Frutselizer

Started by jowi, November 12, 2010, 14:32:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Wat een ellende dat rapidshare zeg. Ik wilde eigenlijk een drop.io maken, maar die zijn gestopt met gratis ruimte zo te zien. Iemand een goed alternatief?

Jeroen de Waal

Heb je geen eigen ruimte? Je kuro-tool loopt toch ook online?


Jeroen.

blue-eyes

zit je bij chello? Die heeft ook eigen ruimte, andere providers wellicht ook.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Jongens, er zijn tig Rapidshare-achtige sites, zoals deze:
http://www.2shared.com/faq.jsp ;)

En BE, het heet allang geen Chello meer. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

ach so . . .UPC :P


Mijn emailadres van chello werkt nog steeds ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sappien

En dan gelijk een koppeling met Bierdopje.com (hebben daar al een kant en klare API, zodat hij de engelse/nederlandse ondertiteling download..

jowi

#31
Quote from: Sappien on November 13, 2010, 19:00:13
En dan gelijk een koppeling met Bierdopje.com (hebben daar al een kant en klare API, zodat hij de engelse/nederlandse ondertiteling download..
Héél goed plan :worship: ga ik meenemen :)

Trouwens kan nu ook de Seasons & Episodes opvragen... gaat lekker zo :headbanging:

jowi

... en na wat vloeken en tieren (Visual Studio heeft wat kuren onder 64 bits Windows 7) ook de koppeling met nzbindex erin... nu wordt het wel héél makkelijk om een episode van een serie in goede kwaliteit te zoeken en te downloaden :)

DVDGuy

Jowi rules  :clapping: :headbanging: :pompom:

Nu nog een kunnen zoeken op de aanwezigheid van ondertitels en eventueel de keuze welke en dan heb je m.i. iets gemaakt wat universeel toepasbaar is.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

svmnb

#34
Je zet er flink vaart in met nieuwe functies.
Integratie van bierdopje of addic7ed.com (zijn vaak sneller met subs) zou zeer welkom zijn. :clapping:
Wat mij betreft een zware voorkeur voor Engelstalige subs, vanwege snellere beschikbaarheid en de (zonder uitzondering) brakke Nederlandse vertalingen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

DVDGuy

Quote from: svmnb on November 14, 2010, 11:57:21
Je zet er flink vaart in met nieuwe functies.
Integratie van bierdopje of addic7ed.com (zijn vaak sneller met subs) zou zeer welkom zijn. :clapping:
Wat mij betreft een zware voorkeur voor Engelstalige subs, vanwege snellere beschikbaarheid en de (zonder uitzondering) brakke Nederlandse vertalingen.

Maar als je het Engels wel machhtig bent, is het wel lachen  :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

svmnb

Quote from: DVDGuy on November 14, 2010, 12:11:12
Maar als je het Engels wel machhtig bent, is het wel lachen  :D

Soms wel, maar meestal wil ik gewoon een serie kijken zonder irritante eigen interpretaties van een goedbedoelend puistenkoppie met het taalgevoel van een amoebe.
Liefst kijk ik zonder subs, maar mijn vriendin kan d'r klep nauwelijks twee minuten dicht houden en dan mis je nog weleens iets.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Erik

Helaas  geen tijd meer voor films en series tegenwoordig, maar dit ziet er uit als een tooltje wat ik vroeger graag had willen gebruiken. Mooi gedaan Jowi!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dirc

En wanneer kunnen we de eerste beta release verwachten?

jowi

Ik moest nog even wat foutjes en dingen wegwerken, maar hier is dan een redelijk werkende versie :)
http://www.2shared.com/file/VksRRIQQ/Frutselizer_10.html

Je moet hier wel weer even zelf de serie intikken die je wilt, in tegenstelling tot de eerste versie, ik zit nog een beetje te dubben wat handig is.
Maar goed, het ontwikkeld redelijk snel, speel er maar eens mee. Functionaliteit is zoals in de screenshot hierboven, dus je tikt een serienaam in, drukt op Zoek! en dan komt er een lijst met series, daar de juiste kiezen, dan haalt ie meteen wat info op en alle seizoenen en episodes, en als je op een seizoen of episode klikt, gaat ie metee de meest geschikte nzb ophalen... dubbelklikken op de nzb en je kunt hem saven.

jowi

Quote from: DVDGuy on November 14, 2010, 10:19:51
Jowi rules  :clapping: :headbanging: :pompom:
Thanks :) zo kan ik ook eens wat positiefs terugdoen :pompom:

maxtrash

gaat supersnel en werkt al behoorlijk goed! complimenten

suggesties:
- als je binnen een serie een seizoen selecteert krijg je nog best veel resultaten. Wellicht kan daar ook een zoekveld bij gedefinieerd worden (of andere slimme filtering)
- op termijn is het misschien leuk als je direct op de harde schijf / netwerk locatie controleert wat er al binnengehaald is. dan zie je welke ontbrekende delen je nog nodig hebt.

maar ga vooral verder met je eigen ideeën en trek je niet te veel aan van mijn wensen als je het zelf niets vind


jowi

#42
Quote from: maxtrash on November 14, 2010, 16:48:53
gaat supersnel en werkt al behoorlijk goed! complimenten
thanks!

Quote from: maxtrash on November 14, 2010, 16:48:53
suggesties:
- als je binnen een serie een seizoen selecteert krijg je nog best veel resultaten. Wellicht kan daar ook een zoekveld bij gedefinieerd worden (of andere slimme filtering)
- op termijn is het misschien leuk als je direct op de harde schijf / netwerk locatie controleert wat er al binnengehaald is. dan zie je welke ontbrekende delen je nog nodig hebt.
Het ligt een beetje aan hoeveel er van zo'n seizoen is gepost. Ik filter al erg sterk... ik zal eens kijken hoe en wat.
Het monitoren van content etc zit ik ook aan te denken, zal er eens over nadenken. In feite werk ik met IMDB tags etc, dus er is veel mogelijk.

Quote from: maxtrash on November 14, 2010, 16:48:53
maar ga vooral verder met je eigen ideeën en trek je niet te veel aan van mijn wensen als je het zelf niets vind
Nou er komen goede ideeën voorbij hoor, bijv. dat van die subtitles had ik niet eens aan gedacht :)

Ik zal de komende dagen het ding een beetje netter maken, en wat meer 'smoel' geven, het is nu allemaal nog wat rauw. Ook 1 van de eerste extra dingen die ik wil is een heel seizoen (dus meerdere nzb's tegelijk) kunnen selecteren. Nu moest ik voor southpark S8 dus 14x een nzb aanklikken en saven, ging wel snel, maar dat moet in 1x kunnen.

Ook zal ik een settings menu bijmaken zodat er eea ingesteld kan worden, bijv. de filters, of de plek waar gesaved wordt etc.

Pos

Quote from: jowi on November 14, 2010, 15:39:46
Ik moest nog even wat foutjes en dingen wegwerken, maar hier is dan een redelijk werkende versie :)
http://www.2shared.com/file/VksRRIQQ/Frutselizer_10.html

Je moet hier wel weer even zelf de serie intikken die je wilt, in tegenstelling tot de eerste versie, ik zit nog een beetje te dubben wat handig is.
Maar goed, het ontwikkeld redelijk snel, speel er maar eens mee. Functionaliteit is zoals in de screenshot hierboven, dus je tikt een serienaam in, drukt op Zoek! en dan komt er een lijst met series, daar de juiste kiezen, dan haalt ie meteen wat info op en alle seizoenen en episodes, en als je op een seizoen of episode klikt, gaat ie metee de meest geschikte nzb ophalen... dubbelklikken op de nzb en je kunt hem saven.

:headbanging: werkt geweldig  :headbanging:  :worship:

Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

jvanhambelgium

Leuk project.
Je voorziet ook een Java versie zodat ook de niet Windhoos boys & girls hiermee aan de slag kunnen ???  :nowink: :nowink: :nowink:

Kan wel eens proberen in WINE onder m'n Ubuntu maar ik vrees ervoor ;-)
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

jowi

Quote from: jvanhambelgium on November 14, 2010, 17:24:54
Leuk project.
Je voorziet ook een Java versie zodat ook de niet Windhoos boys & girls hiermee aan de slag kunnen ???  :nowink: :nowink: :nowink:
Kan wel eens proberen in WINE onder m'n Ubuntu maar ik vrees ervoor ;-)
Reken er voorlopig maar niet op... een java iets oid zeker niet. Op zich is het niet moeilijk om er een ASP.NET website van te maken, echter dan moet ik ook ergens ruimte huren, ik ga dat dan niet op mijn eigen pc draaien, dat snap je. Al was het maar omdat mijn pc niet 24/7 aan staat. Ik kan het wel eens als test proberen. Maar zou het niet met Mono ofzo kunnen werken? http://www.mono-project.com/Main_Page

dvlz303

Leuk idee! Ik kon het natuurlijk niet laten om even in de source te kijken met reflector. ;)

Je geeft al aan dat het een snel in elkaar gefrutst prustel is (of is het in elkaar geprutst frutsel?), maar toch ff een opmerking:
Ik weet niet of je de HtmlAgilityPack library kent? Daarmee gaat het parsen/scrapen van de html misschien makkelijker: http://htmlagilitypack.codeplex.com/. Dit heb ik ook in een tooltje gebruikt, en ik heb er persoonlijk goede ervaring mee.

jowi

Quote from: dvlz303 on November 14, 2010, 20:28:12
Leuk idee! Ik kon het natuurlijk niet laten om even in de source te kijken met reflector. ;)

Je geeft al aan dat het een snel in elkaar gefrutst prustel is (of is het in elkaar geprutst frutsel?), maar toch ff een opmerking:
Ik weet niet of je de HtmlAgilityPack library kent? Daarmee gaat het parsen/scrapen van de html misschien makkelijker: http://htmlagilitypack.codeplex.com/. Dit heb ik ook in een tooltje gebruikt, en ik heb er persoonlijk goede ervaring mee.

Haha ja het is echt baggercode... niet iets om erg trots op te zijn, ben wat dat betreft geen hele goede programmeur (meer) vroeger was het wel anders :D maar ja het werkt min of meer :D Zal eens kijken naar HtmlAgilityPack.

riwi

Leuk tooltje :)

Heb er al wat spul mee gevonden :)

jowi

Heb ook iets raars inmiddels. Als ik een NZB van bijv. South Park S08E01 met de frutseltool binnenhaal, dan kan newsleecher er niks van maken op 1 of andere manier, de delen blijven in de temp folder en er zitten geen pars bij. Haal ik de NZB ouderwets 'met de hand' op dan gaat het goed, en zitten er wel pars bij... ze lijken op het eerste gezicht 100% hetzelfde. Heel raar, heb al meerdere dingen binnengehaald en dat ging verder allemaal goed. Maar eens induiken...