spuiten sonus faber quarneri

Started by adventure, November 20, 2010, 09:04:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heeft iemand ervaring met deze actie

sonus faber quarneri hommage
4 (80%)
spuiten speaker
1 (20%)

Total Members Voted: 5

dre73

toch zal een andere kleur hem zeker niet misstaan!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

blue-eyes

Is deze speaker ook in een andere kleurstelling te krijgen? Of een broertje of zusje met identieke klank?
Zo ja, verkopen en weer een 2ehands aankopen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

S@m

Quote from: Blue-Eyes on November 21, 2010, 09:07:25
Is deze speaker ook in een andere kleurstelling te krijgen? Of een broertje of zusje met identieke klank?
Zo ja, verkopen en weer een 2ehands aankopen.


adventure

ja dat is de oplossing , nog even het prijsverschilletje oplossen

Wijx wondere wereld

Quote from: adventure on November 21, 2010, 08:48:15
als gevraagd voor de fotogeiler
Twijfel wordt wel groter door het anti " spuit"  beleid

groet


Gewoon spuiten. Het zijn je eigen speakers en over 10-15 jaar zijn ze toch niets meer waard.

Ja, de afwerking van een Sf is mooi, maar er zijn er nog 10000 in de originele kleur over ;D
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

peterrr

Nou zullen ze idd. Dan wel een stuk minder waard zijn.
Maar mocht hij ze toch willen verkopen na spuiten is de markt voor zijn speakers gereduceerd tot.....
Nee het is instant waarde vermindering.

Het zijn: zijn speakers, zijn keuze maar als je hier een topic over opent heb je toch twijfels.
En ik zeg daar krijg je spijt van  ;)


Grt peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

adventure

goed dat plan ook weer uit mijn hoofd gezet.
Dank voor jullie "eerlijke"  reacties


mausie

al eens aan wrapping gedacht? Auto's worden tegenwoordig gewrapped i.p.v. gespoten. Kun je eens proberen:
- Vele kleuren en glans, mat etc.
- nog steeds verkoopbaar (wrap eraf en weer origineel)
- Als het de klank zou beinvloeden (denk niet dat ik dat verschil zou horen, maar mijn oren zijn niet de jouwe ;)
- Waarschijnlijk goedkoper dan spuiten (spuiten zou ik niet bij een autospuiter laten doen maar bij een meubel spuiter)

jou speaker, jouw keuze, tips genoeg zo: maak je keuze :hehe:

Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000