwachten. Was een beetje sceptisch over kabels, maar aangezien mijn KEFs van die lelijke bruggen ertussen hadden wou ik sowieso biwire kabels eraan hangen. Ziet er netter uit.

Anyway, ik vind dat mijn speakers nu wat minder scherp hoog hebben, dus wat mooier afgewerkt hoog. Minder schel. Maar uiteraard zijn ze nog wel even gedetaileerd. Kwa laag heb ik nog niet echt veel kunnen ontdekken. Mainly omdat ik ook vaak mijn sub heb meedraaien met muziek. Al met al vind ik het een geslaagde aankoop.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Ik ben nog steeds aan het denken of ik een stereo versterker erbij zal nemen. Dan hoeft mijn sr6005 maar 3 kanalen aan te sturen, en heb ik een beter stereo beeld.

Ik zit zelf te denken aan de marantz mm7025.


Wil eigenlijk alleen eerst een luister test doen.. Want ik weet niet of het veel effect zal hebben icm mijn speakers.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze amp?

Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Op advies van een forum sponsor ga ik toch maar niet voor nog een stereo versterker erbij.. Het zal niet al te veel effect op het geluid hebben icm mijn KEF iq30's. Ooit zal ik wel eens voor andere fronts gaan, maar daar heb ik op dit moment toch de ruimte niet voor. Bovendien ben ik al zeer tevreden over wat ik tot nu toe al bij elkaar heb gespaard!

Ik heb wel net een paar nieuwe blu rays gekocht en een cd.

Apocalypse now Collectors Edition
The Godfather triologie
Full metal Jacket
en een cdtje van Coldplay
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Martijnst1990

Quote from: Raafie on July 13, 2011, 18:03:21
Op advies van een forum sponsor ga ik toch maar niet voor nog een stereo versterker erbij.. Het zal niet al te veel effect op het geluid hebben icm mijn KEF iq30's. Ooit zal ik wel eens voor andere fronts gaan, maar daar heb ik op dit moment toch de ruimte niet voor. Bovendien ben ik al zeer tevreden over wat ik tot nu toe al bij elkaar heb gespaard!

Ik heb wel net een paar nieuwe blu rays gekocht en een cd.

Apocalypse now Collectors Edition
The Godfather triologie
Full metal Jacket
en een cdtje van Coldplay
Ik denk inderdaad dat de Marantz (hoe bevat die eigenlijk tot nu toe?) die je nu hebt staan en heel wat uit je Kef's kan halen, zo niet alles. En zoals je zelf aan geeft: je hebt al een prachtige set neergezet inmiddels. Bevalt die bank trouwens een beetje? Wij hebben er hier ook 1 staan en denk er wel is aan om die bij mij boven neer te zetten. Alleen ben ik bang dat mijn speakers nét niet boven de rugleuning uit zullen komen, aangezien die best hoog is.

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raafie

De Marantz bevalt heel goed, qua surround klinkt het allemaal wat meer geplaatst dan bij de sr508. En stereo klinkt echt lekker. De  bank zit trouwens erg goed. Ik weet niet welk matras jullie er op hebben zitten? Ik heb dat Ikea matras van 120 euro erop en zit en ligt lekker. Er zijn nog betere matrassen maar daar had ik toen geen geld voor  ::)
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Martijnst1990

Wij hebben de allergoedkoopste combinatie, was volgens mij €299,- alles bij elkaar ;D Ik vind hem persoonlijk iets te hard, maar daar kan natuurlijk altijd nog een ander matras voor gekocht worden. Gebruik jij hem ook als bed, of staat je bed nog aan de andere kant van de kamer?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raafie

Ik gebruik em ook als bed ja. Maar heb dan wel het iets duurdere matras. Die is wat minder hard. Misschien ooit wel eens het duurste matras kopen, daar zitten namelijk veren in.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

tommie1

Komen er nog foto van je nieuwe versterker en blu ray speler.
En heb je geen ramen op je slaapkamer alle foto zijn altijd donker.
Verder een mooie set-up.

Raafie

Ik heb geen camera.. Het is altijd donker omdat ik liever tvkijk/film kijk/game in 't donker.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Gister een iPad gekocht. Niet echt HT maar wel een leuk ding! Zal eens proberen foto's te maken er mee.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

tommie1


Raafie

Zo, al een lange tijd niks meer gepost op 't forum, wel rondgekeken. Tijdje terug een Marantz PM7004 aangeschaft, deze aangesloten op mijn SR6005. Zeer tevreden over. Verder geen aanpassingen op wat kabels na.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

#167
Eindelijk eens wat foto's



Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

De Q9C vervangen voor een iQ60C. Overgenomen van forumgenoot Atmoz.

Mooie center!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup