Meet & Greet @ The Chamber of Dreams (13-11-2010)

Started by CoSo, November 14, 2010, 19:36:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Zijn er nog vervelende dingen over mij gezegd? :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame


CoSo


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

Quote from: celerontje on November 15, 2010, 13:50:51
Dat heb jij ook maar van horen zeggen, he? :P

Het probleem is dat Jaap al berucht is geworden door het gordijntjes verhaal... en dan te bedenken dat (en geld ook voor mij) jou niet eens ken in het echt  ;D


Sonic Circle

Quote from: celerontje on November 15, 2010, 13:15:28
Zijn er nog vervelende dingen over mij gezegd? :devil:

Vooral veel verwondering (je kent mijn set beter dan ik, je kent Philips BD collectie beter dan hijzelf, je kent de gemiddelde film beter dan de regisseur zelf, etc) :).

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

advr



We hebben een "Jaap" moment gehad, zie mijn verslag :hehe: :hehe:

@Thingman: "operatie Moorkoop"..... dat valt me dan weer tegen van je. Dat is zoiets als The Chamber of Dreams vergelijken met jouw surround set! :o :o

Een Bossche Bol is GEEN Moorkop :-X :-X :-X

Voor de rest een prachtig verhaal en helemaal waar!

Ad,
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

celerontje

Ik heb het gelezen ja.

Quote from: advr on November 15, 2010, 14:26:15
@Thingman: "operatie Moorkoop"..... dat valt me dan weer tegen van je. Dat is zoiets als The Chamber of Dreams vergelijken met jouw surround set! :o :o

Een Bossche Bol is GEEN Moorkop :-X :-X :-X
Moorkop of Bossche Bol, als iemand zo'n belediging maakt kan je ze lekker in iemands gezicht prakken! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

advr

Quote from: celerontje on November 15, 2010, 14:32:31
Ik heb het gelezen ja.
Moorkop of Bossche Bol, als iemand zo'n belediging maakt kan je ze lekker in iemands gezicht prakken! :devil:

zo haatdragend ben ik nu ook weer niet ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

celerontje

Kom op, beetje de eer van de mooie stad beschermen, he? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

advr


het is inderdaad MIJN stad echter hou ik het toch op verbaal geweld ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Deleted member

Mooie verslagen heren, leuk om te lezen!!

En voor wat betreft de meting van Toine, wow dat zijn tijden waar ik voorlopig nog even van droom/nog niet ben maar waar aan gewerkt wordt!  :clapping:

celerontje

Quote from: advr on November 15, 2010, 14:46:09
het is inderdaad MIJN stad echter hou ik het toch op verbaal geweld ;D
Wij als filmliefhebbers zien het graag op een meer visueel attractieve manier. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Mooie verslagen heren!

@ thingman: echt een verslag waar je even van bij moet komen. Dan zeker in positieve zin.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Toine, we hebben net het verslag van jouw beleving gelezen en we hebben ervan genoten. Enerzijds jouw humor en eerlijkheid en anderzijds jouw mooie woorden voor ons harde werk van de afgelopen jaren. Je hebt helemaal gelijk dat onze professionele relatie langzaam is uitgegroeid tot een persoonlijke. Erg leuk om te lezen hoe begaan je bent (geweest) met ons project en dat je eigenlijk net zo blij met het resultaat bent als wij.

Dat we er nog niet helemaal zijn heb ik ook gemerkt en jouw eerlijke advies is meer dan welkom. Maar dat wist je al, anders had je het niet gegeven. Het verschil met vorig jaar is waanzinnig groot en daar zijn we al heel erg tevreden mee, maar we zitten nu zo dicht tegen perfectie aan dat we die stap waarschijnlijk toch nog gaan maken. En jouw aanbod van het uitproberen van de Modex Broadband gaan we dan ook graag op in. Details bespreken we zoals gewoonlijk per mail, anders komen we nooit aan de 150 ;D

Jouw professionele verslag ga ik in mijn eigen topic plaatsen. Ik heb reeds een indeling in mijn hoofd, dus dat gaat goedkomen. Ik ben vereerd met een plaatsje op jouw referentiepagina en zal jouw bezoekers dan makkelijk naar het eindrapport leiden, zonder 320 pagina's te hoeven afstruinen. Verder zit ik aan te denken om de delen die te maken hebben met de akoestiek ook in die sectie van de inhoudsopgave op te nemen, zodat ook de werkzaamheden die hebben geleid tot het resultaat duidelijk te volgen zijn.

Vanzelfsprekend ben je welkom als we de volgende stap in akoestiek en beeld hebben gemaakt, maar dat hoor je tegen die tijd wel. Je hoeft wat mij betreft ook niet te wachten tot een volgende M&G. Kom je gewoon weer lekker wandelen in onze mooie omgeving.

Bedankt weer voor alles. Jouw bezoek gaf deze M&G een speciaal tintje en je hebt een grijns op mijn gezicht getoverd die nog lang zal blijven als de HT weer ter sprake komt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

En nu lekker geniet van muziek, en straks weer van beeld zodra de 950 binnen is.  :headbanging:

HTip

Quote from: celerontje on November 15, 2010, 13:15:28
Zijn er nog vervelende dingen over mij gezegd? :devil:
Natuurlijk is het gordijn voorbijgekomen ;D Dat kan ook bijna niet anders, lees mijn topic maar eens door ;D Maar niet alleen dat. Zoals Marius al zei ook je kennis van alles wat met audio en video te maken heeft, maar ook je passie voor de hobby en bijv. het Sintelproject.

Dat je af en toe wat intens bent is meer een uiting van jouw passie en enthousiasme. Maar we weten wel hoe we daarmee moeten omgaan ;)

Degenen die niet wisten hoe oud je bent, vielen bijna van hun stoel toen ze jouw leeftijd hoorden... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: CoSo on November 15, 2010, 19:44:17
En nu lekker geniet van muziek, en straks weer van beeld zodra de 950 binnen is.  :headbanging:
Absoluut! Sinds de laatste akoestische aanpassingen kan ik daar ook weer veel meer van genieten dan vroeger. De komst van de DD18 heeft daarbij ook een rol gespeeld. Maar Toine en Ad hebben gelijk dat een sub niet altijd een aanvulling is. Het hangt ook heel erg af van de soort muziek en de mix.

Nog iets meer dan 6 weken (tenminste dat hoop ik) en dan zal de HD950 zijn intrede gaan maken. Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar ik vermoed dat de ervaring net zo zal zijn als de akoestiek en de DD18 :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: advr on November 15, 2010, 14:26:15
@Thingman: "operatie Moorkoop"..... dat valt me dan weer tegen van je. Dat is zoiets als The Chamber of Dreams vergelijken met jouw surround set! :o :o

Een Bossche Bol is GEEN Moorkop :-X :-X :-X

Voor de rest een prachtig verhaal en helemaal waar!

Ad,
:clapping:

Ik moest erg lachen toen ik dit las. Had ook niet gedacht dat je zo uit de hoek kon komen (ik heb je juist als heel erg rustig en bedeesd ervaren), maar ja we moeten natuurlijk ook niet aan jouw Bossche Bollen komen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Antoine on November 15, 2010, 16:21:54
En voor wat betreft de meting van Toine, wow dat zijn tijden waar ik voorlopig nog even van droom/nog niet ben maar waar aan gewerkt wordt!  :clapping:

Ik viel ook bijna van mijn stoel toen ik de grafiek zag, maar die ga jij zeker ook bereiken. Kwestie van Toine blindelings volgen en klaar! ;D

Overigens voor stereo mogen de nagalmtijden zelfs nog wat hoger liggen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

advr

Quote from: HTip on November 15, 2010, 19:52:17
:clapping:

Ik moest erg lachen toen ik dit las. Had ook niet gedacht dat je zo uit de hoek kon komen (ik heb je juist als heel erg rustig en bedeesd ervaren), maar ja we moeten natuurlijk ook niet aan jouw Bossche Bollen komen ;D

Gedurende zo'n dag als zaterdag absorbeer ik alle info die ik voorbij komt. Op het gebied van HT kan ik ook weinig tegengas geven. Dan kan ik rustig en "bedeesd" over komen. Echter, je moet niet aan mijn stad en Bossche Bollen komen :devil:

Het was echt een geweldige dag en die grijns op je gezicht, geweldig!! ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

celerontje

Quote from: HTip on November 15, 2010, 19:52:17
:clapping:

Ik moest erg lachen toen ik dit las. Had ook niet gedacht dat je zo uit de hoek kon komen (ik heb je juist als heel erg rustig en bedeesd ervaren), maar ja we moeten natuurlijk ook niet aan jouw Bossche Bollen komen ;D
You said it, man. Nobody fucks with the Bossche Bol! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!