BD's bestellen: kwaliteit

Started by eriksk, November 12, 2010, 07:32:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eriksk

Ik kreeg weer fanmail van FRS en zag dat er tegenwoordig best betaalbare Blu-rays tussen zitten (3 voor 30). Dit ben ik eerder ook al eens tegengekomen bij de MM, maar dan zag ik het icoontje op de zijkant en heb ik het voor de zekerheid maar laten liggen. Juist, het DFW icoontje.
Nu is mijn vraag: Hoe weten jullie als je een BD koopt (online of in de winkel) of de kwaliteit goed is? Om de een of andere reden vertrouw ik de NL-releases niet helemaal. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en hoef ik neit meer alles bij Amazon af te nemen.
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

This Game

#1
Ik probeer altijd eerst hier te kijken: http://www.dvdcompare.net/ en daarna bij play.com. Onlangs nog weer terug gemoeten met 2 impuls aankopen bij de MM (1 was DFW, de ander E1-nogwattes, nieuwe naam voor RCV). In principe koop ik geen NL-uitgaves meer, tenzij het van een gerenommeerde maatschappy is als bv Paramount.

Eeuwig zonde dat die Luc Besson serie ook van zo'n pruts bedrijf is, daar ga ik mijn dvd's niet voor double-dippen.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

addy

Ho ho jongens, leg me dat eens uit, met die merktekens van jullie kan ik zien of ik
met echt 1080P te maken heb of niet ?
Toch niet normaal dan dat deze als blu-ray, en ook zo geprijsd worden verkocht ?
Moet dus letten op DFW en E1 nogwattes en/of RCV, op de zijkant.

svmnb

Hier en daar wordt beweerd dat bijv. DFW beter haar best doet en best goede releases maakt.

Kan wel zijn, maar dat betekent niet dat ze consistent goed zijn. Ik heb het allang gehad met releases van eigen bodem en koop alleen nog in de VS of UK. Ook daar zit weleens een misser tussen, maar dat is dan omdat ik blind bestel en geen reviews heb gekeken.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::