Frutselizer

Started by jowi, November 12, 2010, 14:32:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Yep... zoiets. Eens kijken wat er anders is. Nu geen zin meer in :wacko:

riwi

Kan je ook zichtbaar maken hoe groot de target download is? Ik bedoel bij yabsearch / binsearch etc. zie je al dat de nzb wijst naar een archief van 1.5G bv. Ik gebruik die info soms/vaak om te beslissen of ik iets download of niet.
En wat is jou criterium voor "High Quality" ? Web-DL wel en xvid niet (als deel van de postnaam)?
Misschien ook alles van posternaam razor1911 excluden van de resultaat lijst? Dat zijn allemaal executables met wsch een virus erin.

jowi

Quote from: riwi on November 14, 2010, 22:27:05
Kan je ook zichtbaar maken hoe groot de target download is? Ik bedoel bij yabsearch / binsearch etc. zie je al dat de nzb wijst naar een archief van 1.5G bv. Ik gebruik die info soms/vaak om te beslissen of ik iets download of niet.
En wat is jou criterium voor "High Quality" ? Web-DL wel en xvid niet (als deel van de postnaam)?
Misschien ook alles van posternaam razor1911 excluden van de resultaat lijst? Dat zijn allemaal executables met wsch een virus erin.
In het scherm rechtsonderin zie je nog als xml o.a. de grootte staan. Die info ga ik nog wat duidelijker neerzetten ergens.

Op dit moment zit er als 'HQ' een hele grove kam doorheen met de volgende filters:

include: serienaam, seizoen, episode (als aanwezig)
exclude: x264 x.264 divx xvid nl german lol xbox ps3 dvd sample
boundaries: max 100 results, minsize 500mb

En ik heb me al in de vingers gesneden toen ik zojuist Saturday Night Live (SNL) wilde zoeken, dat ging niet omdat ik op 'nl' exclude  :D
Ik ga het filter nog configureerbaar maken zodat iedereen het zelf kan uitbreiden of aanpassen, en ook slim zodat als er een filter is wat deel uitmaakt van de serienaam, dat filter niet meedoet ;)

blue-eyes

Quote from: riwi on November 14, 2010, 22:27:05
Kan je ook zichtbaar maken hoe groot de target download is? Ik bedoel bij yabsearch / binsearch etc. zie je al dat de nzb wijst naar een archief van 1.5G bv. Ik gebruik die info soms/vaak om te beslissen of ik iets download of niet.
En wat is jou criterium voor "High Quality" ? Web-DL wel en xvid niet (als deel van de postnaam)?
Misschien ook alles van posternaam razor1911 excluden van de resultaat lijst? Dat zijn allemaal executables met wsch een virus erin.


Of een exclude functie inbouwen voor users, etc. Of zit dat er al in?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Pos

Quote from: jowi on November 14, 2010, 22:34:37
In het scherm rechtsonderin zie je nog als xml o.a. de grootte staan. Die info ga ik nog wat duidelijker neerzetten ergens.

....

misschien staat het ook al als xml maar misschien kun je ook toevoegen hoe oud de target download is, ivm retentie van de (pay)servers.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

jowi

Staat er ook al in... :D het is alleen niet zo goed zichtbaar. Ben er mee bezig.

jowi

Quote from: jowi on November 14, 2010, 21:28:57
Heb ook iets raars inmiddels. Als ik een NZB van bijv. South Park S08E01 met de frutseltool binnenhaal, dan kan newsleecher er niks van maken op 1 of andere manier, de delen blijven in de temp folder en er zitten geen pars bij. Haal ik de NZB ouderwets 'met de hand' op dan gaat het goed, en zitten er wel pars bij... ze lijken op het eerste gezicht 100% hetzelfde. Heel raar, heb al meerdere dingen binnengehaald en dat ging verder allemaal goed. Maar eens induiken...
Zo dit was even zo'n typisch raadselachtig software mysterie. Ik zag al snel dat beiden 100% exact waren, maar voor ik er achter was waarom de ene wel en de ander niet correct downloadde... pff... uiteindelijk bleek het te liggen aan... de LENGTE van de filenaam van de NZB... de 'originele' is een stuk korter, de 'mijne' zijn blijkbaar te lang voor Newsleecher, die gaat dan over zijn nek. Ach weer wat geleerd ;)

DVDGuy

Johan, net even met je tooltje gespeeld en het werkt fantastisch; ik vind het ook erg snel  :headbanging: :headbanging: :headbanging:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jowi

#59
Aantal zaakjes gefikst en aangepast, ook de boel een beetje mooiere look gegeven, dit in overleg met nzbindex.nl ;) de mannen daar waren ook wel enthousiast over het idee, als tegenprestatie laat ik duidelijk zien waar e.e.a vandaan gehaald wordt. Geen probleem, heb ik meteen mijn look te pakken :)

Ik moet nog wel wat zaken bijmaken voor ik weer een versie beschikbaar stel. o.a. slimmer filteren, lengte/naam van de nzb bij opslaan checken, meerdere nzb's tegelijk kunnen aanklikken en opslaan (!) alleen bepaalde groepen zoeken, een settings schermpje (is er al min of meer) en nog wel wat zaakjes. Heb ondertussen ook code voor bierdopje.nl, eens kijken wat ik daar mee kan, en het is in principe mogelijk om in plaats van ALLE series, een setje met favorieten aan te maken, dit icm een account bij theTVDB.com. Eens kijken hoe ik dat ga doen.

oh ja een plaatje dan maar weer:

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jowi

Zo, Frutselizer 1.1 dan maar. Zoals gezegd, nieuwe looks, paar nieuwe features. Onder menu 'settings' zit een simpel dialoogje om wat settings te wijzigen. O.a. filterzaken, maar ook de plek waar de NZB's opgeslagen worden stel je hier in (TIP: plaats de NZB's meteen in de folder waar newsleecher of sabnzb etc. actief in 'kijkt' dan worden ze meteen opgepikt en gedownload). Dialoogje wordt nog wel wat luxer, maar zo kan iedereen toch de boel wat meer naar eigen wens inrichten.

Verder is de NZB lijst nu voorzien van kolommen met grootte, age, poster etc. en kan er op die waardes gesorteerd worden. Dat gaat nog niet helemala goed, wordt aan gewerkt. Het opslaan van een NZB gebeurt niet meer door te dubbelklikken maar door op de NZB met de rechtermuisknop te klikken. Zo kun je trouwens ook meerdere NZB's tegelijk selecteren en opslaan. Gebruik ctrl om losse files te selecteren en shift of gebruik de muis voor multiselecties.

Oh ja er is een checkbox 'Use S/E info' dat staat voor Season/Episode. Als dat AAN staat wordt er dus bijv. gezocht naar S03E04 etc. Zet je het UIT dan wordt daar niet meer naar gekeken. Kan handig zijn als er te weinig resultaten zijn. Verder nog een simpel about boxje bijgemaakt, met een PayPal button, mocht je het een leuke tool vinden, schroom dan niet me dat te laten merken :)

Linkie (met dank aan Jeroen): http://jowi.dedigitaleruimte.nl/Frutselizer%201.1.rar

Veel plezier ermee maar weer :)

sj0er-D


KHunt-er

Mooi hoor! Knap om dat zo ff in elkaar te frutselen  :thumbs-up:

Werkt super!
Ben benieuwd wat voor "features" je nog meer in petto hebt.

Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

KHunt-er

Misschien nog een optie om het venster te maximaliseren?
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Dirc

Nice Jowi.

Wat ik mis (of ik kijk niet goed) is het volgende:

Stel ik zoek 24 en ik zie alle seizoenen, dan zou ik graag alle seizoenen in 1 NZB willen hebben van dezelfde aanbieder. Nu zie ik niet o 1 aanbieder überhaupt alles aanbied.

jowi

#66
Quote from: Dirc I on November 16, 2010, 20:56:38
Stel ik zoek 24 en ik zie alle seizoenen, dan zou ik graag alle seizoenen in 1 NZB willen hebben van dezelfde aanbieder. Nu zie ik niet o 1 aanbieder überhaupt alles aanbied.
Bij deze tool is heel duidelijk het uitgangspunt de serie/seizoen/episode. Vanuit de interface kun je (nog) niet op poster zoeken of filteren. Wat je wel zou kunnen doen is de poster aan het filter in de settings toevoegen :) maar ja dan moet je dat elke keer doen. Eigenlijk moet je je afvragen als je veel aan de filters gaat veranderen, je misschien de tool niet moet gebruiken maar beter direct op www.nzbindex.nl moet gaan zoeken... mijn ervaring is dat de namen van posters, als ze gelijk blijven, clans zijn met 'mindere' kwaliteit... dus die zul je sowieso niet willen zien. En veranderende namen kun je niet op zoeken... en 90% is Yenc@powerpost :) De kracht van de tool zou moeten zijn dat de best mogelijke kwaliteit getoond wordt.

Maar goed als je deze poster zou willen toevoegen aan je zoekselectie:
Lalitavatie@power-post.org (Lalitavatie)

Dan kun je hem achter het toevoegen aan het filter met:
+-x264+-x.264+-divx+-xvid+-nl+-german+-lol+-xbox+-ps3+-dvd+-sample+-razor1911+-xxx&poster=Lalitavatie%40power-post.org+(Lalitavatie)
( je ziet dat het eigenlijk geen exclude filter is ;) )

Het downloaden van meerdere titels in 1 grote NZB heb ik nog niet gebouwd, gaat wel komen. Nu wordt elke titel als separate NZB opgeslagen. Je kunt natuurlijk wel 20 afleveringen of een heel seizoen in 1x selecteren en saven :) en dan staan er 20 losse nzb's op de harddisk.

Dirc

zijn er bij 8 seizoenen 24 erg veel  ::)

jowi

#68
Quote from: Dirc I on November 16, 2010, 21:25:36
zijn er bij 8 seizoenen 24 erg veel  ::)
Je moet ook niet meteen 8 seizoenen x 20 afleveringen in 1x willen downloaden, in 1 folder.... want dat is wat er gebeurt als je er 1 nzb van zou maken... dan beter seizoen voor seizoen oppikken. Nogmaals, wil je heel specifiek iets hebben dan moet je gewoon nzbindex.nl openen.

Verder ben je ook erg afhankelijk van de poster. Heeft die een seizoen op een nette, éénduidige manier gepost, dan 'zie' je dat in de tool netjes bij elkaar staan. Dat is ook het doel van de tool, zo klein mogelijke selecties maken die toch goed zijn.

En met 24 is het natuurlijk helemaal een drama, als je zoekt op '24' dan krijg je ALLES voor je kiezen waar maar 24 in voor komt... niet alleen de serie maar ook alles waar uberhaupt in wat voor veld dan ook, 24 staat... daar kan ik verder niets aan doen. Ik probeer met de filters toch zo een uniek mogeljk iets te zoeken.

maxtrash

ziet er een stuk gelikter uit!

bugreport: als ik een aantal regels selecteer en wil opslaan krijg ik dit:


Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.

************** Tekst van uitzondering **************
System.ArgumentOutOfRangeException: Lengte kan niet minder dan nul zijn.
Parameternaam: length
   bij System.String.InternalSubStringWithChecks(Int32 startIndex, Int32 length, Boolean fAlwaysCopy)
   bij Frutselizer.Form1.downloadAsSeparateNZBsToolStripMenuItem_Click(Object sender, EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripMenuItem.OnClick(EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEventInteractive(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEvent(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   bij System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   bij System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Geladen assembly's **************
mscorlib
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4206 (VistaSP2GDR.050727-4200)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
Frutselizer
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/marnix/AppData/Local/Temp/Rar$EX22.507/Frutselizer.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4205 (VistaSP2GDR.050727-4200)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
TvdbLib
    Assembly-versie: 0.7.0.0
    Win32-versie: 0.7.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/marnix/AppData/Local/Temp/Rar$EX22.507/TvdbLib.DLL
----------------------------------------
System.Xml
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
System.Configuration
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml.Linq
    Assembly-versie: 3.5.0.0
    Win32-versie: 3.5.30729.1 built by: SP
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml.Linq/3.5.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.Linq.dll
----------------------------------------
System.Core
    Assembly-versie: 3.5.0.0
    Win32-versie: 3.5.30729.1 built by: SP
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Core/3.5.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4206 (VistaSP2GDR.050727-4200)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
System.resources
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.resources.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** JIT-foutopsporing **************
Als u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze
toepassing of computer (machine.config) de waarde
jitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.
De toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing
was ingeschakeld.

Bijvoorbeeld:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Wanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen
naar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd
en worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.

jowi

Dat is niet goed :D
Heb het ook al een keer gehad. Eens kijken wat het is.

maxtrash

Quote from: jowi on November 16, 2010, 22:04:27
Dat is niet goed :D
Heb het ook al een keer gehad. Eens kijken wat het is.
Lengte kan niet minder dan nul zijn  :P

CoSo

Quote from: Dirc I on November 16, 2010, 21:25:36
zijn er bij 8 seizoenen 24 erg veel  ::)
Vergeet de Film niet die bij serie 7 hoort  ;D

jowi

Quote from: maxtrash on November 16, 2010, 22:53:09
Lengte kan niet minder dan nul zijn  :P
Op zich een hele duidelijke stelling, niets tegen in te brengen :D

Dirc

Quote from: CoSo on November 16, 2010, 23:37:57
Vergeet de Film niet die bij serie 7 hoort  ;D

klopt 24 redemption